„Ford Mustang GTD“ sumušė rekordus ir tapo pirmuoju amerikietiškos markės automobiliu, įveikusiu legendinę Vokietijos Niurburgringo Nordschleife trasą greičiau nei per septynias minutes. 815 AG galios superautomobilis užfiksavo oficialiai patvirtintą laiką – 6:57.685. Tai penktas greičiausias serijinis sportinis automobilis, kada nors įveikęs 12,9 km ilgio „Žaliąjį pragarą“, ir tik šeštas, įveikęs septynių minučių barjerą.
Šis įspūdingas pasiekimas išpildo drąsų pažadą, duotą per „Mustang GTD“ debiutą 2023 m. rugpjūtį. „Komanda, sukūrusi „Mustang GTD“, pasinaudojo tuo, ko išmoko per dešimtmečius, praleistus lenktynių trasoje, ir sukonstravo „Mustang“, galintį varžytis su geriausiais pasaulio superautomobiliais, – sakė „Ford“ prezidentas ir generalinis direktorius Jimas Farley. „Didžiuojamės būdami pirmieji Amerikos automobilių gamintojai, turintys automobilį, kuris Niurburgringą įveikia greičiau nei per septynias minutes, tačiau nesame patenkinti. Mes dar sugrįšime.“
Inžinerinė kompetencija už rato
„Mustang GTD“ yra inžinerijos šedevras, kuriame ‚Mustang GT3‘ lenktyninio automobilio patirtis derinama su naujausiomis technologijomis. Nors GTD atitinka serijinių sportinių automobilių standartus, GTD naudojasi GT3 lenktynėse dažnai draudžiamomis funkcijomis, tokiomis kaip anglies keramikos stabdžiai, aktyvioji aerodinamika, kompresorius ir pusiau aktyvioji pakaba. Anglies pluošto kėbulas yra lengvas ir patvarus, jį papildo Niurburgringo trasoje privalomos saugos priemonės, tokios kaip varžybinė sėdynė su penkių taškų saugos diržais ir apsauginis narvelis.
Rezultatas? Superautomobilis, kuris išplečia „Mustang“ ir amerikietiškos inžinerijos galimybių ribas.
Dokumentinis filmas „Kelias į žiedą“
„Ford“ užfiksavo nepaprastą ‚Mustang GTD‘ kelionę 13 minučių trukmės filme ‚Kelias į žiedą‘, kurį dabar galima rasti Ford.com, ‚YouTube‘ ir ‚Facebook‘ svetainėse. Dokumentiniame filme pateikiamas išskirtinis automobilio kūrimo ir bandymų vaizdas nuo tokių Amerikos trasų kaip Sebringas iki negailestingo Niurburgringo. Filme pateikiamos pagrindinių veikėjų, įskaitant vairuotoją Dirką Miulerį, „Multimatic“ techninį direktorių Larry Holtą ir „Mustang GTD“ vyriausiąjį programos inžinierių Gregą Goodallą, įžvalgos.
Naujas Amerikos našumo etalonas
„Mustang GTD“ įveikė mažiau nei septynių minučių ratą ir tapo amerikietiškų sportinių automobilių etalonu. Šis automobilis yra „Mustang“ inžinerijos viršūnė, todėl gali mesti iššūkį pasauliniams superautomobiliams ir iš naujo apibrėžti Amerikos automobilių gamintojų lūkesčius. „Ford“ sėkmė Niurburgringe yra ne tik ‚Mustang‘ triumfas, bet ir Amerikos automobilių inovacijų etapas.
Ir, kaip užsiminė Jimas Farley, tai tik pradžia.