„Rolls-Royce“ pagerbė savo buvusį dizaino direktorių Ianą Cameroną po to, kai penktadienio vakarą 74 metų britų vadovas buvo nužudytas per smurtinį išpuolį savo namuose Bavarijoje. Vokietijos policija vis dar ieško užpuoliko, kaip pranešama, vienišo vyro, kuris užpuolė ir peiliu subadė I. Kameroną, kai šis atidarė savo namo Herrschinge, Aukštutinėje Bavarijoje, duris. Kol kas dar niekas nesuimtas.
„Ianas suvaidino svarbų vaidmenį kuriant „Rolls-Royce“ nuo tada, kai jį pirmą kartą įsigijo „BMW Group“ ir jis persikėlė į savo namus Gudvude, Vakarų Sasekse“, – sakoma oficialiame bendrovės pranešime. „Ianas vadovavo visų „Phantom“ šeimos ir „Ghost“ modelių dizainerių komandai, kuri kūrė visiškai šiuolaikiškus automobilius, tačiau išlaikė simpatijas markės dizaino paveldui. Šiuo labai sunkiu metu mintimis esame su jo šeima ir draugais.“
Ankstyvojoje karjeroje Cameronas dirbo „Pininfarina“, kur vykdė projektus, tarp kurių buvo ir „Lancia Monte Carlo“, o vėliau – Europos sunkvežimių ir furgonų gamintojui „Iveco“. 1992 m. jis perėjo dirbti į BMW išorės dizaino vadovu ir, be kitų projektų, dirbo su E46 3 serijos ir Z8 modeliais. Tačiau būtent BMW sprendimas įsigyti „Rolls-Royce“ prekės ženklą (tuo pat metu, kai „Volkswagen“ perėmė „Bentley“ kontrolę) paskatino Camerono karjerą – tuometinis BMW dizaino vadovas Chrisas Bangle’as asmeniškai pasirinko jį vadovauti komandai, kuri kūrė „Phantom“ modelį.
Tai buvo ne tik vieno modelio, bet ir naujo prekės ženklo kūrimas, todėl kūrybinio proceso metu Cameronas nusprendė įtraukti savo komandą į atitinkamą prabangų gyvenimo būdą ir net atidarė biurą šalia Hyde parko Londone, nes buvo manoma, kad šioje pasaulio dalyje yra didžiausia „Rolls-Royce“ gaminių koncentracija. Tai pasiteisino – 2003 m. pristatytas „Phantom VII“ buvo ne tik įspūdingas dizaino kūrinys, bet ir manifestas. Praėjus daugiau nei dviem dešimtmečiams, kiekvienas dabartinis „Rolls-Royce“ gaminys vis dar yra aiškiai iš jo kilęs.
2005 m. Ženevos automobilių parodoje „Car and Driver“ žurnalistas ėmė interviu iš Camerono ir kalbėjosi su juo apie tuometinį naująjį „Phantom“. „Žinoma, kai pradėjome projektą, buvo labai daug suvokimo, kad galime lengvai patirti nesėkmę, o jei taip nutiks, tai daugiau nepasikartos, kad markė mirs“, – sakė jis. „Atvirai kalbant, nuo to laiko niekada neturėjau jausmo, kad BMW valdo „Rolls-Royce“ savininkiška prasme. Tai daug labiau globos jausmas. Mes čia ne tam, kad darytume su šia marke ką tik norime, o tam, kad ją suprastume ir, kai tik įmanoma, perkeltume toliau, kad viskas, kas vyksta, būtų teisinga „Rolls-Royce“.“
2012 m. Cameronas paliko dizaino direktoriaus pareigas ir 2013 m. išėjo į pensiją, o vėliau ėmėsi nuosavo konsultavimo verslo ir dirbo su didelės vertės klasikiniais automobiliais. Pranešimuose iš Vokietijos teigiama, kad buvo nupjauti virš jo garažo esančių apsaugos kamerų kabeliai, tačiau jokie automobiliai nebuvo pagrobti ir neaišku, ar išpuolio motyvas buvo apiplėšimas. Camerono žmona Verena Kloos, buvusi BMW „Designworks“ studijos Kalifornijoje prezidentė, po išpuolio pakėlė aliarmą ir nubėgo pas kaimynus. Ji nenukentėjo.