Kuo automobilis toks ypatingas, kad savininkai jį saugo daugiau nei 15 metų? Pasak „iSeeCars“ analitiko Karlo Braunerio, pagrindiniai veiksniai yra patikimumas, praktiškumas ir degalų naudojimo efektyvumas. Šioms savybėms buvo skirta neseniai atlikta „iSeeCars“ analizė, kurioje buvo nagrinėjama, su kokiais automobiliais savininkai nenoriai atsisveikina. Nenuostabu, kad reitinge pirmauja „Toyota“.
Tyrimas: Gilus pasinėrimas į ilgalaikę nuosavybę
„iSeeCars“ išanalizavo maždaug 929 000 1981-2009 m. modelio transporto priemonių, kurios 2024 m. buvo parduotos antrinėje rinkoje. Tyrimo metu nustatyta 13 modelių, kuriuos savininkai išlaikė bent 15 metų, o jų rodikliai buvo gerokai didesni nei vidutiniai. Pateikiame sąrašą, kuriame nurodyta, kiek procentų transporto priemonių pirmieji savininkai išlaikė 15 ir daugiau metų:
Vieta | Prekės ženklas ir modelis | Procentinė dalis |
---|---|---|
1 | Toyota Highlander Hybrid | 7.0% |
2 | Toyota Camry Hybrid | 6.9% |
3 | Toyota Highlander | 6.6% |
4 | Toyota Tacoma | 6.4% |
5 | Toyota Prius | 6.3% |
6 | Honda CR-V | 6.3% |
7 | Ford Escape Hybrid | 6.3% |
8 | Toyota RAV4 | 6.2% |
9 | Lexus IS 350 | 5.8% |
10 | Nissan Versa | 5.7% |
11 | Toyota Tundra | 5.5% |
12 | Honda Ridgeline | 5.5% |
13 | Subaru Forester | 5.5% |
„Toyota“: Neabejotinas lyderis
Sąraše dominuoja „Toyota“ – septynios iš trylikos pirmųjų vietų ir visos penkios pirmosios pozicijos. Tai pabrėžia šios markės reputaciją kuriant automobilius, kurių savininkai pasitiki, kad jie patikimai tarnaus daugelį metų.
Japonijos prekių ženklai lenkia konkurentus
Reitingai rodo, kad pirmenybė teikiama Japonijos automobilių gamintojams. Be „Toyota“, į šį sąrašą pateko „Honda“, „Subaru“ ir „Nissan“ markės. Įdomu tai, kad į reitingą nepateko nė vienas Europos gamintojas. Net populiarių amerikietiškų markių, tokių kaip „Ford F-150“, nėra, o tai leidžia manyti, kad jų savininkai šias transporto priemones gali laikyti neribotą laiką.
Savininkų mėgstamiausi prekių ženklai
Tyrimo metu taip pat buvo išrinkti labiausiai mėgstami prekių ženklai apskritai, o „Toyota“ užėmė pirmąją vietą:
Vieta | Prekės ženklas | Procentinė dalis |
---|---|---|
1 | Toyota | 5.6% |
2 | Honda | 5.3% |
3 | Lexus | 4.4% |
4 | Mazda | 4.3% |
5 | Hyundai | 4.2% |
6 | Subaru | 4.1% |
Ir vėl dominuoja japoniški prekių ženklai, todėl šioje kategorijoje nelieka vietos Europos ar Amerikos gamintojams.
Ką tai mums sako
Šie rezultatai rodo, kad Japonijos automobilių gamintojai, garsėjantys savo dėmesiu ilgaamžiškumui ir ekonomiškumui, yra patrauklūs. Ieškantiems automobilio, kuris jiems tarnautų daugiau nei dešimtmetį, šie reitingai yra įtikinamas argumentas, kodėl verta rinktis išbandytus japoniškus modelius.