• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

CVT pavarų dėžės „Toyotos“ automobiliuose: Nuomonės, ilgaamžiškumas ir alyvos keitimas

pagal Michal Kovalčiuk
2024.12.10, 13:00
Patarimai
A A
0
Multidrive-S pavarų dėžė (Toyota)
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Daugelyje „Toyota“ ir „Lexus“ modelių už galios perdavimą atsakingos CVT (Continuously Variable Transmission) pavarų dėžės. Ką apie jas mano vairuotojai? Ar šios pavarų dėžės patvarios? Kaip dažnai reikėtų keisti alyvą?

Aptariant „Toyota“ CVT pavarų dėžes, svarbu pripažinti, kad ne visos CVT yra vienodos. Nors vairuotojams gali atrodyti, kad šių pavarų dėžių veikimo principas panašus, jos sukurtos naudojant skirtingus techninius sprendimus. CVT buvo sukurtos siekiant optimizuoti variklio veikimą, išlaikant idealias variklio apsukas bet kurioje situacijoje. Tai lemia sklandesnį vairavimą ir didesnį degalų naudojimo efektyvumą.

Aptariant „Toyota“ CVT pavarų dėžes, svarbu pripažinti, kad ne visos CVT yra vienodos. Nors vairuotojams gali atrodyti, kad šių pavarų dėžių veikimo principas panašus, jos sukurtos naudojant skirtingus techninius sprendimus. CVT buvo sukurtos siekiant optimizuoti variklio veikimą, išlaikant idealias variklio apsukas bet kurioje situacijoje. Tai lemia sklandesnį vairavimą ir efektyvesnį degalų naudojimą.

Tikrasis „Toyota“ CVT serijos išskirtinumas yra E-CVT – planetinė pavarų dėžė, naudojama „Toyota“ ir „Lexus“ hibridiniuose modeliuose. Šios pavarų dėžės pasižymi patikimumu, dažnai be didesnių problemų nuvažiuoja šimtus tūkstančių kilometrų. Tiesą sakant, jos yra tokios patvarios, kad pavarų dėžės gedimo tikimybė yra mažesnė nei variklio ar hibridinio akumuliatoriaus. Net ir įvykus gedimui, naudotos E-CVT transmisijos yra įperkamos, kainuoja daug mažiau nei kitos rinkoje esančios transmisijos.

Daugelis vairuotojų nekreipia dėmesio į alyvos keitimą, nes „Toyota“ nerekomenduoja reguliariai keisti pavarų dėžės skysčio, o pataria jį tikrinti kas 60 000 km arba 4 metus. Tačiau skysčio keitimas kas 90 000-100 000 km yra gera praktika. Hibridinėms E-CVT transmisijoms „Toyota“ rekomenduoja naudoti savo originalią ATF WS alyvą, o kitoms CVT transmisijoms, pavyzdžiui, „Aisin P410“, reikia 3,4 l alyvos. Keičiant alyvą paprastai reikia išpilti seną alyvą ir įpilti naujos – tai yra gana paprastas procesas.

Kitas žymus „Toyota“ CVT modelis – K serijos, kurį nuo 2000 m. gamina „Aisin“. K110 modelyje, kuris naudojamas tokiuose modeliuose kaip „Yaris“ ir „Auris“, pavarų santykiams reguliuoti naudojamas metalinis diržas. Laikui bėgant šios CVT buvo tobulinamos, įskaitant 2018 m. pristatytą „Direct Shift-CVT“ (K120), kuri užtikrina jautresnę vairavimo patirtį. K serijos CVT pasižymi mažu gedimų skaičiumi, dauguma problemų susijusios su diržo nusidėvėjimu arba gedimais didesniuose ir sunkesniuose modeliuose, pavyzdžiui, RAV4.

Skaitykite  Ar važiuoji hibridu? Šių klaidų vengti būtina

Nors buvo pranešta apie kai kurias nedideles problemas, pavyzdžiui, trūkčiojantį judėjimą ir sūkių dažnio svyravimus, K serijos ir kitos „Toyota“ CVT buvo giriamos už patikimumą ir sklandų veikimą, ypač kai jos sujungtos su mažesniais varikliais.

Apibendrinant galima teigti, kad „Toyota“ CVT transmisijos yra patvarios ir efektyvios, ypač reguliariai tikrinant ar keičiant alyvą. Galbūt jos nesuteikia tokių pat vairavimo įspūdžių kaip tradicinės mechaninės ar sportiškesnės automatinės pavarų dėžės, tačiau kasdieniam vairavimui jos užtikrina puikias degalų sąnaudas ir patikimumą.

Žymos: automatinė pavarų dėžėCVT pavarų dėžėpavarų dėžėtoyota
Dalintis48DalintisSiųstiDalintis8

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.