„Mitsubishi“ ką tik žengė drąsų žingsnį pasaulinėje automobilių rinkoje – savo automobiliams suteikė 8 metų garantiją. Nors tai skamba kaip industriją sukrečiantis sprendimas, yra keletas svarbių detalių, kurias potencialūs pirkėjai turi žinoti prieš pradėdami pernelyg džiaugtis.
Kas įtraukta į 8 metų garantiją?
Oficialiame „Mitsubishi“ pranešime teigiama, kad pratęsta 8 metų apsauga taikoma pagrindiniams komponentams, pvz:
Variklis
Pavarų dėžė
Elektros sistema
Hibridiniai komponentai
Be to, šis prekės ženklas siūlo 8 metų pagalbos kelyje paslaugą, užtikrinančią, kad vairuotojai neliktų be pagalbos netikėtai sugedus automobiliui.
Dėl tokio lygio garantijos „Mitsubishi“ lenkia daugelį konkurentų, nes dauguma gamintojų suteikia tik 3-5 metų gamyklinę garantiją. Tačiau ar šis pasiūlymas toks geras, kaip atrodo?
Smulkusis tekstas: Dvi pagrindinės sąlygos
Nors pagrindinis pasiūlymas yra patrauklus, pirkėjai turėtų atkreipti dėmesį į du pagrindinius apribojimus:
Kasmetinės techninės priežiūros reikalavimas – kad galėtų pasinaudoti visa 8 metų garantija, savininkai privalo kasmet atlikti automobilio techninę priežiūrą įgaliotoje „Mitsubishi“ atstovybėje. Jei neatliksite net vienos planinės techninės priežiūros, galite netekti teisės į papildomą 3 metų garantiją.
Kilometražo riba – garantija galioja tik tuo atveju, jei automobilio rida neviršija 160 000 km. Dažnai keliaujantiems vairuotojams ši riba gali būti pasiekta gerokai anksčiau nei po 8 metų.
Prancūziški automobiliai, japoniška garantija?
Dar vienas netikėtas šios istorijos posūkis yra tas, kad kai kurie „Mitsubishi“ modeliai, kuriems suteikiama 8 metų garantija, nėra tik japoniški. Dabartiniai „Mitsubishi ASX“ ir „Colt“ yra sukurti „Renault“ modelių („Captur“ ir „Clio“) pagrindu, o tai reiškia, kad iš esmės ši markė siūlo pratęstą japonišką garantiją prancūzų gamybos automobiliams.
Kurie modeliai atitinka reikalavimus?
Pirmasis automobilis, kuriam suteikiama visa 8 metų garantija, yra naujasis „Outlander PHEV“. „Mitsubishi“ taip pat patvirtino, kad garantija bus taikoma ir būsimiems modeliams, įskaitant būsimą elektrinį visureigį ir naująjį ‚Grandis‘. Tačiau esami „Mitsubishi“ modelių linijos modeliai nebus įtraukti atgaline data.

Rinkodaros triukas ar tikras pasiūlymas?
Neabejotina, kad „Mitsubishi“ pratęsta garantija yra stipri rinkodaros priemonė, kuria siekiama pritraukti Europos klientus. Siūlydamas vieną ilgiausių standartinių garantijų pramonėje, prekės ženklas reiškia pasitikėjimą savo patikimumu.
Tačiau dėl su pasiūlymu susijusių sąlygų ne visi vairuotojai gaus vienodą naudą. Tie, kurie savo automobilį aptarnauja ne tik „Mitsubishi“ atstovybėse arba kurie važinėja didelius atstumus, gali niekada nepasinaudoti visa 8 metų draudimo apsauga.
Ką manote?
Ar svarstytumėte galimybę įsigyti „Mitsubishi“ su šia pratęsta garantija? O gal dėl sąlygų ji tampa mažiau patraukli? Pasidalykite savo mintimis žemiau esančiuose komentaruose!