„Stellantis“ priklausantis „Opel“ prekės ženklas laikosi plano nuo kitų metų pradėti gaminti tik visiškai elektrinius modelius, nors elektromobilių paklausa Europoje, ypač Vokietijos rinkoje, sulėtėjo.
„Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlas sakė, kad automobilių gamintojas „tvirtai tiki“, jog elektromobilumas yra geriausias būdas kuo plačiau paplitus judumui be taršos.
„Iš tiesų daugiausia dėmesio skiriame tam, kad šie automobiliai būtų prieinami platesniam klientų ratui“, – „Automotive News Europe“ sakė Huettl.
Huettl kalbėjo pirmadienį čia vykusiame renginyje, skirtame mažo visureigio „Frontera“ visiškai elektrinei versijai pristatyti.
300 km nuvažiuojamo atstumo elektromobilio kainos Vokietijoje prasideda nuo 29 000 eurų. Taip pat bus pristatyta brangesnė 400 km nuvažiuojamo atstumo versija. Mažesnio, visiškai elektrinio „Mokka“ visureigio kaina Vokietijoje prasideda nuo 35 000 eurų.
„Frontera“, kuri „Opel“ gamoje pakeis „Crossland“, taip pat bus gaminama nuo 24 000 eurų kainuojanti lengvojo hibrido versija su 1,2 litro benzininiu varikliu ir 21 kilovato elektros varikliu.
Nors „Opel“ galės naudoti patronuojančiosios bendrovės „Stellantis“ daugiaenergines platformas, pavyzdžiui, STLA Medium, savo būsimiems gaminiams, markė laikosi plano nuo 2025 m. siūlyti tik visiškai elektrines jėgaines, sakė Huettl.
„Su „Frontera“ ir naujuoju „Grandland“ užbaigiame pirmąjį „Opel“ elektrifikavimo etapą, kai kartu naudojamos elektrinės ir vidaus degimo jėgainės“, – sakė Huettlas.
Jis pridūrė, kad „Opel“ dabar turi labai jauną, šviežią modelių liniją su įvairios energijos platformomis, kurios BEV versijos turi pakankamą elektrinį atstumą, kad būtų galima važiuoti greitkeliu.
„Mes kursime naujos kartos „Opel“ modelius, kurie bus visiškai elektriniai. Gerą pavyzdį pateikėme su „Experimental“ koncepcija“, – sakė Huettl. Rugsėjį Miunchene vykusioje 2023 m. IAA mobilumo parodoje „Opel“ pristatė visiškai elektrinį koncepcinį automobilį „Experimental“.
„Opel“ mėgsta dirbti su koncepciniais automobiliais ir paversti juos realybe. „Experimental“ rodo kitą žingsnį mūsų planuose, kad būsimi modeliai bus visiškai elektriniai“, – sakė Huettl.
Praėjusiais metais „Opel“ pasauliniai pardavimai padidėjo 15 proc. iki 670 000 vienetų. Visiškai elektrinių automobilių pardavimai išaugo 22 proc. ir pasiekė 15 proc. visos markės pardavimų apimties.
Didžiausią elektrinių automobilių pardavimų dalį sudarė „Mokka“ mažasis visureigis – beveik 30 proc., o „Corsa“ mažasis automobilis – 20 proc. Praėjusių metų pabaigoje buvo pristatyta kompaktinio automobilio „Astra“ baterijomis varoma elektrinė versija, kurios pardavimai vis dar auga.
Prieš tris savaites Vokietijoje pristatytas naujasis „Grandland“ turi variklio su vidaus degalais, hibridinį ir iš tinklo įkraunamą hibridinį bei BEV variantus. Ankstesni „Grandland“ ir „Crossland“ buvo siūlomi tik su vidaus degalų varikliais, įskaitant hibridinius.
Huettlas įsitikinęs, kad „Opel0“ nuolat didins elektrinių automobilių pardavimų dalį, nes plės elektromobilių asortimentą.
Siekdamas, kad elektromobilis būtų prieinamas platesniam klientų ratui, „Opel“ kuria naują prieinamą elektrinį modelį, kurio kaina prasidės nuo maždaug 25 000 eurų, sako Huettl. Mažiausio „Opel“ BEV modelio, elektrinės „Corsa“, kaina Vokietijoje yra šiek tiek mažesnė nei 30 000 eurų.
Daugiau informacijos apie biudžetinį elektromobilį, kuris bus pozicionuojamas po „Corsa“, Huettl nepateikė. Manoma, kad tai bus „Frontera“ hečbeko versija, kuriai bus panaudota „Stellantis“ Smart Car architektūra, kuria paremtas „Citroen eC3“. Praėjusiais metais pradėto gaminti „eC3“ kaina prasideda nuo 24 300 eurų, o 2025 m. pradžioje turėtų pasirodyti trumpesnio nuotolio versija, kainuosianti 19 990 eurų.