„Ipsos“ apklausa parodė teigiamą vairuotojų požiūrį į visasezonines padangas esant švelnesnei žiemai. Viso sezono padangų segmentas toliau technologiškai tobulėja. Naujos kartos „Dunlop“ visureigių padangos buvo kuriamos 18 mėnesių.
Europos vairuotojai teigiamai vertina daugelį visasezoninių padangų naudojimo švelnesnėmis žiemos sąlygomis aspektų, rodo „Ipsos“ apklausa, kurią užsakė „Goodyear“ grupė, neseniai pristačiusi naujos kartos visasezonines padangas „Dunlop All Season 2“. Septyniose Europos šalyse atlikta apklausa parodė, kad nemaža dalis vairuotojų mano, jog visasezoninės ir žieminės padangos yra vienodai geros „saugumo keliaujant“, „vairavimo komforto“ ir „ridos“ požiūriu.
Pagrindinės visureigių padangų populiarumo priežastys
Viso sezono padangos yra geras kompromisas tarp vasarinių ir žieminių padangų, nes šiuolaikinės technologijos leidžia joms efektyviai veikti ištisus metus, esant įvairioms oro sąlygoms ir temperatūrai.
„Ipsos“ apklausa parodė, kad beveik du trečdaliai respondentų mano, jog žieminės padangos yra geresnis pasirinkimas važiuojant snieguotais ir apledėjusiais keliais dėl geresnio sukibimo ir stabdymo savybių. Tokia nuomonė atitinka „Dunlop“ nuomonę, kuri rekomenduoja naudoti žiemines padangas esant sudėtingoms žiemos sąlygoms.

Paklausti apie kitus aspektus, tokius kaip eksploatacinės savybės ant šlapios ir sausos dangos, rida, saugumas ir vairavimo komfortas, nemaža dalis vairuotojų teigiamai atsiliepė apie visureigių padangas:
- 34 proc. apklaustų vairuotojų mano, kad sukibimo su šlapia kelio danga ir stabdymo savybės yra tokios pat geros kaip ir žieminių padangų.
- Vertindami sukibimą su sausa kelio danga ir stabdymą, daugiau nei 68 % respondentų mano, kad visasezonės padangos yra tokios pat geros arba net geresnės nei žieminės.
- Daugiau nei trečdalis (36 %) vairuotojų mano, kad visasezoninių padangų „vairavimo saugumas“ ir „vairavimo komfortas“ yra panašaus lygio kaip žieminių padangų. Kalbant apie ridą, 31 % respondentų ją vertina kaip „vienodai gerą“.
Augantis ir bręstantis segmentas
Remiantis prognozėmis, 2024-2029 m. visasezoninių padangų segmentas vidutiniškai augs 6,7 % per metus, o visasezoninių centrinių padangų segmentas, kuriam priklauso „Dunlop All-Season 2“, per tą patį laikotarpį augs dar labiau – maždaug 9,1 %.
Šio tipo padangos yra patrauklus pasirinkimas vairuotojams, norintiems išvengti sezoninio padangų keitimo ir taip sutaupyti laiko bei pinigų, skirtų aptarnavimo išlaidoms. Tyrimu nustatyta, kad dauguma Europos vairuotojų turi neutralią arba šiek tiek teigiamą padangų keitimo patirtį, tačiau nemaža grupė (1 iš 4) turi neigiamą patirtį, todėl gali apsvarstyti galimybę įsigyti visasezones padangas.

Viso sezono padangų segmento augimas susijęs su bendra technologine pažanga šioje kategorijoje. „Dunlop All Season 2“ padangose, kurios buvo kuriamos daugiau nei 12 500 valandų per 18 mėnesių trukusį mokslinių tyrimų ir plėtros procesą, įdiegtos novatoriškos technologijos, užtikrinančios konkurencingas eksploatacines savybes ir ridą. Ši padanga ką tik buvo pripažinta naujausiame žurnalo „Auto Bild“ atliktame visų sezonų padangų teste ir pelnė „Eco-Master“ titulą bei „geriausią“ įvertinimą pagal ridą, o bendras įvertinimas buvo „geras“. Redakcija gyrė naująjį „Dunlop“ modelį už „subalansuotas, gero lygio eksploatacines savybes be rimtų trūkumų“ ir už „ilgiausią ridą teste“.
„Dunlop All Season 2“ padangas renkasi vairuotojai, vertinantys gerai subalansuotą vairavimo patirtį. Ji sukurta taip, kad bet kokiu oru užtikrintų veiksmingą stabdymą, gerą valdymą ant šlapios ir sausos dangos ir ilgą ridą. Be to, ji pasižymi geru kainos ir kokybės santykiu – šis aspektas kitoje vartotojų apklausoje buvo įvardytas kaip vienas iš 51 % vairuotojų prioritetų. Ši padanga tinka daugeliui šiuolaikinių transporto priemonių, įskaitant populiarius miesto automobilius ir visureigius.
„Naujoji „Dunlop All Season 2“ padanga skirta vartotojams, kurie nori kelyje jaustis ramūs, naudodami patikrintas padangas, suteikiančias pasitikėjimo ir malonumo. Kompanija „Dunlop“ supranta šį poreikį, todėl „All Season 2“ papildo asortimentą, skirtą Europos vartotojams, ieškantiems komforto švelnesnių žiemų regionuose. Mūsų naujasis gaminys, paremtas 130 metų „Dunlop“ istorija, yra patikima ir patogi alternatyva sezoniniam padangų keitimui“, – sakė Sonia Leneveu, „Goodyear“ vartotojų rinkodaros direktorė EMEA regione.
Padangoje paslėptos technologijos
Trys pagrindiniai „Dunlop All Season 2“ pažangią technologiją sudarantys elementai yra šie:
- 3D lamelių forma yra pagrindinė konstrukcijos ypatybė, kuri užtikrina didesnį padangos standumą stabdant tiek ant šlapios, tiek ant sausos dangos. Protektorius turi daugybę briaunų, kurios „įsirėžia“ į kelio dangą, kad padidintų sukibimą su snieguotu keliu.
- Optimizuota karkaso forma, pagaminta iš patvarių struktūrinių medžiagų, padidina stabilumą, kad padanga būtų geriau valdoma tiek šlapiais, tiek sausais keliais.
- Dėl optimizuoto padangos sąlyčio ploto slėgis pasiskirsto tolygiai, todėl pailgėja protektoriaus tarnavimo laikas.
„Dunlop All Season 2“ padangas bus galima įsigyti 59 vienetų, kurių skersmuo svyruoja nuo 14 iki 19 colių. Šie dydžiai rinkai sistemingai pristatomi nuo šių metų vasario mėn.