Dyzeliniai visureigiai dažnai giriami už degalų naudojimo efektyvumą ir sukimo momentą, tačiau ne visi dyzeliniai varikliai yra vienodi. Kai kurie iš jų garsėja patikimumo problemomis, dėl kurių tenka atlikti brangiai kainuojantį remontą. Remdamiesi ekspertų nuomonėmis, remonto dirbtuvių duomenimis ir vairuotojų atsiliepimais, pateikiame penkis dyzelinius visureigius, kurių naudotų automobilių rinkoje verčiau vengti.
1. Nissan X-Trail 2.0 dCi
Su „Renault“ dalijamas 2.0 dCi variklis kenčia nuo kelių pasikartojančių problemų. Savininkai dažnai praneša apie problemas, susijusias su EGR vožtuvu, trapiomis degalų sudedamosiomis dalimis ir ankstyvu paskirstymo grandinės nusidėvėjimu, dažnai apie 120 000 km.
- Dažnas EGR vožtuvo užsikimšimas
- Silpni degalų sistemos komponentai (ypač iki 2016 m. pagamintų modelių)
- Brangus remontas ir ribotas dalių prieinamumas mažesniuose regionuose
2. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD (Mercedes OM642)
Nors šis variklis yra vokiškos kilmės, jo veikimas „Grand Cherokee“ modelyje toli gražu nėra nepriekaištingas. Šią versiją vargina chroniški alyvos nutekėjimai ir nuolatiniai išmetimo sistemos (DPF ir EGR) gedimai. Elektronikos diagnostika taip pat itin sudėtinga.
- Alyvos nuotėkis ir perkaitimo problemos
- DPF ir EGR problemos
- Brangiai kainuojanti ir sunkiai diagnozuojama elektronika
3. „Ford Kuga“ 2.0 TDCi
Lietuvoje ir Rytų Europoje populiarus „Kuga“ 2.0 TDCi variklis, kurio patikimumas yra sunkiai įveikiamas, jei jo priežiūra nėra itin kruopšti. Turbokompresoriaus įtampa, degalų siurblio (HPFP) problemos ir trumpas purkštukų tarnavimo laikas yra dažni skauduliai.
- Turbokompresoriaus perkrova ir ankstyvas gedimas
- Degalų sistemos jautrumas
- Didelės techninės priežiūros išlaidos, jei tinkamai neprižiūrimas
4. BMW X3 (E83) 2.0d
Ankstyvieji dyzeliniai BMW X3 modeliai prastai sensta. Jų turbokompresoriai greitai susidėvi, DPF filtrai dažnai užsikemša, o bet kokios mechaninės problemos brangiai kainuoja. Parduodant senesnius modelius dažnai užmaskuojama daug paslėptų gedimų.
- Trumpas turbokompresoriaus tarnavimo laikas
- Dažnos DPF ir išmetamųjų dujų problemos
- Didelė net smulkaus remonto kaina
5. Peugeot 3008 1.6 HDi
1.6 HDi yra vienas iš labiausiai paplitusių dyzelinių variklių Europoje, tačiau jame neapsieita be problemų. Jautri alyvos kokybei, linkusi užsikimšti DPF filtras ir pasikliaujanti trapia degalų sistema, 3008 dyzelinė versija reikalauja atidaus šeimininko dėmesio.
- Turbokompresoriaus susidėvėjimą pagreitina prasta alyvos kokybė
- DPF užsikemša važiuojant mieste
- Keistos degalų sistemos dalys
Kokia jūsų nuomonė? Ar turėjote problemų su dyzeliniais visureigiais? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose arba socialiniuose tinkluose.