„Renault“ teigimu, elektromobilių ilgaamžiškumas bus ilgesnis nei benzininių ar dyzelinių modelių, o bendrovės generalinis direktorius Luca de Meo teigė, kad baterijos yra ilgaamžiškesnės, nei buvo prognozuota anksčiau.
„Elektromobiliai tarnaus ilgiau nei vidaus degimo varikliais varomi automobiliai, nes juose yra mažiau judančių dalių; priešingai nei žmonės manė, kad taip nutiks, akumuliatoriai tarnauja daug ilgiau, nei buvo tikėtasi“, – sakė de Meo, pristatydamas naują partnerystę su perdirbimo ekspertu SUEZ.
Naujosios įmonės tikslas – plėtoti žiedinę ekonomiką ir naujų automobilių gamyboje naudoti daugiau perdirbtų medžiagų, taip pat didinti perdirbtų dalių, kuriomis keičiamos esamų automobilių dalys, naudojimą. Taip pat siekiama sugriežtinti transporto priemonių surinkimą ir apdorojimą pasibaigus jų eksploatacijos laikui, kad būtų pakartotinai panaudojama ir perdirbama daugiau komponentų.
„Renault“ teigimu, pakartotinis atsarginių dalių naudojimas, atnaujinimas, remontas ir perdirbimas ne tik labiau tausoja aplinką, bet ir sumažina senesnių automobilių vairuotojų išlaidas, padeda prailginti transporto priemonių naudojimo laiką, nes jų remontas tampa pigesnis.
Susijungimas su SUEZ skirtas padėti „Renault“ įsitvirtinti tarp tų, kuriuos ji apibūdino kaip „automobilių pramonės žiedinės ekonomikos standartus nustatančius subjektus“. Pagal šį susitarimą aplinkosaugos ekspertas įsigyja 20 proc. bendrovės „The Future is Neutral“ akcijų, o kiti 80 proc. priklauso „Renault“. Įmonė siekia pritraukti kitus automobilių gamintojus, taip pat įrangos gamintojus, platintojus, draudikus ir privačius klientus.