„Volkswagen“ žengia drąsų žingsnį Europos automobilių rinkoje ir pristato naują, mažą ir nebrangią elektrinę transporto priemonę. Tikimasi, kad šis naujasis modelis, kurio planuojama kaina yra apie 20 000 eurų, konkuruos su tokiais biudžetiniais elektriniais automobiliais kaip „Dacia Spring“. Stiprėjant konkurencijai elektromobilių sektoriuje, „Volkswagen“ siekia susigrąžinti savo pozicijas rinkoje, siūlydama praktišką ir ekonomišką alternatyvą miestų vairuotojams.
Nebrangių elektromobilių skatinimas
„Volkswagen“ susiduria su sunkumais dėl mažėjančios elektromobilių paklausos. Viena iš pagrindinių priežasčių – didelė kaina, palyginti su vidaus degimo variklių analogais. Be to, Kinijos gamintojai užplūdo Europos rinką konkurencingomis elektromobilių kainomis, todėl įsitvirtinę prekių ženklai spaudžia mažinti kainas.
Siekdama pasipriešinti šiai tendencijai, „Volkswagen“ kuria nedidelių elektrinių automobilių seriją, priklausančią „Core“ prekės ženklų grupei. Vienas iš labiausiai laukiamų šios linijos modelių yra „ID.2 all“, kuris turėtų pasirodyti 2025 m. pabaigoje, o jo bazinė kaina turėtų būti apie 25 000 eurų. Tačiau „Volkswagen“ ties tuo nesustoja. Neseniai Volfsburge vykusiame susitikime su darbuotojais markės direktorius Thomas Schäferis atskleidė dar prieinamesnio elektrinio modelio prototipą, kurio kaina – apie 20 000 eurų.
Naujasis „Volkswagen“ biudžetinis elektromobilis: ko tikėtis?
Tikimasi, kad naujasis modelis, greičiausiai pavadintas ID.1, bus elektrinis „Volkswagen up!“, kurio gamyba Europoje nutraukta 2023 m., įpėdinis. ID.1 greičiausiai bus maždaug 3,5 m ilgio, todėl taps tiesioginiu „Dacia Spring“ konkurentu.
Šiuo metu „Dacia Spring“ bazinės versijos su 44 AG varikliu kaina prasideda nuo maždaug 17 500 eurų , o aukštesnės klasės modelis su 65 AG varikliu kainuoja apie maždaug 20 600 eurų. Jei „Volkswagen“ pavyks išlaikyti numatytą 20 000 eurų kainą, ID.1 gali būti stiprus varžovas biudžetinių elektromobilių segmente.
„Volkswagen“ elektrinių modelių linijos ateitis
„Volkswagen“ strategija neapsiriboja kompaktiškais miesto automobiliais. Bendrovė patvirtino planus pristatyti elektrinę „Golf“ versiją, kuri bus gaminama Volfsburge ir bus paremta nauja SSP platforma. Be to, tikimasi, kad būsimas elektrinis „T-Roc“ sustiprins „Volkswagen“ pozicijas elektrinių visureigių rinkoje.
Perėjimas prie mažesnių ir prieinamesnių elektromobilių atspindi platesnę pramonės tendenciją, kai automobilių gamintojai teikia pirmenybę prieinamumui, kad paskatintų platesnį elektromobilių naudojimą. Vyriausybėms toliau skatinant elektrifikaciją, griežtinant išmetamųjų teršalų normas ir skatinant elektromobilius, tokie biudžetiniai modeliai kaip ID.1 gali būti labai svarbūs „Volkswagen“ sėkmei ateityje.
Ar ID.1 pakeis žaidimo taisykles?
20 000 eurų kainuojančio elektrinio „Volkswagen“ modelio pristatymas gali turėti didelę įtaką Europos rinkai, ypač tokiose šalyse kaip Lietuva, kur vartotojai ieško ekonomiškų susisiekimo sprendimų. Kylant degalų kainoms ir didėjant aplinkosauginiam sąmoningumui, įperkami elektromobiliai tampa vis patrauklesniu pasirinkimu.
Ką manote? Ar svarstytumėte galimybę persėsti į elektromobilį, jei kainos sumažėtų iki tradicinių benzinu varomų automobilių lygio? Pasidalykite savo mintimis toliau esančiuose komentaruose!