• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 3 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Penki mitai apie visasezones padangas. Ar tikrai jais tikite?

pagal Andžej Biaigo
2024.10.22, 14:51
Patarimai
A A
0
continental universalios padangos
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Argi nėra ko nors, kas tinka viskam? Šis klausimas yra mitų, susijusių su visasezonėmis padangomis, pagrindas. Dauguma jų yra nesąžiningi, o gal net ir žalingi. Todėl paneikime populiariausius iš jų.

Vartotojus supa įvairūs mitai apie universalias padangas. Todėl atėjo laikas juos išsklaidyti ir nurodyti, kokia yra tiesa.

1 mitas: Viso sezono padangos greitai dėvisi

Vienas iš pavyzdžių, kad tai netiesa, yra naujausias „Auto Bild“ atliktas visų sezonų padangų testas. Jame dalyvavusios „Dunlop All Season 2“ padangos buvo įvertintos kaip „geriausios“ pagal ridą. Šis modelis, pasak vokiečių žurnalo redaktorių, užtikrino „ilgiausią ridą teste“.

Iš tikrųjų veiksnių, kurie daro įtaką protektoriaus gyvenimui, reikia ieškoti kitur. Tai – ratų slėgio arba pakabos gedimai. O tai, kad universalias padangas reikia keisti greičiau nei sezonines, yra tarsi akivaizdu. Juk tai padanga, kuri naudojama visus metus, o ne tik griežtai apibrėžtą sezoną.

naujoji continental visasezone padanga
Tikimasi, kad naujoji „Continental“ visasezonė padanga tarnaus vieneriais metais ilgiau nei ankstesnis modelis

2 mitas: Universalios padangos blogai veikia žiemos sąlygomis

Tai viena didžiausių nesąmonių, kurias galima pasakyti apie universalias padangas. Ypač todėl, kad šiems modeliams suteikiama žiemos homologacija. Ją išreiškia trys kalnų viršūnės su snaigės ženklu ant šoninės sienelės.

Šioje vietoje verta pridurti, kad toks pavadinimas nėra gamintojo fantazijos rezultatas. Prieš patvirtinant padangas, jos turi praeiti griežtai apibrėžtą bandymų etapą. Juos nustato ir kontroliuoja ES. Todėl 3PMSF užtikrina standartizavimą ir byloja apie realias galimybes kelyje žiemą. Tai geriausiai iliustruoja faktas, kad žieminių padangų bandymuose gali dalyvauti ir visasezonės padangos. Ir jos veikia geriau nei kai kurie žiemai skirti konkurentai.

3 mitas: vasarą visasezonių padangų sukibimas su kelio danga prastesnis

Yra du poliai. Kai kurie mano, kad visasezonės padangos žiemą veikia prastai. Kiti – kad jos prastai veikia vasarą. Tai taip pat yra nesąmonė. Šiuolaikinės gumos mišinio technologijos ir protektoriaus architektūra lemia, kad visasezonės padangos gerai veikia ir ant sauso bei karšto asfalto. Ji išlaiko aukštą sukibimo lygį. Be to, rinkoje yra net šiek tiek sportiškesnių savybių modelių, kurie tiks galingesniems automobiliams.

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 universali padanga
Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 universali padanga

4 mitas: Viso sezono padangos tinka tik mažiems miesto automobiliams

Norėdami įsitikinti, kad minėtas mitas nėra tiesa, tiesiog peržiūrėkite atskirų modelių asortimentą. Šis skirtas įvairiems dydžiams. Dažnai jis apima praktiškai visus rinkos poreikius ir apima versijas, skirtas ratlankių dydžiams nuo 14 iki 19, o kartais net 21 colio. Pavyzdžiui, „Pirelli“ sukūrė modelį, skirtą sportiniam visureigiui „Lamborghini Urus“.

Skaitykite  Akumuliatorius internetu – greičiau, pigiau ir saugiau

5 mitas: Viso sezono padangos – tai tik kompromisas

Šiuolaikinės visasezonės padangos sukurtos taip, kad užtikrintų optimalias eksploatacines savybes įvairiomis sąlygomis. Todėl jas galima naudoti ištisus metus. Ir visai ne dėl to, kad reikėtų daryti kompromisus ar atsisakyti tam tikrų padangų savybių. Tokias galimybes suteikia technologijos. Ypač todėl, kad padangų gamintojai kasmet išleidžia šimtus milijonų eurų protektoriaus formai ar gumos mišinio sudėčiai tobulinti.

Žymos: universalios padangosvisasezonės padangos
Dalintis47DalintisSiųstiDalintis8

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.