• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 6 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

Kuo pavojingi „Hyundai“ ir „Kia“ „Theta“ varikliai? Svarbiausios problemos

pagal Andžej Biaigo
2025.05.12, 13:30
Apžvalgos
A A
0
hyundai kia theta variklis

„Wikimedia Commons“ nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Hyundai“ pristatė pirmąjį „Theta“ variklį 2004 m. „Sonatoje“ ir pradėjo naują Korėjos gamintojo erą. Visiškai aliumininis variklis, kurį buvo galima įsigyti 2,0 ir 2,4 l versijų, žadėjo didesnes eksploatacines savybes ir mažesnį degalų suvartojimą. 2009 m. „Hyundai“ pristatė atnaujintą „Theta II“ variklį, kuris tapo vienu iš plačiausiai naudojamų šios markės jėgainių 2010-aisiais.

Vis dėlto, nepaisant „Hyundai“ teiginių apie „neprilygstamą kokybę“, „Theta II“ variklis vėliau atsidūrė didelių atšaukimų ir teisinių ieškinių dėl plačiai paplitusių variklio gedimų centre. Tiek „Hyundai“, tiek jos seserinė markė „Kia“ šiuo varikliu aprūpino populiarius modelius, tokius kaip „Sonata“, „Santa Fe“, „Tucson“, „Forte“, „Optima“, „Sorento“ ir „Sportage“. Pirkėjai gali patikrinti oficialias „Hyundai“ ir „Kia“ interneto svetaines arba ieškoti informacijos apie atšaukimus Europos automobilių saugos duomenų bazėje. Štai ką savininkai ir potencialūs pirkėjai turi žinoti apie garsiausias šių variklių problemas.

Degalinis gedimas dėl gamybos defektų

Viena rimčiausių „Theta II“ variklio problemų – staigus variklio gedimas. 2015 m. atšaukus variklius paaiškėjo, kad kai kurių „Hyundai“ gamykloje Alabamoje pagamintų variklių viduje gamybos metu liko metalinių nuolaužų. Šios nuolaužos galėjo užkimšti alyvos kanalus ties alkūniniu velenu, neleisdamos tinkamai sutepti švaistiklių guolių. Nesant pakankamo tepimo, varikliui gresia rimti pažeidimai arba visiškas užgesimas.

„Hyundai“ 2017 m. išplėtė atšaukimą ir įtraukė daugiau modelio metų, taip pat buvo paveikta ir „Kia“. Įspėjamieji šios problemos požymiai – stuksenimo garsai, variklio patikros lemputė ir įspėjimai apie alyvos slėgį. Dėl visiško guolių gedimo variklis gali užstrigti važiuojant ir kelti pavojų saugumui. Vėliau „Hyundai“ ir „Kia“ įdiegė stuksenimo jutiklio aptikimo sistemą, kuri padeda išvengti katastrofiško gedimo paveiktose transporto priemonėse.

Akmens anglies sankaupos ant įsiurbimo vožtuvų

Kita dažnai pasitaikanti problema – anglies sankaupos ant įsiurbimo vožtuvų dėl naudojamos tiesioginio benzino įpurškimo (GDI) technologijos. Nors GDI pagerina degalų naudojimo efektyvumą ir sumažina CO₂ emisiją, dėl jos degalai neišvalo įsiurbimo vožtuvų. Ilgainiui dėl to susidaro anglies nuosėdų, kurios gali sumažinti variklio našumą ir kurias reikia periodiškai valyti atliekant techninę priežiūrą.

Skaitykite  Ką vairuotojai turi žinoti apie pavarų peršokimą?

Didelis alyvos suvartojimas

Taip pat buvo pranešta apie pernelyg didelį alyvos suvartojimą įvairiuose „Theta II“ įrengtuose modeliuose. Pavyzdžiui, 2011-2013 m. ir 2015 m. „Hyundai Sonata“ dažnai minimi automobilių skundų forumuose dėl šios problemos. Dėl mažo alyvos kiekio sumažėja tepimo kiekis, todėl padidėja variklio nusidėvėjimas ir galimi pažeidimai. 2020 m. „Hyundai“ ir „Kia“ išleido techninio aptarnavimo biuletenį, kuriame pripažįstama, kad keliuose 2011-2022 m. modeliuose naudojama per daug alyvos. Ši problema gali sukelti nuosėdų susidarymą, nenormalų nusidėvėjimą ir papildomą anglies sankaupų kaupimąsi.

Nors „Hyundai“ ir „Kia“ nuo 2000-ųjų pradžios gerokai patobulino inžineriją, „Theta II“ variklio palikimas tebėra didelė dėmė. Jei ketinate įsigyti naudotą „Hyundai“ arba „Kia“ su „Theta“ varikliu, atidžiai patikrinkite jo atšaukimų istoriją ir techninės priežiūros įrašus. Periodinės variklio patikros, alyvos lygio tikrinimas ir įsiurbimo angų valymas gali padėti prailginti variklio tarnavimo laiką, tačiau rimtų problemų rizika išlieka.

Ar turite patirties su „Hyundai“ arba „Kia“ automobiliu, kuriame naudojamas „Theta“ variklis? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose arba prisijunkite prie pokalbio mūsų socialinės žiniasklaidos puslapiuose.

Šaltinis: Slashgear
Žymos: hyundaikiaTheta varikliaivariklis
Dalintis3DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz