Maždaug 400 „Tesla“ elektromobilių, stovėjusių uždaryto prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelėje netoli Sent Luiso, Misūrio valstijoje, galėjo būti tik inventoriaus ledkalnio viršūnė, nes vis daugiau automobilių pastebi sumanūs interneto vartotojai.
Pasirodo, tūkstančiai kitų. Be pirminės partijos, kurią internetas aptiko buvusiame Česterfildo prekybos centre, dar keli šimtai „Tesla“ markės elektromobilių laukia pristatymo į „Quaker Bridge“ prekybos centrą Lawrenceville, Naujajame Džersyje, įskaitant kelis „Cybertrucks“, kaip matyti toliau įdėtame vaizdo įraše ir „Reddit“ įraše.
Posts from the realtesla
community on Reddit
Ričmonde, Virdžinijos valstijoje, apleistoje daugiabučių komplekso automobilių stovėjimo aikštelėje saugomi dar keli šimtai dar nepristatytų „Tesla“ elektromobilių, teigiama toliau pateiktame „Reddit“ įraše.
Hundreds of unsold Teslas in Virginia
byu/Feisty_Parsley_83853 inRealTesla
Vokietijoje šimtai automobilių vežėjų kasdien važiuoja iš amerikiečių automobilių gamintojo „Gigafactory“ gamyklos Berlyne į buvusį Rytų Vokietijos karinį aerodromą Neuhardenberge, kur išveža naujai pagamintus automobilius. Vokietijos laikraščio „Berliner Zeitung“ duomenimis, saugojimo aikštelė yra maždaug už 37 mylių nuo gamyklos Grunheide ir gali sutalpinti iki 5 000 automobilių.
„Google Maps“ paskelbtos palydovinės nuotraukos atskleidžia atsargų padėties Vokietijoje mastą, kaip matote toliau. Vietinis Gusovo-Platkovo savivaldybės gyventojas sakė, kad kaime suskaičiavo „40 autovežių per valandą, [taigi] 300-400 reisų per dieną“, rašo laikraštis „Berliner Zeitung“.
Tai istorija, kurioje aprašyta dauguma, jei ne visos šioje istorijoje minimos vietos. Automobilių stovėjimo aikštelėmis naudojasi netoliese esantys „Tesla“ paslaugų centrai, kad jose būtų galima laikyti transporto priemones, kurioms kitu atveju nebūtų vietos jų pačių aikštelėse. Remiantis vietos naujienų stoties FOX 2 St. Louis, tyrusios Chesterfield Mall situaciją, pranešimu, maždaug už 2,5 mylios yra „Tesla“ paslaugų centras, kuriame vienu metu galima laikyti tik apie 135 automobilius, įskaitant klientų automobilius.
Paskutinį ketvirtį „Tesla“ turėjo daugiau nei 46 561 neparduotą transporto priemonę. Tai sudaro apie 10,7% visos jos pagamintos produkcijos. Priešingai, 2023 m. bendrovė turėjo maždaug 2% visų 2023 m. atsargų perteklių, todėl akivaizdu, kad šie dar neparduoti automobiliai turi būti kažkur laikomi. Atrodo, kad ta kažkur yra automobilių stovėjimo aikštelės įvairiose neįprastose vietose.
Tačiau problema susijusi ne tik su „Tesla“. „Cox Automotive“ duomenimis, vasario mėnesį, paskutinį mėnesį, kurio duomenis turime, JAV elektromobilių atsargos, matuojamos tiekimo dienomis, sudarė 136 dienas. Į šį skaičių neįtrauktos bendrovės „Tesla“ ir „Rivian“, kurios savo automobilius parduoda tiesiogiai vartotojams. Palyginus su 78 dienų atsargų vidurkiu pramonėje, vaizdas nėra labai rožinis.
Vasario mėn. „Nissan“ elektromobilių atsargos buvo didžiausios – beveik 160 dienų, po jų sekė BMW ir „Kia“. Mažiausia buvo GMC – 54,6 dienos naujų elektromobilių atsargų pardavėjams.