Kai kalbama apie automobilio remontą, taupant pinigus dažnai galima patirti dar didesnių išlaidų. Viena dažniausių, bet brangiai kainuojančių klaidų, kurias daro automobilių savininkai, yra greitas ir pigus turbokompresoriaus keitimas, neatsižvelgiant į susijusius komponentus, ypač tarpinį aušintuvą. Daugelis nesuvokia, kad dėl tokio aplaidumo gali būti smarkiai pažeistas variklis, o nedidelė problema gali virsti finansine katastrofa.
Kodėl vien turbinos pakeitimo nepakanka
Turbokompresorius yra didesnės sistemos dalis, kurią sudaro tarpinis aušintuvas – komponentas, atsakingas už suslėgto oro aušinimą prieš jam patenkant į variklį. Sugedus turbokompresoriui, į tarpinį aušintuvą dažnai patenka teršalų, pavyzdžiui, variklio alyvos ir metalo nuolaužų. Jei šios dalelės nepašalinamos, jos gali cirkuliuoti atgal į naują turbokompresorių ir variklį, sukeldamos tolesnę žalą.
Daugelis mechanikų rekomenduoja pakeisti tarpinį aušintuvą sugedus turbinai, tačiau ne visi automobilių savininkai nori už tai mokėti. Vietoj to jie renkasi pigiausią įmanomą sprendimą, manydami, kad jo pakaks. Deja, toks trumparegiškas sprendimas gali lemti eksploatacines problemas, galios sumažėjimą ir net dar vieną turbokompresoriaus gedimą per kelis tūkstančius kilometrų.

Tikroji bandymų sutaupyti pinigų kaina
Naujo tarpinio aušintuvo kaina priklauso nuo automobilio modelio ir paprastai svyruoja nuo 70 iki 280 eurų. Gali atrodyti, kad tai nereikalingos papildomos išlaidos, tačiau, palyginti su antrojo turbokompresoriaus keitimo kaina – nuo 450 iki 700 eurų, o prabangiuose modeliuose – dar daugiau, – praleisti šį žingsnį yra rizikinga.
Be to, neišvalius arba nepakeitus tarpinio aušintuvo, teršalai gali patekti į degimo kamerą ir sugadinti variklį. Variklio remontas gali kainuoti nuo 2 000 iki 3 000 eurų, todėl pirminis sprendimas taupyti lėšas tampa finansine katastrofa.
Kaip išvengti šios brangiai kainuojančios klaidos
Jei sugedo jūsų automobilio turbokompresorius, atlikite šiuos svarbiausius veiksmus, kad užtikrintumėte tinkamą remontą:
- Pakeiskite arba kruopščiai išvalykite tarpinį aušintuvą – taip išvengsite teršalų likučių, kurie sugadins naują turbokompresorių.
- Patikrinkite susijusias sudedamąsias dalis – kad išvengtumėte pakartotinių gedimų, patikrinkite karterio ortakį, oro įsiurbimo sistemą, išmetimo sistemą ir EGR vožtuvą.
- Naudokite aukštos kokybės dalis – Pigūs pakaitiniai turbininiai varikliai dažnai greitai sugenda, todėl vėl tenka atlikti brangiai kainuojantį remontą.
- Dirbkite su gerą reputaciją turinčiu mechaniku – rinkitės profesionalą, kuris laikosi tinkamų turbokompresoriaus keitimo procedūrų, o ne tik siūlo pigiausią sprendimą.ose a professional who follows proper turbo replacement procedures, rather than just offering the cheapest fix.
Saugokitės rinkoje parduodamų „suremontuotų“ automobilių
Kai kurie automobilių pardavėjai, norėdami parduoti paslėptų problemų turinčias transporto priemones, gali pakeisti tik turbiną ir parduoti automobilį, kol problemos dar neišaiškėjo. Jei ketinate pirkti naudotą automobilį, kuriame neseniai buvo pakeistas turbokompresorius, reikalaukite dokumentų, įrodančių, kad tarpinis aušintuvas ir kiti pagrindiniai komponentai buvo patikrinti arba pakeisti. Priešingu atveju galite gauti automobilį, kuris suges netrukus po įsigijimo.
Ar verta rizikuoti?
Dabar išleidę šiek tiek daugiau lėšų tinkamam remontui, ilgainiui galite sutaupyti tūkstančius. Nepakliūkite į netikro taupymo spąstus – jūsų automobilis ir piniginė vėliau jums padėkos.
Ar kada nors susidūrėte su su turbokompresoriumi susijusiomis automobilio problemomis? Pasidalykite savo istorija žemiau esančiuose komentaruose!