• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Prieštaringai vertinamas BMW planas: ima mokestį už jau turimos pakabos „atrakinimą“

pagal Andžej Biaigo
2024.08.20, 11:47
Naujienos
A A
0
bmw 530e iperformance connected plus technologija
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

BMW atsidūrė dar vienų karštų diskusijų centre, šį kartą dėl to, kad iš klientų imamas mokestis už tai, ką jų automobiliai jau turi. Galbūt prisimenate panašų triukšmą, kilusį prieš kelerius metus, kai BMW Korėja bandė apmokestinti klientus už tai, kad jie įjungtų šildomas sėdynes, kurios jau buvo sumontuotos jų automobiliuose. Šį kartą ginčas kilo dėl daug svarbesnės funkcijos: Adaptyvioji pakaba.

Kas tai yra?

Neseniai pasirodė netikėtų pranešimų, kad BMW siūlo galimybę savininkams už tam tikrą mokestį atrakinti adaptyviąją pakabą savo automobiliuose. Taip, perskaitėte teisingai. Jei pastaraisiais metais įsigijote BMW automobilį ir pirminio pirkimo metu nepasirinkote „Adaptive Suspension“, pasirodo, vis dar galite ją turėti. Tačiau problema yra kita. Turėsite sumokėti BMW, kad ją aktyvuotumėte.

Apie šį atradimą iš pradžių pranešė „Motor1“ po to, kai internete apie tai prabilo BMW savininkai Slovėnijoje, ir tik tada paaiškėjo, kad tokia pati praktika taikoma ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. Remiantis „Motor1“ pateiktu pareiškimu, JAV rinkoje parduodamų BMW automobilių adaptyvioji pakaba gali būti „atrakinta“ per „Connected Drive“ parduotuvę, todėl savininkai gali aktyvuoti funkciją, kuri jau yra fiziškai įdiegta jų automobiliuose.

bmw connected drive parduotuve prenumerata bmw funkciju atrakinimas

Kaip tai veikia?

BMW siūlo du būdus, kaip įjungti adaptyviąją pakabą:

  • Mėnesinė arba metinė prenumerata: Mokėkite periodinį mokestį, kad laikinai atrakintumėte funkciją.
  • Vienkartinis mokėjimas: Sumokėkite 500 JAV dolerių iš anksto, kad visam laikui įjungtumėte adaptyviąją pakabą.

Nors tai skamba paprastai, vis dar yra daug neatsakytų klausimų. Pavyzdžiui, kas nutiks, jei, aktyvavę funkciją per prenumeratą, parduosite automobilį? Ar naujasis savininkas turi pradėti mokėti iš naujo, ar funkcija lieka atrakinta? Be to, tiksli prenumeratos kaina JAV klientams lieka neaiški, nes ji nenurodyta BMW vartotojų svetainėje, jei nėra tinkamo automobilio.

BMW dar labiau pasaldina pasiūlymą, siūlydama pirmąjį mėnesį nemokamai, kad klientai galėtų išbandyti šią funkciją. Tačiau pasibaigus šiam mėnesiui, jei norėsite ir toliau naudotis adaptyviąja pakaba, teks mokėti nuolatinius mokesčius.

Kodėl BMW tai daro?

Iš pirmo žvilgsnio mokestis už jau įdiegtą funkciją gali atrodyti kaip nereikalingas pinigų grobstymas. Tačiau šį žingsnį lemia kelios praktinės priežastys. Visuose automobiliuose montuodama tą pačią techninę įrangą ir tiesiog atrakindama funkcijas programine įranga, BMW supaprastina gamybos procesą. Mažiau dalių ir surinkimo variantų, o tai gali sumažinti išlaidas ir padidinti efektyvumą.

Skaitykite  ES iki 2030 m. keičia automobilių taisykles: ką tai reiškia vairuotojams?

Pati funkcija – adaptyvioji pakaba – leidžia vairuotojams reguliuoti automobilio važiavimą nuo sportiškesnio, standesnio iki patogesnio, ramesnio. Neįjungta pakaba veikia numatytuoju režimu be vairuotojo reguliavimo galimybių.

bmw 530e iperformence

Atsakomoji reakcija

Kaip ir tikėtasi, internetas į šią naujieną reagavo ne itin palankiai. Entuziastai ypač aktyviai reiškia savo nuomonę, kad tai yra dar vienas automobilių gamintojų bandymas iš klientų išspausti daugiau pinigų. Mintis, kad už automobilį galima sumokėti tūkstančius ir tik tada sužinoti, kad norint naudotis jau turimomis funkcijomis, reikės mokėti daugiau pinigų, labai suerzino.

Tačiau svarbu pažymėti, kad labiausiai pasipiktinę šia naujiena gali būti nebūtinai tie, kurie perka šiuos automobilius. Dar neaišku, ar plačioji rinka pritars šiai nuotaikai, tačiau akivaizdu, kad BMW strategija siekiama generuoti pajamų srautus po įsigijimo.

Kas toliau?

BMW strategija užrakinti aparatinę įrangą už mokamos sienos nėra visiškai nauja, tačiau šio metodo pasekmės dar tik aiškėja. Bendrovė patvirtino, kad nuo 2019 m. modelio metų transporto priemonės gali turėti šias „atrakinamas“ funkcijas, o tai rodo, kad ši praktika gali būti plačiau paplitusi visoje BMW gamoje.

Kol laukiame daugiau informacijos apie konkrečius modelius, kainodaros schemas ir šių funkcijų perkėlimą vėlesniems savininkams, aišku viena: BMW yra pasiryžusi taikyti šį prieštaringai vertinamą verslo modelį. Ar jis ilgainiui atsipirks, ar paskatins klientus pereiti pas konkurentus, dar neaišku.

Žymos: bmwprenumerata
Dalintis45DalintisSiųstiDalintis8

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.