Vokietijos automobilių pramonė ir toliau susiduria su ekonominiais neramumais, o vienas iš pagrindinių jos dalyvių „Bosch“ ruošiasi dar vienam darbuotojų atleidimo etapui. Bendrovės generalinis direktorius Stefanas Hartungas (Stefan Hartung) interviu laikraščiams „Stuttgarter Zeitung“ ir „Stuttgarter Nachrichten“ patvirtino, kad dėl tebesitęsiančių sunkumų šiame sektoriuje neišvengiama mažinti darbo vietų skaičių tam tikrose vietose.

Kodėl „Bosch“ vėl mažina darbo vietų skaičių?
Pagrindinė tokio sprendimo priežastis – automobilių pramonės sąstingis. Ekonominis nuosmukis, besikeičiantys vartotojų pageidavimai ir didėjantis perėjimas prie elektrinio mobilumo smarkiai paveikė tradicinę automobilių gamybą. Daugelis tiekėjų, tarp jų ir „Bosch“, stengiasi prisitaikyti prie naujų rinkos realijų ir kartu išlaikyti pelningumą.
Nepaisant darbo vietų mažinimo, Hartungas patikino, kad „Bosch“ ir toliau lieka įsipareigojusi Vokietijai kaip gamybos centrui. „Net ir po 15 metų didelė dalis mūsų gamybos vis dar bus Vokietijoje“, – teigė jis. Vis dėlto šis pažadas menkai guodžia darbuotojus, kurie dabar susiduria su nežinomybe dėl savo ateities.

Poveikis darbuotojams ir rinkai
Nors „Bosch“ nenurodė tikslaus atleidžiamų darbuotojų skaičiaus, ši žinia yra smūgis daugeliui darbuotojų, kurie jau buvo nukentėję nuo ankstesnio darbuotojų skaičiaus mažinimo. Šis žingsnis taip pat gali turėti platesnį poveikį Europos darbo rinkai, nes panašios tendencijos ryškėja visoje automobilių tiekimo grandinėje.
Ekonomistai įspėja, kad padėtis gali pablogėti, jei sektorius greitai neatsigaus. Didėjant automatizacijai, elektrifikacijai ir pasaulinei konkurencijai, tradicinės gamybos darbo vietoms kyla didelis pavojus.
Kas toliau?
„Bosch“ darbuotojams ir visai pramonei išlieka pagrindinis klausimas: Ar tai tik dar vienas darbuotojų atleidimų ciklas, ar mes esame ilgalaikių darbo rinkos pokyčių liudininkai?
Ką manote apie „Bosch“ sprendimą? Pasidalykite savo nuomone toliau esančiuose komentaruose!