• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 4 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai Eksploatacija

Klaida, kuri žudo tavo hibridinį automobilį – netinkamas variklio tepalas

pagal Andžej Biaigo
2025.07.03, 11:31
Eksploatacija
A A
0
toyota corolla hybrid variklis hibridinis automobilis alyva
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Hibridinių automobilių savininkai dažnai pamiršta vieną iš svarbiausių priežiūros aspektų: variklio alyvą. Netinkamo tipo alyvos naudojimas gali lemti greitesnį variklio susidėvėjimą, ypač hibridinėse jėgos agregatuose, turinčiuose unikalius veikimo modelius. Štai ką reikia žinoti.

Kodėl hibridams reikalingos specialios variklio alyvos

Hibridinėse transporto priemonėse derinami vidaus degimo varikliai (VDV) su elektros varikliais, todėl važiavimo modeliai skiriasi. Variklis dažnai užsiveda ir išsijungia, dažnai nepasiekęs optimalios darbinės temperatūros. Dėl to degimas nepilnas, padidėja kondensatas ir gali susidaryti nuosėdos.

Standartinės variklinės alyvos, skirtos nuolat veikiantiems varikliams, tokiomis sąlygomis gali nepakankamai apsaugoti. Todėl labai svarbu laikytis gamintojo alyvos specifikacijų.

Hibridinių sistemų tipai ir jų poveikis tepimui

Yra keletas hibridų tipų:

  • Lengvasis hibridas (MHEV) – vidaus degimo variklis visada veikia, o nedidelį elektros variklio palaikymą suteikia nedidelis elektros variklis. Alyva turi atlaikyti dažnus užvedimus.
  • Pilnas hibridas (HEV) – variklis veikia su pertrūkiais; elektrinis variklis gali maitinti automobilį vienas. Alyva turi gerai veikti šaltomis, trumpo ciklo sąlygomis.
  • Įkraunamas hibridas (PHEV) – gali nuvažiuoti daug kilometrų vien tik elektriniu režimu; Variklis gali ilgai išlikti šaltas, taip sumažindamas alyvos ilgaamžiškumą.

Kuo skiriasi hibridinė alyva?

Pasak „TotalEnergies“ ekspertų, su hibridinėmis varikliais suderinamos alyvos yra sukurtos su:

  • Mažo lakumo bazinėmis alyvomis, siekiant sumažinti sąnaudas ir išmetamųjų teršalų kiekį.
  • Dideliu plovikliu, kad būtų galima valdyti šalto užvedimo metu susidarančias nuosėdas ir nuosėdas.
  • Padidintu oksidacijos stabilumu, kad būtų ilgesnis tarnavimo laikas naudojant su pertrūkiais.
  • Mažo klampumo (pvz., 0W-16, 0W-20), kad būtų užtikrintas greitas tekėjimas ir apsauga dažnai užvedant.

Eksperto įžvalga

„Hibridiniams varikliams reikia alyvų, kurios išliktų stabilios esant labai dinamiškoms sąlygoms“, – sako „TotalEnergies Poland“ atstovas. „Mažas klampumas ir puikios plovimo savybės yra variklio ilgaamžiškumo raktas.“

Nepraleiskite naudotojo vadovo

Viena vairuotojų klaida – manyti, kad visos 0W-20 alyvos yra vienodos. Kiekvienas gamintojas („Toyota“, „Honda“, „Kia“ ir kt.) turi konkrečius API/ACEA standartus ir patvirtinimo kodus hibridinėms sistemoms suderinamoms alyvoms. Visada patikrinkite naudotojo vadovą arba kreipkitės į techninės priežiūros centrą.

Skaitykite  „Service“ lemputė užsidegė – kiek dar galite važiuoti?

Hibridinių automobilių alyvos keitimo intervalai

Nors hibridams gali atrodyti, kad jiems nereikia daug priežiūros, alyvos keitimas vis tiek būtinas. Dauguma gamintojų rekomenduoja keisti alyvą kas 10 000–15 000 km arba kartą per metus, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

Daugiausia elektriniu režimu naudojamiems įkraunamiems hibridams alyva vis tiek gali senėti dėl drėgmės ir degalų praskiedimo retų variklio užvedimų metu.

Išvada: laikykitės specifikacijų arba rizikuojate sugadinti variklį

Hibridiniams automobiliams reikia ne tik taupyti degalus – jiems reikia griežtai laikytis priežiūros taisyklių. Tinkamos variklio alyvos pasirinkimas nėra neprivalomas. Svarbu užtikrinti, kad jūsų hibrido vidaus degimo variklis išliktų švarus, efektyvus ir patikimas.

Ar patikrinote, kokios alyvos reikia jūsų hibridui? Pasidalykite savo patirtimi ir padėkite kitiems vairuotojams gauti informacijos.

Žymos: hibridiniai automobiliaivariklio alyva
Dalintis14DalintisSiųstiDalintis2
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Geriausi naudoti automobiliai iki 2000 €: ką renkasi lietuviai?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz