• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Elektromobilių revoliucija: naujas variklis leis nuvažiuoti 20% toliau be didesnių baterijų

pagal Andžej Biaigo
2025.02.05, 15:30
Naujienos
A A
0
DeepDrive dviejų rotorių elektromobilio variklis

„DeepDrive“ dviejų rotorių-elektromobilio variklis. „DeepDrive“ nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Tobulėjant elektrinių transporto priemonių (EV) pramonei, potencialūs pirkėjai vis dar labiausiai nerimauja dėl ridos. Tačiau Vokietijos startuolis „DeepDrive“ sukūrė revoliucinį dviejų rotorių radialinio srauto variklį, kuris gali 20 % padidinti ridą ir padaryti elektromobilius efektyvesnius, nenaudojant didesnių ir sunkesnių akumuliatorių.

Jei šie teiginiai pasitvirtins, ši viską keičianti technologija gali pakeisti elektromobilių kraštovaizdį, suteikdama pigesnį ir efektyvesnį būdą pailginti nuvažiuojamą atstumą.

Elektros variklių raida

Įvairių gamintojų elektros variklių efektyvumas istoriškai buvo gana vienodas. Kitaip nei vidaus degimo varikliai (VDV), kurių efektyvumas labai skyrėsi priklausomai nuo variklio tipo, dydžio ir technologijos, daugumos elektrinių variklių efektyvumas yra panašus, o nuotolio skirtumus daugiausia lemia akumuliatoriaus talpa, transporto priemonės dydis ir aerodinamika.

Tačiau „DeepDrive“ generalinis direktorius Stefanas Enderis tiki, kad naujoji jo įmonės variklio technologija padės pakeisti šį modelį.

Kuo ypatingas „DeepDrive“ variklis?

„DeepDrive“ variklio naujovė yra jo dviejų rotorių radialinio srauto konstrukcija. Tradiciškai labiau paplitę ašiniai dviejų rotorių varikliai, kurių rotoriai išdėstyti abiejose blyno formos statoriaus pusėse. Tačiau radialinio srauto varikliai paprastai turi tik vieną rotorių – arba statoriaus viduje, arba išorėje.

Naujajame „DeepDrive“ dviejų rotorių radialinio srauto variklyje derinamos abi konstrukcijos, kurios:

  • Palyginti su įprastiniais elektros varikliais, galia padidėja 30 %.
  • 20 % pagerina energijos vartojimo efektyvumą, tiesiogiai padidindamas elektromobilių ridą.
  • Sumažina svorį, o tai labai svarbu EV veikimui ir baterijos sunaudojimui.
  • Naudojama mažiau retųjų žemių mineralų, todėl gamybos sąnaudos sumažėja iki 50 %.

Šie privalumai gali iš naujo apibrėžti EV variklio efektyvumą, nes tai yra geresnė alternatyva paprasčiausiam akumuliatoriaus dydžio didinimui.

tesla deepdrive
Kartu su „Continental“ sukurtas „DeepDrive“ dviejų rotorių elektrinis variklis. „DeepDrive“ nuotrauka

Lengvesnis, galingesnis ir prieinamesnis

Daugiau galios, mažiau vietos
Kompaktiška „DeepDrive“ konstrukcija leidžia jį naudoti kaip stebulės variklį – tiesiogiai integruotą į ratų stebules. Tokia sąranka gali eliminuoti tradicinius transmisijos komponentus, taip sutaupant vietos ir dar labiau sumažinant svorį.

Didesnis sukimo momentas, geresnės eksploatacinės savybės
Didesnis dviejų rotorių sąrankos skersmuo padidina sukimo momentą keturgubai, todėl sukimo momentas gali siekti iki 2400 Nm. Tai reiškia greitesnį pagreitėjimą ir didesnį efektyvumą važiuojant įvairiais greičiais.

Skaitykite  Kodėl kai kurių vairuotojų automobiliai visada blizga?

Lengvesnė ir pigesnė konstrukcija
Naudojant mažiau elektrinio plieno ir mažiau retųjų žemių mineralų, „DeepDrive“ variklis yra gerokai pigesnis už esamus elektros variklius. Jei jo 20 proc. didesnis efektyvumas pasitvirtins, gamintojai galėtų padidinti elektromobilių ridą nepridėdami brangių ir sunkių akumuliatorių blokų.

Ar BMW gali pirmasis naudoti „DeepDrive“ variklius?

Pranešama, kad BMW gali išbandyti „DeepDrive“ variklius savo būsimame „Neue Klasse“ kupė – naujos kartos elektromobilių platformoje.

Galima nauda BMW:

  • Iki 150 kg mažesnis svoris, palyginti su dabartinėmis pavaros sistemomis.
  • Stipresnis regeneracinis stabdymas, galintis sumažinti tradicinių stabdžių komponentų poreikį.
  • „Plug-and-play“ variklio ir stabdžių sistemų integracija, kad būtų lengviau gaminti.

Jei šie bandymai bus sėkmingi, BMW galėtų pritaikyti šią technologiją savo būsimuose elektromobiliuose, o „DeepDrive“ varikliai galėtų tapti standartine šios pramonės šakos įranga.

Pigesnė didesnių baterijų alternatyva?

Vienas iš įspūdingiausių „DeepDrive“ teiginių yra tas, kad jos variklis gali pasiekti tokį patį nuotolio padidėjimą kaip ir 20 % didesnė baterija, tačiau be papildomų išlaidų, svorio ar vietos apribojimų.

Vietoj to, kad padidintų akumuliatoriaus talpą, automobilių gamintojai galėtų naudoti „DeepDrive“ variklius:

  • Sumažinti automobilio svorį, pagerinti valdymą ir efektyvumą.
  • Sumažinti elektromobilių gamybos sąnaudas, kad elektromobiliai taptų prieinamesni.
  • Padidinti važiavimo nuotolį, taip išsprendžiant vieną didžiausių vartotojų rūpesčių.

Jei šis efektyvumo padidėjimas pasitvirtins, revoliucinė „DeepDrive“ variklių technologija gali padėti pasiekti, kad elektromobilių kaina taptų panaši į benzinu varomų automobilių kainą daug greičiau, nei tikėtasi.

„DeepDrive“ dviejų rotorių radialinis srauto variklis gali būti vienas svarbiausių pastarųjų metų proveržių elektromobilių srityje. Dėl didesnio efektyvumo, didesnės galios ir mažesnių sąnaudų ši technologija gali pakeisti elektrinio mobilumo ateitį.

Ar manote, kad ši naujovė pakeis didesnes EV baterijas? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!

Žymos: DeepDriveelektromobiliai
Dalintis88DalintisSiųstiDalintis15
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz