BMW neseniai pristatė savo šeštosios kartos elektrinio pavaros sistemos koncepciją, pavadintą „Gen6“, skirtą būsimai „Neue Klasse“ modelių serijai. Ši naujovė žada reikšmingus patobulinimus elektromobilių srityje, orientuotus į efektyvumą, įkrovimo greitį ir tvarumą.
800 voltų technologija ir greitesnis įkrovimas
„Gen6“ sistema naudoja 800 voltų architektūrą, leidžiančią iki 30% padidinti įkrovimo greitį ir nuvažiuojamą atstumą. Tai reiškia, kad vairuotojai galės greičiau įkrauti savo transporto priemones ir ilgiau važiuoti be papildomo įkrovimo.
„BMW Energy Master“: pažangi energijos valdymo sistema
Svarbi „Gen6“ dalis yra „BMW Energy Master“ – pažangi valdymo sistema, integruota tiesiai į aukštos įtampos bateriją. Ji kontroliuoja energijos tiekimą, elektrinį variklį ir transporto priemonės elektros tinklą, užtikrindama optimalų energijos naudojimą ir efektyvumą. Ši sistema sukurta BMW inžinierių ir gali būti nuotoliniu būdu atnaujinama, užtikrinant nuolatinį technologinį pranašumą.
Naujos kartos elektriniai varikliai
„Gen6“ pavaros koncepcija apima naujus elektrinius variklius, kurie yra lengvesni, efektyvesni ir pigesni gaminti. Šie varikliai naudoja išoriniu būdu sužadintą sinchroninę mašiną (EESM), kuri pašalina retųjų žemių medžiagų poreikį, taip sumažinant gamybos sąnaudas ir aplinkos poveikį. Be to, ši technologija leidžia tiksliau valdyti sukimo momentą ir pagerina bendrą efektyvumą.
Lanksti platforma ir modulinis dizainas
„Neue Klasse“ platforma sukurta taip, kad būtų lanksti ir pritaikoma įvairiems modeliams. Ji gali palaikyti iki keturių elektrinių variklių, leidžiančių kurti tiek ekonomiškus, tiek aukštos klasės sportinius modelius. Toks modulinis požiūris suteikia BMW galimybę efektyviai plėsti savo elektrinių transporto priemonių asortimentą, atsižvelgiant į rinkos poreikius.
Tvarumas ir gamybos efektyvumas
„Gen6“ baterijų gamyboje taikomas „Cell-to-Pack“ metodas, kai baterijų elementai tiesiogiai integruojami į baterijos korpusą be tarpinių modulių. Tai ne tik sumažina gamybos sudėtingumą, bet ir padidina energijos tankį bei efektyvumą. Be to, baterija tampa struktūriniu transporto priemonės elementu, prisidedančiu prie bendro svorio mažinimo ir tvarumo didinimo.
Lietuvos perspektyva
Nors „Neue Klasse“ modeliai pirmiausia bus gaminami Debrecene, Vengrijoje, tikėtina, kad jie netrukus pasieks ir Lietuvos rinką. Atsižvelgiant į augantį elektromobilių populiarumą šalyje, šie nauji BMW modeliai gali tapti patraukliu pasirinkimu Lietuvos vairuotojams, ieškantiems modernių, efektyvių ir tvarių transporto priemonių.
Ką manote apie naująją BMW „Gen6“ pavaros sistemą? Ar svarstytumėte įsigyti „Neue Klasse“ modelį? Pasidalinkite savo nuomone komentaruose!