„Toyota Lenkija“ ir „Landi Renzo“ susitarė dėl autodujų sistemų įrengimo naujuose ‚Toyota‘ automobiliuose, pranešė Gazeo.pl. Todėl klientai galės naudotis pigesniais degalais iš karto išvažiavę iš salono ir nesirūpindami dėl garantijos.
Nors „Toyota“ hibridiniai automobiliai garsėja mažomis degalų sąnaudomis, klientai žino, kad galima važiuoti dar pigiau. Dėl šios priežasties daugelis jų į japoniškus automobilius montuoja suskystintų dujų sistemas, kurios eksploatacines išlaidas sumažina apie 40 proc. Nors tarp privačių klientų, ypač naujuose automobiliuose su garantija, tai daroma palyginti retai, tačiau tarp taksi vairuotojų ir vežėjų tai jau plačiai paplitę.
Iki šiol „Toyota“ nesiūlė vadinamojo gamyklinio dujų įrengimo, todėl visi pralošė. Klientai, nes jie pirmiausia turėjo atsiimti automobilį iš salono, o paskui susitarti dėl montavimo, todėl naudoti automobilį su suskystintomis dujomis pradėjo vėliau. Dėl savarankiško montavimo dažnai būdavo prarandama garantija varikliui ir sudedamosioms dalims, kurios buvo sugadintos montuojant.
„Toyota“ taip pat patyrė nuostolių, nes klientai, į automobilius montuojantys suskystintas naftos dujas, dažnai atsisakydavo papildomų paslaugų. Jie nejautė pareigos, nes vis tiek nebeturėjo automobilio garantijos. Vieninteliai, kurie nepralaimėjo, buvo dujų įmonės ir dirbtuvės, kurios montavo skirtingų markių ir skirtingais būdais įrengtas suskystintų naftos dujų sistemas.
Teisingas temos pasirinkimas
„Toyota“ ir „Landi Renzo“ susitarimu pašalinamos kelios problemos. Visų pirma, nebetenkama automobilio garantijos, nors sistemos įrengtos ne gamykloje, o nulinės ridos. Tai reiškia, kad įrenginius montuoja pardavėjas, o ne automobilio gamintojas. Tačiau autodujų komplektas kiekviename automobilyje atrodo vienodai. Taigi nebus taip, kad vienas klientas turės kitokį įrenginį nei kitas.
Tokiu būdu „Toyota“ įgis klientų serviso tinkle, nes tiek automobilis, tiek suskystintųjų dujų sistema bus tikrinami ASO. Be to, montavimas buvo suprojektuotas taip, kad būtų galima naudoti gamyklines proceso angas, o išsamios instrukcijos padeda išvengti bet kokių klaidų.
Su hibridinėmis sistemomis dirbantys „Landi Renzo“ įrengimai leidžia varikliui veikti naudojant dujas, todėl gerokai sumažės benzino sąnaudos. Valdiklių privalumas – tylus visos sistemos veikimas, t. y. nesigirdi būdingo cikliškumo užvedus variklį.
Pasak Gazeo.pl, tai buvo įmanoma dėl to, kad suskystintų dujų sistema neuždaro dujų elektromagnetinių vožtuvų „Start&Stop“ režimu, o dujų tiekimą į variklį uždaro tik suskystintų dujų purkštukai.
Bus daugiau
Kol kas „Toyota“ hibridinių modelių su suskystintomis naftos dujomis asortimentas yra gana kuklus. Tai – „Toyota Yaris 1.5 Hybrid“ (116 AG), „Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid“ (116 ir 130 AG) ir taksi vairuotojų pamėgta „Toyota Corolla 1.8 Hybrid“ (140 AG). Tačiau „Landi Renzo“ rengia tolesnes konversijas į 2 ir 2,5 l variklius. Kalbama apie galingesnį „Corolla“ variantą, taip pat apie „Toyota Camry“.
Kol kas žinome, kokie modeliai bus siūlomi, tačiau nežinome suskystintųjų dujų pertvarkymų kainų. Šią informaciją pateiksime kuo greičiau.