Kai kurie automobiliai buvo sukonstruoti pasitelkiant novatoriškas idėjas, naujovišką dizainą ir nepaprastas funkcijas. Šios transporto priemonės galėjo nustatyti naujus automobilių pasaulio standartus, tačiau jų palikimą temdė vienas lemtingas trūkumas – prastas patikimumas. Pateikiame šešis automobilius, kurie galėjo būti nepaprasti – jei tik būtų buvę patikimi.
Audi Allroad (C5 kartos)
„Audi Allroad“ derino prabangą ir visureigio galimybes, turėjo „Quattro AWD“ ir reguliuojamo aukščio pneumatinę pakabą. Tačiau pakabos sistema dažnai gedo, remontas buvo brangus, o „Tiptronic“ pavarų dėžė buvo košmaras. Tai, kas galėjo būti patvarių prabangių universalų pradininkas, galiausiai tapo pamokančia istorija.
Ferrari F355
Giriamas už kvapą gniaužiantį dizainą ir aukštų sūkių V8 variklį, „Ferrari F355“ buvo superautomobilių entuziastų svajonė. Tačiau jo grožį temdė liūdnai pagarsėjusios patikimumo problemos, įskaitant degalų sistemos trūkumus ir vairo stiprintuvo nuotėkius, dėl kurių kartais kildavo gaisrai. Norint tokį automobilį turėti, reikėjo turėti gilias kišenes – ne tik jam įsigyti, bet ir prižiūrėti.
Citroën C6
Citroën C6 buvo drąsus bandymas iš naujo apibrėžti prabangius sedanus, pasižyminčius futuristiniu dizainu ir Hydractive pakaba. Deja, jo 2,7 l dyzelinio variklio plastikinės aušinimo skysčio žarnelės ilgainiui sutrūkinėjo ir taip papildė ilgą mechaninių bėdų sąrašą. Tai išlieka žavus inžinerijos kūrinys, tačiau juo geriausia žavėtis iš tolo.
Volkswagen Passat W8
Kompaktiškas, bet galingas W8 variklis „Volkswagen Passat W8“ buvo technikos stebuklas. Tačiau dėl unikalios variklio konstrukcijos kilo daugybė patikimumo problemų – nuo perkaitimo iki alyvos nuotėkio. Nors automobilis važiavo prabangiai, dėl šių problemų su juo buvo daugiau rūpesčių, nei buvo verta.
Maserati Quattroporte (ankstyvoji penktoji karta)
Penktosios kartos „Maserati Quattroporte“ eleganciją derino su „Ferrari“ išvestu V8 varikliu. Tačiau jo automatinė mechaninė pavarų dėžė „DuoSelect“ buvo katastrofa, gadinusi vairavimo patirtį. Kartu su įprastomis „Maserati“ patikimumo problemomis jis sunkiai pateisino savo prabangos pažadą.
„Land Rover Discovery“ (LR3/LR4)
„Land Rover Discovery“ pasižymėjo neprilygstamu visureigio pajėgumu ir įspūdingu komfortu kelyje. Tačiau dėl elektros ir transmisijos problemų jis pelnė vieno iš mažiausiai patikimų visureigių reputaciją. Savininkams dažnai tekdavo skirti pinigų nuolatiniam remontui, o tai mažino šio universalaus automobilio patrauklumą.
Nors šie automobiliai pademonstravo neįtikėtinas idėjas ir inžinerinį genialumą, jų patikimumo problemos neleido išnaudoti viso jų potencialo. Nesvarbu, ar tai buvo mechaniniai trūkumai, ar prastai suprojektuoti komponentai, šios transporto priemonės primena, kad net ir novatoriškiausioms konstrukcijoms reikia tvirto patikimumo pagrindo.
Ką manote jūs? Ar surizikuotumėte įsigyti kurį nors iš šių automobilių, nepaisant jų trūkumų? Pasidalykite savo mintimis toliau esančiuose komentaruose!