Europoje pradedama oficialiai prekiauti kinų prekės ženklo „Leapmotor“ automobiliais. Juos į Senąjį žemyną atvežė „Stellantis“ konglomeratas, norintis pasipelnyti iš konkurencijos pogromo. Tai tinkamas terminas, nes C10 didelio visureigio kainoraštis tiesiog įsiutina.
Apie „Leapmotor“ neabejotinai girdėjote, kai rašėme apie pigų elektromobilį T03. Tačiau kinai taip pat turi C10 modelį, kuris, tikėtina, Europos rinkoje sukels didesnį ažiotažą – žinoma, dėl kainos ir to, ką už ją siūlo. Kalbame apie D segmento visureigį, kuris kainuoja tiek pat, kiek ir Europos visureigiai… B segmentas. Šokas – tai per menkas žodis.
„Stellantis“ atsakinga už kinų „Leapmotor“ automobilius Europoje
Teoriškai jau turėtume būti prie to pripratę – kiekvienas naujas gamintojas iš Kinijos „įžengia į Europą“, nukonkuruodamas konkurentus dėl kainos. Tačiau mes vėl liekame be žado. Du nauji modeliai – miesto hečbekas T03 ir visureigis C10 – turėtų patenkinti didėjančią nebrangių elektromobilių paklausą.
Iš kur jie atsirado Europoje? Koncernas „Stellantis“ įsteigė bendrą įmonę su Kinijos gamintoju „Leapmotor International“. Bendradarbiavimas toli gražu neapsiriboja gatavų automobilių importu į mūsų žemyną – „Stellantis“ perėmė šios markės automobilių aptarnavimą ir pardavimą.
„Leapmotor“ prekės ženklo asortimentas pradedamas siūlyti už prieinamą kainą miestui
„Leapmotor T03“ – tai galimybė tiems, kurie ieško nedidelio elektrinio automobilio miestui. Jo kaina – 18,9 tūkst. eurų, todėl apie jį gali pagalvoti klientai, kurie svarstė galimybę įsigyti „Dacia Spring“.
3620 mm ilgio automobilyje įrengtas 95 AG variklis, generuojantis 158 Nm, ir 37,3 kWh akumuliatorius. Ši jėgainė užtikrina T03 naudotojui iki 265 km nuvažiuojamą atstumą (WLTP matavimas) – „Dacia“ nuvažiuos 40 km daugiau. Transporto priemonėje sumontuotos šios funkcijos: LED priekiniai žibintai, 8 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, 10,1 colio jutiklinis ekranas, panoraminis stoglangis, atbulinės eigos kamera ir ADAS pagalbos rinkinys.
„Leapmotor C10“ bus dažnai matomas Europos keliuose
T03 modelio kainos yra patrauklios, tačiau jos nesukelia jam problemų. Kitaip būtų, jei pažvelgtume į „Tesla Model Y“ dydžio (4740 mm ilgio) elektrinio visureigio katalogą. Leapmotor International už jį prašo tik 36,4 tūkst. eurų. Už tiek nenusipirksite nė vieno tokio dydžio Europos visureigio su vidaus degimo varikliu. O elektrinį? Taip, bet ne D, o B, o ne D segmento.
Visureigis varomas 320 Nm, 217 AG varikliu su 69,9 kWh baterija ir gali nuvažiuoti iki 420 km (WLTP). Konkurentai gali nuvažiuoti daugiau, tačiau taip pat kainuoja daugiau ir neturi tokios gausios įrangos. Leapmotor C10 jau turi standartinę įrangą:
- šilumos siurblys,
- panoraminis stogas,
- skaitmeninė kabina su 10,25„ ir 14,6“ ekranais,
- 360 laipsnių kamerų sistema,
- dviejų zonų klimato kontrolės sistema,
- 12 garsiakalbių garso sistema,
- elektra valdomos priekinės sėdynės
- belaidis įkroviklis konsolėje,
- ADAS pagalbos rinkinys,
- 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai.
Tai tik „Leapmotor“ apšilimas. Laukia plėtra
Iki šių metų pabaigos „Stellantis“ su „Leapmotor“ prekės ženklu nori pasiekti Belgiją, Prancūziją, Graikiją, Ispaniją, Nyderlandus, Liuksemburgą, Vokietiją, Portugaliją, Rumuniją, Šveicariją, Italiją, Jungtinę Karalystę ir Maltą. Deja, kol kas planuose nėra Lietuvos, tačiau esame tikri, kad tai tik laiko klausimas.
Tikimasi, kad pirmieji T03 pristatymai prasidės tiesiogine prasme po kelių dienų, o C10 pasirodys jau spalio viduryje. Tai pradinis rinkinys, nes „Leapmotor“ planuoja kasmet Europos rinkai pristatyti bent po vieną naują modelį. Ar T03 ir C10 įtikins europiečius atsisakyti konkurentų? Žvelgdami į kainų lenteles, tikriausiai jau numanome atsakymą.