Perkant naudotą automobilį, daugelis vairuotojų susigundo papildomomis funkcijomis, kurios atrodo patraukliai. Tačiau ekspertai perspėja: kai kurios opcijos dažniau sukelia nusivylimą nei realią naudą. Pateikiame penkias funkcijas, už kurias permokėti neverta.
Panoraminis stogas ir stoglangis: gražu, bet nepraktiška
Nors panoraminis stogas sukuria erdvės įspūdį ir vizualiai pagražina automobilį, jo realus panaudojimas ribotas. Vasarą atvėrus stoglangį į saloną patenka karštis, dulkės ir triukšmas, o žiemą susiduriama su kondensatu, apledėjimu ir šilumos nuostoliais. Sugedus mechanizmui, remontas gali kainuoti labai brangiai.
Integruota navigacija: pasenęs sprendimas
Daugelio automobilių gamintojų siūloma įmontuota navigacijos sistema dažnai veikia lėtai, turi ribotą funkcionalumą ir pasenusius žemėlapius. Lyginant su išmaniaisiais telefonais ir jų programėlėmis, tokia sistema tampa tiesiog nereikalinga. Daugelis vairuotojų vis tiek naudojasi Google Maps ar Waze.
Start-stop sistema: daugiau nervų nei naudos?
Sukurta tam, kad taupytų degalus, ši funkcija miesto sąlygomis dažnai erzina. Dažnas variklio išjungimas ir paleidimas, ypač šaltu oru, mažina komfortą ir didina apkrovą starteriui. Todėl kai kurie vairuotojai sąmoningai šią sistemą išjungia.
Padangų slėgio kontrolės sistema (TPMS): idėja gera, bet…
Nors TPMS teorijoje padeda stebėti padangų slėgį ir padidina saugumą, praktikoje ji neretai tampa problema. Netikri įspėjimai, sudėtingas naujų jutiklių suprogramavimas po padangų keitimo ir jautrumas nedideliems slėgio pokyčiams kelia nereikalingą stresą.
Odinis salonas: prabanga, kuri greitai nuvilia
Natūrali ar dirbtinė oda atrodo solidžiai, tačiau karštomis dienomis ji įkaista, o žiemą – nemaloniai šaldo. Tai ypač aktualu dirbtinei odai. Daugelis vairuotojų tenka naudoti uždangalus ar sėdynių užvalkalus, kurie panaikina estetinį efektą. Tokiu atveju išlaidos odiniam salonui tampa beprasmės.
Ką manote apie šias funkcijas? Ar esate susidūrę su panašiais nusivylimais? Pasidalinkite komentaruose!