• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 9 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Dėl elektromobilių gaisrų keliamos baimės vairuotojams Pietų Korėjoje surengtas nepaprastasis posėdis

pagal Andžej Biaigo
2024.08.12, 11:18
Elektromobiliai
A A
0
Katastrofiškas Mercedes EQE gaisras požeminiame garaže

Katastrofiškas „Mercedes EQE“ gaisras požeminiame garaže

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pietų Korėjos pareigūnai diskutavo apie elektrinių transporto priemonių saugumą ir apie tai, ar reikalauti, kad automobilių gamintojai atskleistų baterijų markes, didėjant vartotojų susirūpinimui po to, kai požeminiame garaže kilęs gaisras smarkiai apgadino daugiabučių namų kvartalą.

Rugpjūčio 1 d. kilusį gaisrą, kuris, kaip paaiškėjo, savaime įsiplieskė po gyvenamuoju namu stovėjusiame automobilyje „Mercedes-Benz EV“, pavyko užgesinti per aštuonias valandas, per kurias buvo sunaikinta arba apgadinta apie 140 automobilių, o kai kurie gyventojai buvo priversti persikelti į pastoges.

Susitikimui, kuriame taip pat dalyvauja transporto ir pramonės ministerijos bei nacionalinė priešgaisrinė agentūra, vadovauja šalies aplinkos viceministras, o vyriausybė netrukus turėtų paskelbti naujas taisykles, sakė pareigūnas.

Rugpjūčio 13 d. Transporto ministerijos pareigūnai surengs derybas su automobilių gamintojais, įskaitant „Hyundai“, „Mercedes“ ir „Volkswagen Group“, kad aptartų pasiūlymą atskleisti elektra varomuose automobiliuose naudojamų akumuliatorių markes, teigiama žiniasklaidos pranešimuose.

Ministerija nedelsdama nepateikė komentarų dėl šių pranešimų. „Hyundai“, „Mercedes“ ir „VW Group“ iš karto neatsakė į prašymą pakomentuoti.

Žiniasklaidoje paskelbti vaizdai, kuriuose matyti dešimtys apdegusių automobilių, iš kurių per gaisrą automobilių stovėjimo aikštelėje liko tik metaliniai rėmai, pakurstė vartotojų baimę dėl elektra varomų automobilių, kuri, tikėtina, padidėjo, nes Pietų Korėjoje daug žmonių gyvena daugiabučiuose, po kuriais dažnai yra automobilių stovėjimo aikštelės.

Šio mėnesio pradžioje automobilių stovėjimo aikštelėje užsidegė elektrinis krosoveris „Kia EV6“ su Pietų Korėjos akumuliatorių gamintojo „SK On“ akumuliatoriais, pranešė ugniagesiai.

Automobilių ekspertai teigia, kad elektromobiliai dega kitaip nei automobiliai su vidaus degimo varikliais, o gaisrai dažnai trunka ilgiau ir juos sunkiau užgesinti, nes jie linkę vėl įsiliepsnoti.

Vasario mėn. paskelbtoje Seulo metropolijos priešgaisrinės apsaugos ir nelaimių štabo ataskaitoje teigiama, kad 2013-2022 m. Pietų Korėjoje požeminėse automobilių stovėjimo aikštelėse kilo 1399 gaisrai, iš kurių 44 proc. kilo dėl transporto priemonių.

Institucijos teigimu, 53 proc. automobilių gaisrų požeminiuose garažuose kilo dėl elektros šaltinių.

Praėjusią savaitę laikraštis „Chosun Ilbo“ pranešė, kad Pietų Korėja planuoja reikalauti, kad elektromobilių gamintojai atskleistų, kokios markės akumuliatoriai naudojami automobiliuose.

Šiuo metu automobilių gamintojai turi pateikti tam tikrą informaciją apie transporto priemones, pvz., degalų naudojimo efektyvumą, tačiau tik ribotą informaciją apie akumuliatorius ir neprivalo nurodyti gamintojų, rašo laikraštis.

Skaitykite  Privalomi EV parkai – ką tai reiškia logistikos sektoriui?

Šeštadienį „Hyundai“, gavusi daugybę užklausų apie elektromobilių baterijų gamintojus, savo interneto svetainėje nurodė akumuliatorių, naudojamų 13 elektromobilių modelių, įskaitant tris „Genesis“ prekės ženklo modelius, gamintojus.

„Hyundai“ ir „Genesis“ elektromobiliuose naudojamos tokių bendrovių kaip Pietų Korėjos „LG Energy Solution“ ir „SK On“, taip pat Kinijos CATL baterijos.

Osano universiteto automobilių inžinerijos profesorius Moon Hak-hoon teigė, kad vien tik reikalavimas, kad automobilių bendrovės nurodytų elektromobilių baterijos markę, neužkirs kelio gaisrams. Tačiau būtų naudingiau sertifikuoti kiekvienos markės akumuliatorių gaisro pavojų, sakė jis.

Park Moon-woo, pagrindinis ataskaitos dėl reagavimo į gaisrus požeminiuose garažuose, autorius, teigė, kad informacijos atskleidimas suteiktų pirkėjams daugiau pasirinkimo galimybių, tačiau pažymėjo, kad šiuo metu nėra galutinių duomenų apie tai, kurių markių elektromobilių akumuliatoriai yra labiau linkę į gaisrus.

Šaltinis: Automotive News Europe
Žymos: elektromobiliaigaisras
Dalintis244DalintisSiųstiDalintis43

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Trys naudoti korėjietiški krosoveriai, kuriems gedimai – retenybė

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.