Kinijos prekės ženklas BYD tęsia sparčią plėtrą Europoje, o jo naujausias įkraunamas hibridas – BYD Seal 5 DM-i – siekia iš naujo apibrėžti lūkesčius C segmente. Turėjome galimybę išbandyti šį elegantišką „fastback“ ir išanalizuoti jo elektrinio hibrido „Super DM“ technologiją, kuri žada ilgą atstumą ir mažas eksploatavimo išlaidas. Štai kaip jis veikė realiomis sąlygomis.
Stilingas dizainas su aerodinaminiu žavesiu
„Seal 5 DM-i fastback“ pasižymi vandenyno įkvėptu dizainu su lygiais paviršiais ir LED priekiniais žibintais, integruotais į priekį be grotelių. Jo aptakus šoninis profilis prisideda prie mažo pasipriešinimo koeficiento (Cx 0,29), kuris padidina efektyvumą. Jis važiuoja ant 17 colių lengvojo lydinio ratlankių, o vandens lašelių formos galiniai žibintai suteikia jam išskirtinį naktinį įvaizdį.
Interjeras: modernus ir minimalistinis
Viduje BYD pasirinko minimalistinį požiūrį, su dviejų spalvų apmušalais, sportišku plokščiu vairu ir krištolo stiliaus pavarų perjungimo svirtimi. Centrinėje konsolėje yra specialūs EV/HEV režimo jungikliai, o 12,8 colio centrinis ekranas sukasi 90 laipsnių kampu ir suteikia galimybę lietimu valdyti pagrindinius nustatymus. Priešais vairuotoją yra kompaktiškas ekranas su svarbiausiais duomenimis.
- EV/HEV režimo jungiklis centrinėje konsolėje
- Besisukantis 12,8 colio jutiklinis ekranas
- Daug vietos galinėse sėdynėse
- Priekinės sėdynės galėtų būti patogesnės
- Bagažinės erdvė gera, bet pakrovimo anga siaura
„Super DM“ sistema: įkraunama technologija su dideliu nuvažiuojamu atstumu
DM-i reiškia „Dual Mode“ – sistemą, kurioje sujungtas 1,5 l benzininis variklis (98 AG) ir du elektros varikliai su 18,3 kWh baterija. Dažniausiai automobilis važiuoja elektros energija, o vidaus degimo variklis veikia kaip generatorius. Bendra sistemos galia siekia 212 AG, o visa galia priekiniams ratams perduodama per e-CVT transmisiją.
Vairavimo patirtis
Kai pilnai įkrautas ir papildytas degalų (48 l bakas) „Seal 5 DM-i“ gali nuvažiuoti iki 1050 km. Vien EV režimu jis pasiekia apie 100 km. Bandomojo važiavimo metu nuo Varšuvos iki Žilinos ir atgal (apie 900 km) automobilis vidutiniškai sunaudojo 5,4 l/100 km, miesto eisme sumažėjo iki mažiau nei 4,0 l/100 km, o greitkeliuose, važiuojant 130–140 km/h greičiu, padidėjo iki 6,0 l/100 km.
Efektyvumo patarimai vairuotojams
Norėdamas maksimaliai sutaupyti degalų, vairuotojas gali sukonfigūruoti sistemą taip, kad ji taupytų akumuliatoriaus įkrovą ir sumažintų variklio naudojimą. Galimi „Eco“, „Normal“, „Sport“ ir „Snow“ važiavimo režimai, taip pat regeneracinio stabdymo nustatymai. Pavarų perjungimai yra sklandūs ir tylūs, nors vėjo ir padangų keliamas triukšmas galėtų būti geriau izoliuotas.
Išvada: įperkamas, efektyvus ir kupinas potencialo
„BYD Seal 5 DM-i“ yra perspektyvus vidutinės klasės šeimos automobilis su puikiu nuvažiuojamas atstumas, pažangi hibridinė technologija ir patrauklios kainos. Važiavimo kokybė ir sėdynės galėtų būti patobulintos, tačiau efektyvi jėgos agregatas ir gausi įranga daro jį stipriu konkurentu savo klasėje. Lenkijoje jis siūlomas su „Comfort“ ir „Design“ komplektacijomis, kurių kaina prasideda nuo maždaug 29 000 EUR.
Kokia jūsų nuomonė? Pasidalinkite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.