Nors automobilių pasaulyje vis daugiau dėmesio skiriama elektromobiliams, „Toyota“ ėmėsi kitokio požiūrio ir Japonijoje pristatė du naujus benzininius variklius. Šie varikliai skirti deginti įvairius degalus ir pasižymi kompaktiškais gabaritais, leidžiančiais kurti naujas transporto priemonių konstrukcijas.
Šis žingsnis gali atrodyti nelogiškas, atsižvelgiant į visuotinį elektrifikavimo postūmį, tačiau „Toyota“ siekia pasiūlyti įvairesnių jėgos agregatų variantų, kurie atitiktų įvairius poreikius ir aplinkybes. Bendrovė pripažįsta, kad ne visos rinkos yra pasirengusios visiškai įsisavinti elektromobilius dėl tokių veiksnių kaip įkrovimo infrastruktūros prieinamumas ir įperkamumas.
Naujieji varikliai yra lankstūs ir gali naudoti įvairių rūšių degalus, įskaitant galimus biodegalus ir sintetinius degalus. Ši galimybė naudoti įvairius degalus atitinka platesnę „Toyota“ strategiją, pagal kurią įvairiais technologiniais būdais siekiama anglies dioksido neutralumo.
Be efektyvumo ir pritaikomumo, „Toyota“ pabrėžia šių naujų variklių „smagaus vairavimo“ aspektą. Nors išsami informacija dar tik ruošiama, bendrovė teigia, kad šie varikliai pasižymės patraukliomis eksploatacinėmis savybėmis ir patiks vairuotojams, mėgstantiems dinamišką vairavimą.
Kitas svarbus bruožas – kompaktiškas variklių dydis. Tai suteikia didesnę laisvę kuriant transporto priemonių dizainą, todėl gali būti kuriamas erdvesnis interjeras arba naujoviškos transporto priemonių architektūros.
„Toyota“ sprendimas toliau investuoti į benzininių variklių technologijas atspindi pragmatišką požiūrį į besikeičiančią automobilių rinką. Nors bendrovė yra pasiryžusi elektrifikacijai, ji pripažįsta, kad artimiausioje ateityje vidaus degimo variklių vaidmuo išliks. Šia strategija siekiama suteikti klientams įvairių pasirinkimo galimybių ir kartu siekti tvaresnės transporto ekosistemos.