• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 6 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Ar tai pagrindinė problema, susijusi su visasezonėmis padangomis? Gamintojai apie tai žino

pagal Andžej Biaigo
2024.10.20, 11:12
Patarimai
A A
0
visasezone padanga
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Ne veltui daugumą visasezonių padangų vairuotojai perka rudenį, o ne pavasarį ar vasarą. Taip yra todėl, kad visasezonės padangos, kaip ir žieminės padangos, turi turėti gana gilų protektorių, kad žiemos sąlygomis būtų užtikrintas tinkamas sukibimas. Viso sezono padangos, kurias turėtume keisti rudenį, būtų ….. vis dar būtų idealios. Tačiau visų sezoninių padangų protektorius, ypač senesnių modelių, gana greitai nusidėvi.

Mažiausias protektoriaus gylis yra gana įprastas dalykas. Lietuvos minimalus lengvųjų automobilių padangų protektoriaus gylis vasara yra 1,6 mm, o žiemą 3 mm.

Daugelyje Europos šalių ši riba yra nustatyta teisės aktais, nors žieminėms padangoms taikomos vietinės išimtys: kai kuriose šalyse (pvz., Čekijoje, Latvijoje, Serbijoje, Kroatijoje) minimalus žieminių padangų protektoriaus gylis yra 4 mm. Taip pat yra šalių (pvz., Čekija, Latvija, Serbija, Kroatija), kuriose minimalus žieminių padangų protektoriaus gylis yra 4 mm. Taip pat yra šalių (pvz., Norvegija), kuriose minimalus žieminių padangų protektoriaus gylis yra 3 mm.

Viso sezono padangos: gamintojai (beveik) sutaria, kada jas keisti

Daugumos padangų modelių padangų nusidėvėjimo rodikliai rodo „oficialią“ 1,6 mm vertę. Tačiau ant kai kurių padangų yra papildomi rodikliai, pritaikyti pagal gamintojo rekomendacijas.

Dauguma padangų gamintojų (nors ne visi) pataria universalias padangas keisti, kai protektoriaus gylis siekia 3 mm, o žiemines – kai jis pasiekia 4 mm.

Kadangi naujų padangų protektoriaus gylis yra 8 mm, tai reiškia, kad – ypač žieminių ir visasezonių padangų atveju – tiek šio protektoriaus turi susidėvėti. Tai yra skaudi problema, ypač kai kalbama apie daugiasezonines padangas.

Viso sezono padangos: daug važinėjate, žiemą baigiasi protektorius

Viso sezono padangų problema yra ta, kad jas naudojant ištisus metus, vos per du sezonus, nuvažiavus 30-40 000 km, lengva taip nusidėvėti protektorių, kad rudenį iškyla dilema: ar pakeisti padangas, ar važiuoti šią žiemą? Jei išgyvensiu žiemą, išgyvensiu ir kitą vasaros sezoną, bet ar būsiu saugus, kai iškris sniegas? Į tokias abejones gero atsakymo nėra – techniškai geriausia būtų pakeisti padangas, tačiau tokiu atveju sutaupytos lėšos, gautos naudojant universalias padangas, sparčiai mažėja.

Skaitykite  Ar žinai, kaip teisingai naudoti automobilio kondicionierių?

Viso sezono padangos: naujos padangos tampa vis patvaresnės

naujoji continental visasezone padanga
Tikimasi, kad naujoji „Continental“ visasezonė padanga tarnaus vieneriais metais ilgiau nei ankstesnis modelis

Tai vis dažnesnė tendencija: padangų gamintojai, pristatydami naujus padangų modelius, giriasi vis didesniu jų patvarumu. Naujų padangų modeliai ne tik tampa vis geresni dėl vis sudėtingesnių protektoriaus raštų – vis lengviau ir greičiau išbandyti naujus padangų modelius naudojantis automatizuotais bandymų centrais, bet visų pirma atsiranda vis geresnių gumos mišinių.

Padangų konstrukcija tampa sudėtingesnė, nauji modeliai geriau rieda ir gali turėti geresnį sukibimą. Tačiau pagrindinis padangų kūrimo apribojimas per daugelį metų išliko tas pats: norint pagerinti vieną parametrą, reikia paaukoti kitą; naudojant geresnį mišinį negalima radikaliai pagerinti visų padangos savybių – atsparumo akvaplanavimui, sukibimo su stabdžiu ir patvarumo tuo pačiu metu mažinant pasipriešinimą riedėjimui. Galite pagerinti viską po truputį, galite ryškiau pagerinti kai kuriuos parametrus arba ryžtingai statyti ant kažko.

Daugelis gamintojų dabar daugiausia dėmesio skiria mažam pasipriešinimui riedėjimui ir ilgaamžiškumui, nes vis dažniau atliekami padangų ilgaamžiškumo bandymai, ekologija tampa vis svarbesnė, o vairuotojai vis daugiau dėmesio skiria padangų ilgaamžiškumui dėl finansinių priežasčių.

Viso sezono padangos: važiuokite vieną sezoną arba vieneriais metais ilgiau

Gamintojai skelbia, kad naujausi universalių padangų modeliai yra gerokai patvaresni už „išeinančius“ modelius. Pavyzdžiui, „Continental“ pristato naująjį „AllSeasonContact 2“ visasezonės padangos modelį, kuris, kas yra tiesiog revoliucinis pokytis, esą yra 15 proc. patvaresnis už ankstesnį modelį, o gamintojo užsakytais bandymais „lauke“ – dar patvaresnis. Kartu gamintojas pripažino, kad siekiant tokio rezultato, be to, kad pagerėjo stabdymo ant įvairių paviršių savybės ir vairavimo tikslumas, buvo minimaliai paaukotas padangų atsparumas akvaplanavimui – kažkas padarė teisingą prielaidą, kad gilios duobės Europos keliuose ir taip yra retas reiškinys, o svarbiausia – ilgaamžiškumas. „Su naujomis padangomis važiuosite metais ilgiau“. – gamintojas liaupsina naująją visureigę padangą.

Continental“ nėra vienintelė bendrovė, kuri daug kalba apie ilgaamžiškumą; pavyzdžiui, „Michelin“ taip pat skatina žmones rinktis jos padangas.

Tai, žinoma, nekeičia fakto, kad daugumą visasezoninių padangų vairuotojai įsigyja ir įsigis iki kito žiemos sezono. Tačiau pamažu tampa nebeaktualu teigti, kad universalios padangos yra vairuotojų, kurių automobiliai mažai naudojami ir dažniausiai stovi garaže, prekė.

Skaitykite  Nustatyk taip ir niekada nesusirgsi nuo oro kondicionieriaus
Žymos: padangosuniversalios padangosvisasezonės padangos
Dalintis72DalintisSiųstiDalintis13

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.