Šešių cilindrų dyzeliniai varikliai išlieka populiariausiu pasirinkimu vairuotojams, ieškantiems galios, rafinuotumo ir degalų taupymo pusiausvyros. Nors jie labiau paplitę aukščiausios klasės automobiliuose, daugelis šių variklių už prieinamą kainą yra prieinami ir naudotuose automobiliuose. Pateikiame 2025 m. labiausiai rekomenduojamų V6 ir šešių cilindrų dyzelinių variklių suskirstymą pagal patikimumą, našumą ir priežiūros išlaidas.
3.0 V6 TDI (EA896G2 / EA897) – Audi, VW, Porsche

Ši variklių serija varo daugelį „Audi“, „Volkswagen“ ir „Porsche“ modelių. Nors ankstesnės versijos (EA896) turėjo paskirstymo grandinės ir purkštukų problemų, vėlesnės EA896G2 ir EA897evo kartos yra daug patobulintos. Sklandžiai veikiantys, galingi ir gana ekonomiški, jie dažniausiai randami „Audi A6“, „Q7“, „VW Touareg“ ir „Porsche Cayenne“ automobiliuose.
- Didelis sukimo momentas ir mažos degalų sąnaudos
- Galimos problemos: alyvos praskiedimas dėl nepilnos DPF regeneracijos, paskirstymo grandinės susidėvėjimas
- Rekomenduojama: dažnas alyvos keitimas ir patikra prieš perkant
3.0 R6 M57 – BMW
Vienas labiausiai gerbiamų šešių cilindrų dyzelinių variklių, kada nors pagamintų. Žinomas dėl savo ilgaamžiškumo, šis šešių cilindrų variklis debiutavo 1998 m. ir buvo naudojamas daugelyje BMW modelių, „Range Rover L322“ ir „Opel Omega“. Paprastesni ankstyvieji variantai yra lengviau aptarnaujami ir patvaresni.
- Ypač patvarūs, net nuvažiavus daugiau nei 500 000 km
- Rekomenduojama versija: 2,9 l (184 AG) su elektromagnetiniais purkštukais
- Silpnosios vietos: naujesni variantai su pjezoelektriniais purkštukais ir dviem turbinomis gali padidinti kainą
3.0 R6 B57 – BMW
Probleminio N57 įpėdinis B57 pasižymi patobulintu patikimumu ir moduliniu dizainu. Dažnai randamas šiuolaikiniuose BMW automobiliuose, jis išvengė didelių variklio gedimų. Tačiau tikėkitės tipinių problemų, tokių kaip ankstyvas grandinės susidėvėjimas ir alyvos nuotėkis.
- Modernus, rafinuotas ir efektyvus
- Geriausiai tinka naujesnėms transporto priemonėms (pagamintoms po 2015 m.)
- Žinomos problemos: degalų / alyvos nuotėkis, sunkumai atliekant remontą
3.2 R6 OM648 – Mercedes-Benz
Gaminamas 2002–2005 m., šis 6 cilindrų dyzelinis variklis yra vertinamas dėl savo patvarumo ir sklandaus veikimo. Įmontuotas E klasės W211 modelyje, tinkamai prižiūrimas jis gali lengvai įveikti 500 000 km. Didžiausias jo trūkumas yra sukimo momento keitiklis automatinėse pavarų dėžėse.
- Puikus patvarumas ir mažas nusidėvėjimas reguliariai prižiūrint
- Rekomenduojama naudoti su senesniais OM613 varikliais
- Stebėkite su pavarų dėže susijusias problemas
3.0 V6 OM642 – Mercedes-Benz
Šis V6 dyzelinis variklis, pristatytas 2005 m., siekiant pakeisti šešių cilindrų eilinį variklį, varo daugybę „Mercedes“ transporto priemonių. Jis sklandus ir galingas, tačiau reikia atkreipti dėmesį į EGR vožtuvus, alyvos aušintuvo nuotėkius ir įsiurbimo sklendes. Vėlesnės versijos yra patikimesnės.
- Naudojama S klasės, C klasės, R klasės ir „Sprinter“ mikroautobusuose
- Dažnos problemos: purkštukų gedimas, alyvos nuotėkis, įsiurbimo nuosėdos
- Prieš perkant būtina atlikti patikrą dėl brangaus remonto
Rečiau pasitaiko, bet verta apsvarstyti
3.0 V6 HDi (PSA/Jaguar/Land Rover)
Šis prancūziškas V6 dyzelinis variklis, pristatytas 2009 m., yra patobulintas senesnio 2.7 HDi atžvilgiu. Jis pasižymi tvirtu našumu ir sklandumu, o degalų sąnaudos yra santykinai mažos. Randamas „Peugeot“, „Citroën“, „Jaguar“ ir „Land Rover“ modeliuose. Stebėkite pjezoelektrinių purkštukų susidėvėjimą ir paskirstymo diržo keitimo intervalus.
3.0 V6 dCi V9X (Renault/Nissan/Infiniti)
Naudojamas „Laguna Coupe“, „Pathfinder“ ir „Infiniti FX/QX“. Patikimas, jei reguliariai keičiama alyva. Žinoma, kad nuvažiuoja daugiau nei 300 000 km be didesnių variklio problemų. Tipinės silpnosios vietos: EGR vožtuvai ir DPF filtrai.
Kokia jūsų nuomonė? Pasidalinkite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.