• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„VW“ išleis milijardus vidaus degimo varikliams iš savo elektromobilių kūrimo biudžeto

pagal Andžej Biaigo
2024.06.10, 12:22
Naujienos
A A
0
volkswagen gti
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Galima sakyti, kad perėjimas prie elektromobilių vyksta ne taip, kaip planavo kai kurie automobilių gamintojai. Keli automobilių gamintojai atideda savo aukštus tikslus artimiausioje ateityje tapti vien tik elektriniais automobiliais. Dar pernai „Volkswagen“ apskaičiavo, kad iki dešimtmečio pabaigos Europoje elektromobiliai sudarys net 80 proc. metinių pardavimų. Ne itin palankus ID modelių priėmimas paskatino „VW“ peržiūrėti savo strategiją.

Iš 180 mlrd. eurų, 2023 m. skirtų naujos kartos elektriniams automobiliams, trečdalį sumos Vokietijos prekės ženklas panaudos vidaus degimo varikliams kurti. Apie tai pranešė „Volkswagen Group“ vyriausiasis finansų ir veiklos direktorius Arno Antlitzas. Bendrovė ketina išleisti apie 60 mlrd. eurų, kad „išlaikytų mūsų vidaus degimo automobilių konkurencingumą“.

volkswagen passat 2.0 tdi dyzelinis vidaus degimo variklis

Kalbėdami „Reuters“ renginyje Miunchene, finansų direktorius ir COO pridūrė, kad „ateitis yra elektrinė, bet praeitis nesibaigė. Tai yra trečioji dalis ir ji liks trečia“. Tai labai nukrypsta nuo ankstesnio plano, paskelbto 2022 m. pabaigoje, nuo 2033 m. Europoje gaminti ir parduoti tik elektromobilius.

Praėjusiais metais „VW“ prekės ženklo vadovas Thomas Schäferis vidaus degimo variklius pavadino „sena technologija“ elektroninių degalų kontekste. Diskusijas apie sintetinį kurą jis apibūdino kaip tik „nereikalingą triukšmą“. Tai nepaisant to, kad kitas „VW“ grupės prekės ženklas „Porsche“ aktyviai dalyvauja sintetinių degalų gamyboje Čilės gamykloje.

Kiti aukščiausios klasės VW imperijos prekės ženklai taip pat atidžiai stebi, kaip vystosi tvarūs degalai. „Bugatti“ netgi galvoja apie degalines, kurias būtų galima įrengti savininko namuose ir užpildyti sintetiniu kuru. „Lamborghini“ mano, kad vidaus degimo variklį būtų galima išgelbėti, jei jis būtų varomas kitu, o ne iškastiniu kuru. „Bentley“ taip pat tiria beveik anglies dvideginio neturinčius degalus.

Kalbant apie Crewe pastatytą markę, „Bentley“ atstūmė savo tikslą iki 2030 m. tapti tik elektromobiliais ir atidėjo trejiems metams. Panašiai „Ford“ nebemano, kad iki 2030 m. Europoje gali būti varomas visiškai elektra. Neseniai „Aston Martin“ taip pat pakeitė kursą ir toliau gamins automobilius su vidaus degimo varikliais kitą dešimtmetį.

Skaitykite  Nuo 2035 m. – ES uždraus benzininius ir dyzelinius automobilius

Akivaizdu, kad vis daugiau automobilių kompanijų iš naujo įvertina savo EV strategijas, nes žmonės dar nenori atsisakyti vidaus degimo variklių. Automobilių gamintojai yra gana keblioje padėtyje, nes griežtėja išmetamųjų teršalų normos, todėl reikia investicijų, kad vidaus degimo varikliai veiktų švariau. Tuo pačiu metu elektros puolimas iš Kinijos kelia susirūpinimą pasaulio žaidėjams.

Žymos: vidaus degimo variklisvolkswagen
Dalintis107DalintisSiųstiDalintis19

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.