„Toyota“ paskelbė apie novatorišką technologinį sprendimą savo elektromobiliams – imituojamą mechaninę pavarų dėžę. Ši sistema, kuri jau išbandyta Lexus UX 300e modelyje, apima sankabą, šešių pavarų svirtį ir sintetinius variklio garsus, todėl vairuotojai gali pajusti pavarų perjungimo pojūtį, nors nėra tradicinės mechaninės pavarų dėžės.
Klasikinės vairavimo patirties perkėlimas į elektromobilius
Šia naujove „Toyota“ siekia išsaugoti įprastą tradicinių automobilių su mechanine pavarų dėže vairavimo patirtį. Derindama elektros efektyvumą su rankinio pavarų perjungimo pojūčiu, naujoji sistema suteikia unikalų charakterį „Toyota“ elektromobilių gamai. Ši naujovė gali būti ypač patraukli automobilių entuziastams, kurie mėgaujasi lytėjimo pojūčiu tarp vairuotojo ir mašinos.
Toyota taip pat užsiminė, kad ši technologija gali būti įdiegta būsimuose sportiniuose modeliuose, įskaitant galimą Toyota GR86 įpėdinį. Šis žingsnis atitinka markės pastangas išsaugoti vairuotojo malonumą šiais laikais, kai dominuoja skaitmeninės sąsajos ir automatizuotos vairavimo priemonės.
Kada jis pasirodys rinkoje?
„Toyota“ planuoja per kelerius ateinančius metus, galbūt jau 2026 m., pradėti gaminti naujus elektrinius modelius su šia imituota mechanine pavarų dėže. Ši naujovė atitinka besikeičiančias pramonės tendencijas, kai vairavimo patirtis tampa tokia pat svarbi kaip ir ridos bei efektyvumo rodikliai.
Nepaisant sulėtėjusio elektromobilių rinkos augimo ir mažėjančios visiškai elektra varomų transporto priemonių paklausos, „Toyota“ toliau plečia savo elektromobilių asortimentą, daugiausia dėmesio skirdama tam, kad elektromobiliai taptų patrauklesni ir patrauklesni tradiciniams vairuotojams.
Ką manote apie rankinį valdymą primenančią patirtį elektromobiliuose? Ar dėl to elektromobiliai taptų patrauklesni? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!