• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 7 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Volkswagen ir Audi variklių spąstai: kaip neapsigauti perkant naudotą automobilį?

pagal Michal Kovalčiuk
2025.02.14, 15:00
Patarimai
A A
0
vairavimo mechanizmo remontas automobiliu remontas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Naudotų automobilių rinka Lietuvoje yra itin populiari, o Volkswagen ir Audi modeliai jau daugelį metų išlieka tarp perkamiausių. Tačiau perkant naudotą automobilį svarbu žinoti ne tik jo istoriją, bet ir tai, kokį variklį jis turi. Kai kurios variklių versijos gali būti patikimos ir ilgalaikės, tuo tarpu kitos – sukelti didelių problemų ir brangių remontų. Šiame straipsnyje aptarsime pagrindines Volkswagen ir Audi variklių klaidas, kurios gali brangiai kainuoti nepatyrusiam pirkėjui.

Benzininiai varikliai: kurie geri, o kurie – rizikingi?

1.2 TSI ir 1.4 TSI – ne visi vienodi

Vienas iš dažniausiai pasitaikančių spąstų – variklių su ta pačia specifikacija, bet skirtinga konstrukcija. Pavyzdžiui, 1.2 TSI ir 1.4 TSI buvo gaminami dviejų skirtingų tipų:

  • EA111 serija – šie varikliai garsėjo dideliais gedimais: grandinės paskirstymo problemomis, pernelyg dideliu alyvos suvartojimu bei turbinų gedimais.
  • EA211 serija – naujesni ir patikimesni varikliai su diržine paskirstymo pavara. Jie pasirodė rinkoje 2012 m. ir yra laikomi vienais geriausių savo klasėje.

1.8 TSI ir 2.0 TSI – skirtingos kartos, skirtingos problemos

  • 1.8 TSI (2007–2015 m.) buvo vienas problematiškiausių variklių dėl prastos alyvos kontrolės ir anglies nuosėdų kaupimosi.
  • 2.0 TSI EA888 (2008–2015 m.) taip pat turėjo didelių problemų su alyvos deginimu ir anglies nuosėdų kaupimu.
  • 2.0 TSI (nuo 2015 m.) – ženkliai patobulintas variklis, kurio patikimumas jau yra kur kas geresnis.

1.6 ir 2.0 atmosferiniai varikliai – ne visi vienodai patikimi

  • 1.6 8V (MPI) ir 1.6 16V – tai patikimi ir ilgaamžiai varikliai, tinkami dujų įrangai.
  • 1.6 FSI ir 2.0 FSI – dėl tiesioginio įpurškimo sistemos netinka dujų įrangai, o jų remontas yra brangesnis.
Variklis 1.4 TSI Twincharger
Variklis 1.4 TSI Twincharger

Dyzeliniai varikliai: PD ar CR?

Volkswagen TDI varikliai jau seniai garsėja kaip ekonomiški ir patikimi, tačiau yra keletas išimčių.

2.0 TDI PD (EA188) – dideli gedimai

  • Gaminamas iki 2008 m., šis variklis turėjo problemų su:
    • Pompų-purkštukų gedimais;
    • Silpnomis paskirstymo veleno ir alyvos siurblio konstrukcijomis;
    • Pėkstančiomis cilindrų galvutėmis.

2.0 TDI CR (EA189 ir EA288) – ženkliai patikimesni

  • EA189 (nuo 2008 m.) – geresnis pasirinkimas, tačiau vis tiek turėjęs keletą nedidelių problemų.
  • EA288 (nuo 2012 m.) – vienas iš geriausių modernių dyzelinių variklių.
Skaitykite  Ar verta rinktis pigų naudotą prabangų automobilį?
volkswagen passat 2.0 tdi dyzelinis vidaus degimo variklis
Volkswagen Passat 2.0 TDI

Kaip atpažinti gerą ir blogą variklį?

  1. Pagaminimo metai – dažniausiai 2012 m. ir vėlesni modeliai turi mažiau gedimų.
  2. Specifikacijos tikrinimas – patikrinkite variklio kodą (pavyzdžiui, EA111 ar EA211, EA188 ar EA189).
  3. Alyvos suvartojimas – jei variklis degina daug alyvos, tikėtina, kad jis nėra patikimas.
  4. Remonto istorija – jei automobilis jau turėjo kapitalinį variklio remontą, gali būti, kad problema vis dar išlieka.

Išvada: kaip išvengti klaidų?

Perkant naudotą Volkswagen ar Audi, būtina pasidomėti ne tik automobilio bendra technine būkle, bet ir konkrečiu varikliu. Kai kurie modeliai gali atrodyti patraukliai dėl mažos kainos, tačiau jų remontas gali kainuoti daugiau nei pats automobilis. Atidžiai tikrinkite variklio specifikacijas, konsultuokitės su specialistais ir būkite atsargūs renkantis naudotą transporto priemonę.

O kokių patirčių su Volkswagen ir Audi varikliais turite jūs? Pasidalinkite savo įžvalgomis komentaruose!

Žymos: FSITDITSIVAGvariklis
Dalintis152DalintisSiųstiDalintis27
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
1 Komentuoti
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz