• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 16 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

BYD Seal 5 DM-i testas: ar ši kiniška hibridinė naujiena verta dėmesio?

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.06.16, 15:30
Apžvalgos
A A
0
byd seal 5 dm-i
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kinijos prekės ženklas BYD tęsia sparčią plėtrą Europoje, o jo naujausias įkraunamas hibridas – BYD Seal 5 DM-i – siekia iš naujo apibrėžti lūkesčius C segmente. Turėjome galimybę išbandyti šį elegantišką „fastback“ ir išanalizuoti jo elektrinio hibrido „Super DM“ technologiją, kuri žada ilgą atstumą ir mažas eksploatavimo išlaidas. Štai kaip jis veikė realiomis sąlygomis.

Stilingas dizainas su aerodinaminiu žavesiu

„Seal 5 DM-i fastback“ pasižymi vandenyno įkvėptu dizainu su lygiais paviršiais ir LED priekiniais žibintais, integruotais į priekį be grotelių. Jo aptakus šoninis profilis prisideda prie mažo pasipriešinimo koeficiento (Cx 0,29), kuris padidina efektyvumą. Jis važiuoja ant 17 colių lengvojo lydinio ratlankių, o vandens lašelių formos galiniai žibintai suteikia jam išskirtinį naktinį įvaizdį.

Interjeras: modernus ir minimalistinis

Viduje BYD pasirinko minimalistinį požiūrį, su dviejų spalvų apmušalais, sportišku plokščiu vairu ir krištolo stiliaus pavarų perjungimo svirtimi. Centrinėje konsolėje yra specialūs EV/HEV režimo jungikliai, o 12,8 colio centrinis ekranas sukasi 90 laipsnių kampu ir suteikia galimybę lietimu valdyti pagrindinius nustatymus. Priešais vairuotoją yra kompaktiškas ekranas su svarbiausiais duomenimis.

  • EV/HEV režimo jungiklis centrinėje konsolėje
  • Besisukantis 12,8 colio jutiklinis ekranas
  • Daug vietos galinėse sėdynėse
  • Priekinės sėdynės galėtų būti patogesnės
  • Bagažinės erdvė gera, bet pakrovimo anga siaura

„Super DM“ sistema: įkraunama technologija su dideliu nuvažiuojamu atstumu

DM-i reiškia „Dual Mode“ – sistemą, kurioje sujungtas 1,5 l benzininis variklis (98 AG) ir du elektros varikliai su 18,3 kWh baterija. Dažniausiai automobilis važiuoja elektros energija, o vidaus degimo variklis veikia kaip generatorius. Bendra sistemos galia siekia 212 AG, o visa galia priekiniams ratams perduodama per e-CVT transmisiją.

Vairavimo patirtis

Kai pilnai įkrautas ir papildytas degalų (48 l bakas) „Seal 5 DM-i“ gali nuvažiuoti iki 1050 km. Vien EV režimu jis pasiekia apie 100 km. Bandomojo važiavimo metu nuo Varšuvos iki Žilinos ir atgal (apie 900 km) automobilis vidutiniškai sunaudojo 5,4 l/100 km, miesto eisme sumažėjo iki mažiau nei 4,0 l/100 km, o greitkeliuose, važiuojant 130–140 km/h greičiu, padidėjo iki 6,0 l/100 km.

Pirk naudotą automobilį atsakingai – patikrink jo istoriją per CarVertical.
Skaitykite  LPG, dyzelinas, benzinas ar elektra? Kuris kuras ekonomiškiausias Lietuvoje

Efektyvumo patarimai vairuotojams

Norėdamas maksimaliai sutaupyti degalų, vairuotojas gali sukonfigūruoti sistemą taip, kad ji taupytų akumuliatoriaus įkrovą ir sumažintų variklio naudojimą. Galimi „Eco“, „Normal“, „Sport“ ir „Snow“ važiavimo režimai, taip pat regeneracinio stabdymo nustatymai. Pavarų perjungimai yra sklandūs ir tylūs, nors vėjo ir padangų keliamas triukšmas galėtų būti geriau izoliuotas.

Išvada: įperkamas, efektyvus ir kupinas potencialo

„BYD Seal 5 DM-i“ yra perspektyvus vidutinės klasės šeimos automobilis su puikiu nuvažiuojamas atstumas, pažangi hibridinė technologija ir patrauklios kainos. Važiavimo kokybė ir sėdynės galėtų būti patobulintos, tačiau efektyvi jėgos agregatas ir gausi įranga daro jį stipriu konkurentu savo klasėje. Lenkijoje jis siūlomas su „Comfort“ ir „Design“ komplektacijomis, kurių kaina prasideda nuo maždaug 29 000 EUR.

Kokia jūsų nuomonė? Pasidalinkite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: BYD
DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

TOP 10 naudotų automobilių, kurie geriausiai išlaiko vertę 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz