• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„Volkswagen“ ir „Audi“ stabdo elektrifikaciją – grįžta prie vidaus degimo variklių?

pagal Andžej Biaigo
2025.02.18, 14:25
Naujienos
A A
0
audi v6 tfsi vidaus degimo variklis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Europos automobilių gamintojams siekiant visiško elektrifikavimo, du didžiausi žaidėjai – „Volkswagen“ ir „Audi“ – kaip pranešama, nusprendė sulėtinti perėjimą prie elektromobilių. Kaip teigiama naujame „Handelsblatt“ pranešime, abi markės persvarsto savo ambicingus planus iki 2033 m. atsisakyti vidaus degimo variklių (VDV).

Šis žingsnis žengiamas mažėjant elektromobilių (EV) paklausai. 2024 m. „Volkswagen“ elektromobilių pardavimai sumažėjo 2,7 %, o „Audi“ – dar labiau – 7,8 %. Visoje VW grupėje nulinės emisijos transporto priemonių tiekimas sumažėjo 3,4 %, todėl akivaizdu, kad kelias į visišką elektrifikaciją nebus toks sklandus, kaip daugelis tikėjosi.

Kodėl „Volkswagen“ traukiasi nuo visiško elektrifikavimo?

Volkswagen Tayron 2024 1
„Volkswagen Tayron“ 2024. „Volkswagen“ nuotrauka
  • Rinkos neryžtingumas: Nepaisant vyriausybės paskatų, elektromobilių diegimas Europoje lėtėja, o 2024 m. elektromobilių rinkos dalis sumažės iki 13,6 proc.
  • Vartotojų preferencijos: Daugelis pirkėjų vis dar teikia pirmenybę benzininėms ir hibridinėms transporto priemonėms, nurodydami įkrovimo infrastruktūros problemas ir nerimą dėl ridos.
  • Didelės investicijos į vidaus degalų variklius: Užuot skubėję visiškai elektrifikuoti, „Volkswagen“ ir „Audi“ planuoja pratęsti savo vidaus degimo varikliais varomų modelių gyvavimo ciklą, investuodami į atnaujinimus ir technologinius patobulinimus.
  • Vėluojanti ES politika: Nors Europos Sąjunga yra nustačiusi 2035 m. uždrausti naujų transporto priemonių su vidaus degimo varikliais pardavimą, automobilių gamintojai lobistinėmis pastangomis gali siekti, kad būtų atidėti terminai arba padarytos išimtys.

„Audi“ lankstus požiūris į transporto priemones su vidaus degimo varikliais

dyzeliniai automobiliai dyzelinis variklis audi v6 tdi
Audi V6 TDI dyzelinis variklis

Neseniai paskelbtame pareiškime „Audi“ generalinis direktorius Gernotas Döllneris pabrėžė, kad bendrovė išliks lanksti pereidama prie elektromobilių. Anksčiau „Audi“ siekė iki 2033 m. visame pasaulyje pradėti naudoti tik elektra varomus automobilius, tačiau dabar bendrovė persvarsto šį terminą.

Tuo tarpu „Volkswagen“ technikos vadovas Kai Grünitz užsiminė, kad „Golf Mk8“ (benzininis modelis) gali būti gaminamas iki XX a. trečiojo dešimtmečio vidurio – aiškus ženklas, kad VW dar nepasirengusi atsisakyti vidaus degimo variklių technologijos.

Kiti „VW Group“ prekių ženklai seka šiuo pavyzdžiu

„Volkswagen“ ir „Audi“ strategijos pokyčiai jau daro įtaką kitiems „VW Group“ prekės ženklams:

  • „Porsche“ pakoregavo savo elektromobilių planus, nes 2024 m. „Taycan“ pardavimai sumažėjo 49 proc. Bendrovė dabar į naujus modelius, iš pradžių sukurtus kaip elektromobiliai, vėl montuoja vidaus degimo variklius.
  • „Bentley“ savo pirmąjį visiškai elektrinį modelį atidėjo iš 2025 m. į 2026 m., o visiško elektrifikavimo tikslą nukėlė iš 2030 m. į 2035 m.
  • „Lamborghini“ savo pirmąjį elektromobilį atidėjo iš 2028 m. į 2029 m., o benzinu varomus superautomobilius vis dar planuoja gaminti iki 2030-ųjų pradžios.
  • „Bugatti Rimac“ atideda elektromobilių kūrimą iki kito dešimtmečio, nepaisant ankstesnių planų pakeisti „Chiron“ elektriniu hiperautomobiliu.
Skaitykite  Ar vairuojate „Honda Accord“? Šis gedimas gali baigtis avarija

Ar 2035 m. ES uždraus eksploatuoti automobilius su vidaus degimo varikliais?

Priešingai populiariam įsitikinimui, 2035 m. ES reglamentu vidaus degimo varikliai nebus visiškai uždrausti – juo tik bus reikalaujama, kad nebūtų išmetama jokių kenksmingų teršalų. Tai reiškia, kad sintetinius degalus ir vandeniliu varomus automobilius su vidaus degalų varikliais vis dar bus galima naudoti. Tačiau vis dar neaišku, ar šios technologijos gali visiškai pakeisti benziną pagrindinėje rinkoje.

Jei EV pardavimai ir toliau stagnuos, automobilių gamintojai tikriausiai spaus ES reguliavimo institucijas atidėti TPD draudimą.

Ką tai reiškia automobilių pirkėjams

  • Jei pirmenybę teikiate benzinu varomiems automobiliams, yra gerų naujienų – ledinės transporto priemonės artimiausiu metu neišnyks.
  • Elektromobilių technologija vis dar tobulėja, tačiau jos visuotinis paplitimas gali užtrukti ilgiau, nei tikėtasi iš pradžių.
  • Mobilumo ateitis yra neaiški, todėl politikos formuotojams gali tekti pritaikyti taisykles atsižvelgiant į rinkos realijas.

Ar 2035 m. pirmenybę teiktumėte elektromobiliui ar benzinu varomam automobiliui? Pasidalykite savo nuomone komentaruose!

Dalintis57DalintisSiųstiDalintis10
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
3 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz