„Aston Martin“ generalinis direktorius Lawrence’as Strollas ketvirtadienį žiniasklaidos atstovams surengtame apskritojo stalo susitikime sakė, kad didžiulė teigiama reakcija į riboto tiražo 2 mln. dolerių vertės „Valour“ buvo „beprotiška“. 110 automobilių tiražas buvo išparduotas labai greitai ir, kaip pažymėjo Strollas, 10 kartų viršijo užsakymų skaičių. Įkvėptas vienkartinio „Victor“ – tai duoklė septintojo ir aštuntojo dešimtmečių „Aston“ modeliams – „Valour“ yra sukurtas iš „Vantage“ modelio ir turi 705 arklio galių V-12 variklį bei šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Strollas mano, kad mechaninė pavarų dėžė yra didžioji jo sėkmės dalis.
„Visas pasaulis, užuot galvojęs, kad bus elektrinis, grįžta prie „Aš noriu mechaninės pavarų dėžės“, ar ne?“ Strollas sakė. „Negali būti atvirkščiai – kalbu apie automobilių entuziastus, benzino mėgėjus – negali būti atvirkščiai. Taigi, mes tiriame galimybę tai suprasti.“
Nesupraskite to taip, kad „Aston“, kaip ir „Porsche“, ketina gaminti (palyginti) daug automobilių su mechanine pavarų dėže. Tačiau tai skamba taip, lyg kompanija manytų, kad riboto tiražo specialiuosiuose automobiliuose jai gali pavykti sėkmingai naudoti pavarų dėžę su mechanine pavarų dėže. Strollas sakė, kad mechaninės pavarų dėžės montavimas į „Valour“ nebuvo ypatingas iššūkis.
Automobilių pramonė gali būti nukreipta į vieną pusę, tačiau Stroll ir „Aston Martin“ mano, kad jų klientai puoselėja tradicijas. Neseniai bendrovė patvirtino, kad „Aston Martin Vanquish“ gali grįžti su nauju V-12 ir 824 AG varikliu, kuris bus montuojamas į DBS įpėdinį, kuris greičiausiai atgaivins „Vanquish“ vardą po šešerių metų pertraukos.
„Tai visiškai naujas gaminys, o šis variklis, bent jau pradžioje, bus montuojamas tik mūsų pagrindiniame modelyje, kurį pristatysime rudenį“, – sakė Strollas. „Jis nebus montuojamas į DB12, kaip anksčiau buvo montuojamas į DB11. Galite įsigyti V-8 arba V-12 variklį. To nebus. Manome, kad DB12 su 670 arklio galių yra pakankama galia, kad dauguma žmonių liktų patenkinti. Nemanome, kad jos labai reikia“.
Tačiau kai kuriems tinka tik V-12, sakė Strollas. Kadangi „Aston Martin“ yra mažos apimties gamintojas, jis nesijaudina dėl vis griežtėjančių Europos išmetamųjų teršalų normų. Kaip ir mechaninė pavarų dėžė, V-12 taip pat gali atsirasti būsimuose specialiuose modeliuose.
Vis dėlto „Aston“ nevengia elektrifikacijos. Netrukus pasirodysiantis „Vallhala“ hiperautomobilis bus pirmasis šios markės iš tinklo įkraunamas automobilis, kuris bus pradėtas tiekti iki šių metų pabaigos, be to, „Aston“ kuria baterijomis varomų elektrinių automobilių platformą. Pirmasis BEV automobilis pasirodys 2026 m., o vėliau bus pristatyti dar trys modeliai, įskaitant tam tikrą hiperautomobilį.
Strollis yra aktyvus, stengdamasis atgaivinti „Aston Martin“ modelių liniją. Pernai pasirodė naujasis DB12, o šiemet jau pristatyti naujieji „Vantage“, „DB12 Volante“ ir „DBX707“ su gerokai pakeistu interjeru. Netrukus turėtume išvysti ir „Valhalla“, naująjį „Vanquish“ bei „Vantage“ rodsterį.
„Per pastaruosius ketverius metus atlikome įspūdingą darbą, kad tai pasiektume“, – sakė Strollas. „Taip pat reikia suprasti, kad anksčiau ši bendrovė kas trejus-penkerius metus pristatydavo po vieną naują automobilį. Dabar, kai perėmiau vadovavimą, per 12 mėnesių pristatome 12 naujų automobilių.“