• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Kodėl „Volkswagen“ gresia 1,5 mlrd. Eurų bauda?

pagal Andžej Biaigo
2025.01.27, 13:30
Naujienos
A A
0
volkswagen golf r 2024 ismetimas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Volkswagen“, vis dar atsigaunanti po „Dieselgate“ skandalo, dabar susiduria su dar vienu dideliu iššūkiu. Europos Sąjungai (ES) sugriežtinus išmetamųjų teršalų taisykles, automobilių gamintojai, tokie kaip VW, ruošiasi skirti galimai astronomines baudas. Lietuvos vairuotojams ir politikos formuotojams šie įvykiai reiškia didelius pokyčius automobilių srityje.

Problemos mastas

Pagal naujus ES CO2 tikslus iki 2025 m. išmetamųjų teršalų kiekį reikia sumažinti 15 %, palyginti su 2021 m. lygiu. Automobilių gamintojai turi mokėti 95 eurų baudą už kiekvieną gramą CO2, viršijantį nustatytą ribą, už kiekvieną parduotą automobilį. Tokiam stambiam žaidėjui kaip „Volkswagen Group“, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Audi“, „Porsche“, „Škoda“ ir pats VW, tai greitai susidaro.

Rolfas Wolleris, „Volkswagen“ grupės iždo ir ryšių su investuotojais vadovas, prognozavo, kad iki metų pabaigos bendrovei gali tekti sumokėti apie 1,5 mlrd. eurų baudų. Nors ši suma yra mažesnė, palyginti su 31,3 mlrd. eurų „Dieselgate“ išlaidomis, tačiau tai yra įspėjamasis signalas pramonei.

Kodėl VW patiria sunkumų?

Nepaisant pastangų populiarinti elektromobilius ir hibridinius automobilius, VW nesiseka:

  • Mažėjantys elektromobilių pardavimai: 2024 m. elektromobilių pristatymas sumažėjo 5,2 %, o ES buvo parduota tik 447 900 vienetų.
  • Rinkos tendencijos: Visiškai elektriniai automobiliai 2024 m. užėmė tik 13,6 % ES rinkos, t. y. 1 % mažiau nei 2023 m. Įkraunamų hibridinių automobilių taip pat sumažėjo nuo 7,7 % iki 7,1 %.
  • Iššūkių, susijusių su išmetamųjų teršalų kiekiu, problema: Didelė dalis VW automobilių parko vis dar naudojasi vidaus degimo varikliais (VDV), kurie ir toliau mažina bendrą išmetamųjų teršalų kiekį.

Galimi sprendimai

„Volkswagen“, kaip ir kiti automobilių gamintojai, turi keletą strategijų, kaip įveikti šiuos iššūkius:

  1. Elektromobilių pardavimų didinimas: Pirmenybę teikdama elektromobilių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių transporto priemonių gamybai ir pardavimui, VW galėtų sumažinti viso parko išmetamų teršalų kiekį.
  2. Sumažinti vidaus degalų gamybą: „Stellantis“, kita automobilių pramonės milžinė, svarsto galimybę sumažinti benzininių ir dyzelinių automobilių gamybą, kad pasiektų išmetamųjų teršalų mažinimo tikslus.
  3. Grupavimas ir kreditai: Dar viena perspektyvi galimybė – bendradarbiauti su ekologiškesniais prekių ženklais, kad būtų pasiekti išmetamųjų teršalų kiekio tikslai. Pavyzdžiui, „Tesla“, gaminanti tik elektromobilius, gali parduoti išmetamųjų teršalų kreditus kitiems automobilių gamintojams.
Skaitykite  Ar vairuojate „Honda Accord“? Šis gedimas gali baigtis avarija

Didesnis vaizdas

Artimiausiais metais ES išmetamųjų teršalų taisyklės taps dar griežtesnės. Iki 2030 m. transporto priemonių parko išmetamųjų teršalų normos bus dar labiau sumažintos, o iki 2035 m. bus leidžiama prekiauti tik nulinės taršos transporto priemonėmis. Sintetiniai degalai gali suteikti laikiną atokvėpį automobiliams su vidaus degalų varikliais, tačiau mažai tikėtina, kad jie bus naudojami pakankamai greitai, kad padarytų reikšmingą poveikį.

Poveikis Lietuvai

Lietuva, kaip ir kitos ES valstybės narės, pajus šios politikos poveikį. Vartotojams tai gali reikšti:

  • Didesnes automobilių kainas: Automobilių gamintojai baudų ir taršos kreditų išlaidas gali perkelti pirkėjams.
  • Perėjimas prie elektromobilių: Tikimasi, kad automobilių gamintojams stengiantis įgyvendinti tikslus, bus skatinamas elektromobilių diegimas.
  • Didesnės paskatos: Vyriausybės gali siūlyti subsidijas ir paskatas, kad paskatintų pereiti prie ekologiškesnių transporto priemonių.

„Volkswagen“ kova su išmetamųjų teršalų kiekio reguliavimu rodo platesnio masto iššūkius, su kuriais susiduria automobilių pramonė. Griežtėjant ES politikai, automobilių gamintojai turi greitai diegti naujoves arba jiems gresia didelės baudos. Lietuvos vairuotojų laukia aiškus kelias: perėjimas prie elektrinių ir tvarių transporto priemonių yra neišvengiamas.

Kaip manote, kokią įtaką šie pokyčiai turės jūsų automobilio pasirinkimui? Ar esate pasirengę pereiti prie elektromobilio? Pasidalykite savo mintimis toliau esančiuose komentaruose!

Žymos: volkswagen
Dalintis12DalintisSiųstiDalintis2
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz