Rinkdamiesi automobilį dauguma žmonių daugiausia dėmesio skiria dizainui, patogumui ir funkcijoms. Tačiau ne mažiau svarbūs yra patikimumas ir techninės priežiūros išlaidos. Kai kurie automobiliai, nepaisant jų patrauklios išvaizdos ir aukštųjų technologijų funkcijų, dėl dažnų gedimų ir brangaus remonto tampa savininkų košmaru.
Pateikiame penkis automobilius, kuriuos turėtumėte gerai apgalvoti prieš pirkdami.
1. Range Rover (3 ir 4 kartos) – Prabanga, kuri nuvilia
- Kėbulo tipas: VISUREIGIS
- Varikliai: Variklis: benzininis ir dyzelinis (V6, V8)
- Pagrindinės problemos:
- Pneumatinės pakabos gedimai
- Nuolatiniai elektros ir multimedijos gedimai
- Brangus transmisijos remontas
Kodėl jis įtrauktas į sąrašą?
„Range Rover“ yra statuso simbolis, tačiau gerai žinoma jo nepatikimumo reputacija. Savininkai dažnai praneša apie pakabos, elektronikos ir pavarų dėžės problemas, kurių remontas kainuoja labai brangiai.
Verdiktas: Jei nesate pasirengę išleisti daugybę pinigų priežiūrai, apsvarstykite alternatyvas.

2. BMW X5 (E53, E70) – Techninis galvos skausmas
- Kėbulo tipas: VISUREIGIS
- Varikliai: 3,0 l dyzelinas, 4,4 l benzinas
- Pagrindinės problemos:
- Alyvos ir aušinimo skysčio nuotėkis
- Automatinės pavarų dėžės gedimai
- Dažni pakabos gedimai
Kodėl jis įtrauktas į sąrašą?
Ankstyvosios kartos BMW X5 garsėja brangiu ir dažnu remontu. Savininkai dažnai susiduria su variklio problemomis, silpna pakaba ir nepatikima elektronika.
Verdiktas: Jei norite BMW visureigio, rinkitės naujesnius modelius arba apsvarstykite alternatyvas.

3. Ford Focus 3 – PowerShift Transmisijos bėdos
- Kėbulo tipas: Sedan/hatchback
- Varikliai: 1.6L, 2.0L petrol
- Pagrindinės problemos:
- PowerShift pavarų dėžės gedimai
- Laidų ir jutiklių problemos
- Korozijos problemos
Kodėl jis įtrauktas į sąrašą?
Nors „Ford Focus 3“ yra patrauklus ekonomiškas pasirinkimas, jo „PowerShift“ pavarų dėžė, kaip žinia, yra nepatikima. Sankabos nusidėvėjimas ir elektroniniai gedimai dažnai pasireiškia jau nuvažiavus 50 000-80 000 km.
Verdiktas: Jei ketinate įsigyti „Focus“, rinkitės automobilį su mechanine pavarų dėže.

4. Nissan Juke – Mažas krosoveris su didelėmis problemomis
- Kėbulo tipas: Krosoveris
- Varikliai: 1.6 l benzinas, 1.5 l dyzelinas
- Pagrindinės problemos:
- CVT (bepakopės transmisijos) gedimai
- Prasta garso izoliacija ir standi pakaba
- Dažni elektronikos gedimai
Kodėl jis įtrauktas į sąrašą?
„Nissan Juke“ gali būti stilingas, tačiau jo CVT pavarų dėžė yra pagrindinė silpnoji vieta. Daugelis savininkų praneša apie visišką CVT gedimą jau po 100 000 km, o remontas gali būti labai brangus.
Verdiktas: Jei norite mažo krosoverio, rinkitės tokį su tradicine automatine pavarų dėže.

5. Opel Insignia – The Problematic German Sedan
- Kėbulo tipas: Sedanas/Universalas
- Varikliai: 2.0 l dyzelinas, 1.8 l benzinas
- Pagrindinės problemos:
- Turbokompresoriaus gedimai
- Nuolatiniai elektroniniai gedimai
- Pavarų dėžės gedimai
Kodėl jis įtrauktas į sąrašą?
„Opel Insignia“ yra gerai įrengtas ir stilingas, tačiau dyzeliniai modeliai dažnai susiduria su turbokompresoriaus problemomis, o benzininės versijos vargsta dėl didelių degalų sąnaudų.
Verdiktas: Jei nusprendėte rinktis „Opel“, „Astra“ gali būti geresnis pasirinkimas.

Automobiliai, kurių reikia vengti, kad jų naudojimas nekeltų rūpesčių
Jei patikimumas yra jūsų svarbiausias prioritetas, būkite atsargūs svarstydami šiuos modelius:
- Range Rover (3 ir 4 kartos) – nepatikima elektronika ir brangus remontas
- BMW X5 (E53, E70) – Variklio, transmisijos ir pakabos gedimai
- Ford Focus 3 – PowerShift pavarų dėžės gedimas
- Nissan Juke – CVT problemos, dėl kurių tenka brangiai mokėti už remontą
- Opel Insignia – turbokompresoriaus ir transmisijos patikimumo problemos
Ar kada nors pirktumėte vieną iš šių automobilių? O gal jau turite tokį automobilį – kokia buvo jūsų patirtis? Pasidalykite savo mintimis žemiau esančiuose komentaruose!