• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 8 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Ar kietojo elektrolito akumuliatoriai yra aklavietė?

pagal Andžej Biaigo
2024.01.16, 10:16
Elektromobiliai
A A
0
mercedes eqe akumuliatorius

„Mercedes EQE“ akumuliatorius.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Mercedes“ techninės plėtros vadovas Markusas Schäferis interviu Jungtinės Karalystės leidiniui „Autocar“ pripažino, kad netikėti ličio jonų akumuliatorių patobulinimai yra tokie perspektyvūs ir novatoriški, kad dėl jų gali kilti abejonių dėl tolesnės kietojo elektrolito elementų plėtros.

CarVertical padeda išvengti sukčių – patikrink automobilio istoriją.

Kietųjų elektrolitų akumuliatorių technologiją ekspertai jau seniai apibūdina kaip proveržį šioje srityje. Buvo žadamas didesnis energijos tankis, mažesnis taros svoris ir mažesnės gamybos sąnaudos. Tačiau paaiškėjo, kad tie, kurie taip teigė, nepakankamai įvertino nei skysto elektrolito ličio jonų elementų potencialą, nei kietojo elektrolito elementų komercializavimo iššūkius.

Markus Schäfer mercedes benz
Markus Schäfer

Už „Mercedes“ mokslinius tyrimus ir plėtrą atsakingas Markusas Schäferis interviu Jungtinės Karalystės leidiniui „Autocar“ sakė, kad „nemano, jog kietojo elektrolito elementai turėtų didelį ekonominį ar energetinį pranašumą“. Jis pripažino, kad šiuo metu vykstantis elementų kūrimas yra „lenktynės, kurių nugalėtojo šiuo metu nežinau“. Taip pat skaitykite: „500 km įkrovimas per 15 min. Ši baterija gali tapti revoliucija“.

Nors puslaidininkių technologija turi saugos pranašumą, panašaus patobulinimo tikimasi ir iš ličio elementų, kuriems šiuo metu daugiausia dėmesio skiria pasaulinių korporacijų ir mokslinių institutų tyrimų centrai. Šių pastangų rezultatai duoda stebinančių ir netikėtų rezultatų – tiek, kiek jie gali prilygti kietojo kūno akumuliatoriams pagal kainą ir energijos tankį. Tuo tarpu kietųjų elektrolitų baterijų tobulinimo srityje dar laukia ilgas kelias.

Schäferis palygino šį kelią su autonominio vairavimo funkcijų plėtojimu, kur iš pradžių prognozės taip pat buvo labai optimistinės, tačiau dabar šioje srityje pastebimi dideli vėlavimai, o pramonė atsiriboja nuo pradinių pažadų greitai užtikrinti visišką autonomiją serijiniuose automobiliuose.

Tačiau „Mercedes“ neatsisako kurti kietojo elektrolito elementų – Vokietijos bendrovė investavo į pradedančiąsias įmones, kuriančias šio tipo elementus JAV ir Korėjoje.

Argi didelis proveržis nėra jau toks didelis? Panašios nuomonės laikosi ir „Volvo“ generalinis direktorius Jimas Rowanas, kuris dar prieš metus interviu „Autokult“ pripažino, kad kietojo elektrolito akumuliatoriai duos tik naudos saugumui.

Priešingai „Mercedes“ ir „Volvo“ pozicijai yra „Toyota“ ir „Nissan“, kurios šiuo metu dirba su kietojo elektrolito akumuliatoriais ir, jų teigimu, pasiekė daug žadančių rezultatų, susijusių su svoriu ir energijos tankiu. Remiantis abiejų bendrovių pareiškimais, serijinė transporto priemonių su naujo tipo elementais gamyba turėtų prasidėti 2028 m. Tačiau „Toyota“ pripažįsta, kad lygiagrečiai plėtoja ličio jonų baterijas ir tai bus vyraujanti technologija ateinantį dešimtmetį. Žinoma, kad „Toyota“ kietųjų elektrolitų akumuliatoriai bus skirti brangesniems, nekomerciniams automobiliams.

Skaitykite  Lietuvoje jau virš 34 000 elektromobilių: augimas įsibėgėja
Žymos: elektromobiliaielektromobilio baterijaelektromobilių akumuliatoriai
Dalintis4DalintisSiųstiDalintis1

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

0

Taip pat skaitykite

Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Top 10 automobilių modelių, kurie pirkėjams sukelia didžiausius nuostolius

Naujas „Toyota“ visureigis už RAV4 kainą: ką jau žinome?

Automobilio pirkimas Lietuvoje: kada negalima atsiskaityti grynais?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.