„Mercedes-AMG“ pernelyg sumažino C 63 S ir GLC 63 S E Performance modelių variklių dydį? Vokiečiai jau keičia strategiją ir svarsto galimybę grįžti prie V8 variklio. Pirmasis jį gaus „Mercedes-AMG CLE 63“.
Naujausius „Mercedes-AMG C 63“ ir „GLC 63 S E Performance“ modelius išjudina itin sudėtinga hibridinė sistema. Nors ji išvysto neįtikėtiną 680 AG galią ir 1020 Nm didžiausią sukimo momentą, ji turi ir trūkumų.
Pirmoji – tai savasis svoris. GLC 63 atveju jis siekia 2310 kg. Palyginimui, ankstesnė šio modelio inkarnacija su V8 varikliu svėrė 1935 kg galingesniame 510 AG S variante.
Antroji abiejų automobilių problema – „prastas“ variklio garsas, o trečioji – jei nenaudojate maksimalaus našumo, nesijaučia, kad šie „Mercedes-AMG“ yra labai greiti.
4 cilindrai – klaida?
Klientai, kurie perka tokius automobilius kaip „C 63“ ir „GLC 63 S E Performance“, dažnai yra automobilių gerbėjai ir žmonės, kurie labai gerai žino, su kuo susiduria. Todėl abiejų 4 cilindrų automobilių, kurie, beje, yra labai brangūs pardavimai vyksta labai nenoriai.
Tačiau vokiečiai jau planuoja pokyčius. „Mercedes-AMG CLE 63“, kuris turėtų debiutuoti bet kurią dieną, 90% neturės hibridinės jėgainės, paremtos 2.0 4 cilindrų varikliu, pažįstamu iš C 63 ir GLC 63.
Naujausiais duomenimis, „Mercedes“ šiame automobilyje ir vėl naudos gyvybingą 4 litrų V8 su dviem turbokompresoriais. Tikimasi, kad jis, padedamas švelnios hibridinės sistemos, išspaus 585 AG, t. y. gerokai mažiau nei 680 AG C 63 ir GLC 63. V8 įvedimą patvirtina ir tai, kad po sportiškojo CLE 53 4Matic+ Coupe varianto variklio dangčiu slepiasi ne R4, o R6 variklis.
Įdomu tai, kad CLE 63 prototipai iki šiol buvo užfiksuoti prie elektros tinklo prijungtų automobilių nuotraukose, o tai leidžia manyti, kad „Mercedes“ juos bandė su 4 cilindrų variklio pagrindu veikiančia hibridine jėgaine.
Jungtinės Karalystės leidinio „Autocar“ teigimu, sprendimas keisti pavaros tipą buvo priimtas vėlai, būtent dėl prastų C 63 ir GLC 63 modelių pardavimų Europoje.
Ar Vokietija įsiklausys į klientus?
Tai, kad „Mercedes-AMG CLE 63“ pasirodė su V8 versija, tam tikra prasme yra vokiečių pripažinimas, kad jų galinga 4 cilindrų hibridinė jėgainė patyrė nesėkmę. Kaip matote, galia – dar ne viskas.
Įdomu tai, kad dar praėjusį mėnesį „Mercedes“ mokslinių tyrimų ir plėtros skyriaus vadovas Markusas Schaferis pripažino, kad nėra žinoma, ar ši sistema bus toliau plėtojama.
„Atidžiai stebime C 63 ir GLC 63 modelių pardavimus, o klientai nori, kad į šiuos automobilius grįžtų V8 variklis. Ar tai įvyks? Sprendimą priima jie patys.“ – teigia Schaferis.