„Audi“ dar kartą peržiūrėjo savo transporto priemonių pavadinimų strategiją, atsisakydama ankstesnės sistemos, pagal kurią vidaus degimo varikliai (VDV) ir elektromobiliai (EV) buvo skirstomi pagal nelyginius ir lyginius skaičius. Šiuo sprendimu grįžtama prie paprastesnės ir intuityvesnės pavadinimų suteikimo tvarkos, modelius derinant pagal dydį ir segmentą, o ne pagal jėgos agregato tipą.
Keičiama „Audi“ modelių pavadinimų kryptis
Pastaraisiais metais „Audi“ įvedė naują nomenklatūros metodą: nelyginiais numeriais buvo žymimi vidaus degimo varikliu varomų automobilių modeliai, o lyginiais – elektromobilių modeliai. Tačiau dabar šio plano atsisakyta. Vietoj to „Audi“ visus modelius vadins tik pagal jų dydį ir vietą gamoje.
Šis pokytis bus oficialiai pristatytas kovo 4 d., kai „Audi“ pristatys naująjį A6, kuris išlaikys savo gerai žinomą pavadinimą, nors turės ir su vidaus degimo varikliais, ir elektrines versijas. Anksčiau buvo tikimasi, kad „Audi“ A6 su vidaus degalų varikliu pavadins A7, taip atspindėdama ankstesniame atnaujinime A4 pervadinimą į A5.
Marco Schubertas, „Audi“ valdybos narys, atsakingas už pardavimus ir rinkodarą, paaiškino tokio sprendimo priežastis:
„Šis sprendimas priimtas po intensyvių diskusijų, taip pat atsižvelgiant į mūsų klientų pageidavimus ir tarptautinių dilerių atsiliepimus. Dabar mūsų nomenklatūra visiems klientams visame pasaulyje leidžia intuityviai orientuotis mūsų asortimente. Savo modelių pavadinimus parinkome taip, kad iš pirmo žvilgsnio atsiskleistų jų dydis ir padėtis.“
Tai reiškia, kad „Audi“ grįžta prie tradiciškesnės pavadinimų sistemos, todėl klientams bus lengviau atpažinti modelių hierarchiją ir išvengti painiavos.
Kaip veiks naujoji pavadinimų sistema?
Ateityje „Audi“ modelių pavadinimai išliks vienodi, nepriklausomai nuo to, ar automobilis varomas benzinu, dyzelinu, ar elektra. Užuot naudojusi skirtingus numerius VDV ir EV versijoms, „Audi“ savo elektrinius modelius atskirs pridėdama „E-Tron“ pavadinimą.
Šis žingsnis taip pat atveria galimybę „Audi“ gaminti to paties modelio tiek su vidaus degalų varikliu, tiek elektrines versijas – kryptis, apie kurią anksčiau nebuvo svarstoma dėl ankstesnės pavadinimų struktūros.
Supaprastinta sistema bus taikoma visoms modelių linijoms, įskaitant:
- A modeliams (pvz., A3, A4, A6, A8)
- S modeliai (pvz., S4, S6, S8)
- RS modeliai (pvz., RS4, RS6)
- Q modeliai (pvz., Q3, Q5, Q7)
Be to, kėbulo stiliaus variantai, tokie kaip Sportback, Avant ir Allroad, ir toliau žymės pagrindinių modelių linijų hečbeko, universalo ir visureigio versijas.
O kaip dėl A4/A5 situacijos?
Lieka klausimas, ar „Audi“ pakeis savo ankstesnį sprendimą pervadinti A4 į A5. Nors „Audi“ to dar nepatvirtino, grįžimas prie nuoseklios pavadinimų strategijos leidžia manyti, kad ateityje modeliams gali būti grąžinti pirminiai pavadinimai, kad būtų išlaikytas visos linijos aiškumas.
Kodėl „Audi“ pakeitė sprendimą?
Sprendimą peržiūrėti pavadinimų struktūrą lėmė klientų ir pardavėjų atsiliepimai, kurie manė, kad nelyginių ir lyginių pavadinimų sistema yra paini ir nereikalinga. Pirmenybę teikdama dydžiui ir segmentui, o ne transmisijos tipui, „Audi“ siekia:
- Klientams būtų lengviau atpažinti modelių hierarchiją
- Užtikrinti logišką modelių linijos progresiją
- Sudaryti sąlygas koegzistuoti to paties modelio tiek su vidaus degalų varikliu, tiek su elektra varomoms versijoms
Automobilių pramonei sparčiai pereinant prie elektrifikacijos, „Audi“ supaprastinta pavadinimų sistema užtikrina nuoseklumą, nepriklausomai nuo būsimų technologinių pokyčių.
Ar sutinkate su „Audi“ sprendimu supaprastinti pavadinimų sistemą? Ar kiti automobilių gamintojai turėtų laikytis panašaus požiūrio? Pasidalykite savo mintimis toliau esančiuose komentaruose!