• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Mažėja „elektrinių“ automobilių paklausa. Gamintojai neišvengs baudų

pagal Andžej Biaigo
2024.08.23, 13:00
Elektromobiliai
A A
0
enefit elektromobiliu ikrovimas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Atrodo, kad kai kurie gamintojai negalės įvykdyti Europos Sąjungos išmetamųjų teršalų reikalavimų. Juo labiau kad pradeda trūkti pirkėjų, norinčių įsigyti „elektrinius“ automobilius.

Remiantis analitinės bendrovės „Dataforce“ ataskaita, norėdami pasiekti Europos Sąjungos 2025 m. CO2 tikslus, automobilių gamintojai turi gerokai padidinti visiškai elektrinių ir hibridinių transporto priemonių pardavimus, nepaisant to, kad rinka vis skeptiškiau vertina nulinės taršos variklius.

2025 m. vidutinės naujo automobilio išmetamų teršalų normos tikslas ES – 93,6 g CO2 vienam kilometrui, o nuo 2021 m. iki dabar – 116 g/km. Automobilių gamintojams, nesilaikantiems šios ribos, gresia 95 eurų baudos už kiekvieną gramą viršijančią ribą. Dataforce duomenimis, 2021 m. automobilių gamintojai iš viso sumokėjo 550 mln. eurų baudų, nors daugumai jų pavyko laiku įvykdyti nustatytus reikalavimus.

Kuriems gamintojams ES skirs griežtas baudas?

Iš didžiųjų Europos automobilių gamintojų tik „Geely“ ir „Tesla“ šiuo metu nesiekia 2025 m. reikalaujamų tikslų. Tesla, kuri parduoda tik elektrines transporto priemones, problemų neturi, o „Geely“ naudojasi dideliais elektrinių Volvo modelių pardavimais. Arčiausiai 2025 m. tikslo yra „Toyota“, kuri parduoda nedaug visiškai elektrinių automobilių, bet daug mažos taršos hibridinių automobilių.

Kita vertus, daugiausiai problemų turi „Ford“ ir „Volkswagen“, kurios vienintelės 2024 m. sausio-birželio mėn. viršys vidutinę 120 g/km CO2 emisiją vienam automobiliui. Visi kiti koncernai („Stellantis“, „Toyota“, „Hyundai“ ir BMW ir kt.) „tilpo“ į reikalaujamą 116 g/km ribą.

Šių metų pradžioje „VW Group“ vadovas Oliveris Blume pasiūlė, kad Europos Sąjunga turėtų peržiūrėti savo planuojamus CO2 tikslus dėl sulėtėjusių elektromobilių pardavimų. Kartu jis pasiūlė, kad VW galėtų suvienyti jėgas su kitu automobilių gamintoju, kad dekarbonizuotų savo automobilių parką.

Hibridai – gelbėjimosi ratas automobilių gamintojams?

Visiškai elektrinių transporto priemonių pardavimų didinimas yra greičiausias būdas atitikti ES reikalavimus, tačiau 2024 m. elektromobilių paklausa labai sulėtėjo, iš dalies dėl to, kad pagrindinėse rinkose (pvz., Vokietijoje) panaikintos paskatos ir vartotojai nenori išleisti daugiau pinigų „elektriniam“ automobiliui įsigyti. Dataforce duomenimis, 2024 m. pirmąjį pusmetį elektromobilių rinkos dalis Europoje sumažėjo iki 13,3 proc. Tuo pačiu laikotarpiu 2023 m. ji sudarė 13,8 proc.

Skaitykite  Stovėjimas EV įkrovimo vietoje be įkrovimo? Gresia bauda iki 90 €

Automobilių gamintojai stengiasi laikytis reikalavimų didindami hibridinių automobilių pardavimus ir skatindami hibridinius automobilius, įkraunamus iš tinklo. Šiais metais PHEV automobiliai išlaikė didžiąją rinkos dalį, nors ir laikomi brangia pereinamojo laikotarpio technologija. Remiantis „Dataforce“ duomenimis, 2024 m. pirmąjį pusmetį Europos automobilių rinkoje hibridinių automobilių pardavimai išaugo 4,3%, o pusę naujos apimties sudarė visiškai hibridiniai modeliai. Tačiau tikėtina, kad PHEV pardavimai mažės, nes ES ketina atidžiau stebėti, kaip dažnai šie automobiliai važiuoja visiškai elektriniu režimu. Iš tiesų, realūs bandymai parodė, kad įkraunamieji hibridai vidaus degimo variklius naudoja dažniau, nei gali atrodyti iš oficialių techninių duomenų.

„Dataforce“ teigia, kad siekdami įgyvendinti Europos išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo tikslus, automobilių gamintojai, be kita ko, turėtų sutelkti dėmesį į elektrinių transporto priemonių kainos mažinimą naudojant įperkamą LFP baterijų technologiją. Dėl to galėtų padidėti vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių kaina, o nauji nebrangūs „elektriniai“ modeliai, pavyzdžiui, „Renault 5 E-Tech“ arba „Citroen E-C3“, galėtų tapti prieinamesni.

Žymos: co2elektromobiliaiEuropos Sąjungahibridiniai automobiliaiiš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai
Dalintis52DalintisSiųstiDalintis9

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.