• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 17 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Aptarti magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos priešprojektiniai pasiūlymai

pagal Andžej Biaigo
2022.03.29, 6:59
Eismas
A A
0
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Blogiausias magistralinės reikšmės kelias Vilnius–Utena jau šiemet vienoje iš atkarpų sulauks rangos darbų – jie prasidės Utenos mieste. Kituose rekonstrukcijos ruožuose šiemet prasidės projektavimo konkursai. Visą kelią iki Utenos planuojama sutvarkyti iki 2025 m. pabaigos.

Pirmadienį susisiekimo ministras Marius Skuodis, lankydamasi Molėtuose, susitikime su regiono savivaldybių ir verslo atstovais aptarė magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos alternatyvas ir priešprojektinius pasiūlymus.

Pristatyta viso kelio rekonstrukcijos koncepcija, kurią sudaro 5 projektai. Jų bendras ilgis – 74 km. Pirmieji rekonstrukcijos rangos darbai prasidės šiemet Utenoje, ruože nuo 93,65 iki 95,6 km (Utena–Šilinės miškas). Likęs kelias bus rekonstruojamas padalinus jį į atskirus keturis ruožus nuo Vilniaus link Molėtų.

Susitikime didžiausias akcentas buvo skirtas šiuo metu rengiamiems priešprojektiniams pasiūlymams ruožui nuo 21,5 iki 39,2 km – nuo Vilniaus pusės link Molėtų (Nemenčinėlė–Mileikiai–Gruodžiai). Priešprojektinių sprendinių rengimo metu buvo nagrinėtos keturios šio ruožo rekonstrukcijos alternatyvos. Optimaliausia alternatyva bus pasirinkta atsižvelgus į eismo saugą, eismo intensyvumą, eismo organizavimą ir kaštų naudos analizę.

Kad šis kelias atitiktų keliamus saugos reikalavimus ir būtų patogus vairuotojams bei šalia gyvenantiems žmonėms, turi būti įrengti ir jungiamieji keliai. Sprendiniams su jungiamaisiais keliais įgyvendinti turi būti inicijuojamos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros. Dėl šių priežasčių šio ruožo rekonstrukcija bus vykdoma dviem etapais: pirmuoju etapu numatyta įrengti 2+1 eismo juostas be jungiamųjų kelių. Pirmieji rangos darbai šiame ruože numatomi kitų metų pabaigoje, parengus techninius projektus. Antruoju etapu, užbaigus žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, bus įrengti jungiamieji keliai, o sankryžos rekonstruotos į „turbo“ žiedines sankryžas, įrengiant ir triukšmo sienutes.

Pabaigus šio ruožo priešprojektinius sprendimus, dar šiemet bus paskelbti šio ir likusių trijų kelio Vilnius–Utena ruožų projektavimo konkursai.

„Laikomės pristatyto plano, kad „amžiaus statybomis“ virtęs betoninis kelias Vilnius–Utena turi būti sutvarkytas iki 2025 m. pabaigos. Informaciją apie projekto eigą ir toliau planuojame reguliariai skelbti viešai, aptariant su visuomene“, – susitikime kalbėjo susisiekimo ministras M. Skuodis. 

Magistralė Vilnius–Utena yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Šis kelias yra vienas problemiškiausių Lietuvoje, bene vienintelis su cementbetonio danga, kuri šiuo metu jau yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.

Skaitykite  Kauno sumažintos taršos zona: ką turi žinoti kiekvienas vairuotojas?

Magistralinis kelias Vilnius–Utena pradėtas tiesti apie 1978 m., visiškai baigtas 1985 m. Pirmieji šio kelio rekonstrukcijos darbai vyko 2008–2009 m. Po ilgos pertraukos, 2019–2020 m., buvo rekonstruotas Vilniaus rajone, Riešės seniūnijoje, esantis kelio ruožas, jis taip pat paplatintas nuo 2 iki 4 eismo juostų.

BNS.LT PRANEŠIMĄ PASKELBĖ: AGNĖ AUGUSTINAITĖ, LR SUSISIEKIMO MINISTERIJA

Žymos: kelio darbaimagistralinis kelias vilnius - utena
DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

TOP 10 dyzelinių automobilių, kuriuos vis dar verta pirkti

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

TOP 7 naudoti miesto visureigiai iki 7000 € – ką rinktis Lietuvoje?

Saugiausi naudoti automobiliai – ką rinktis šeimai?

Pigūs, bet brangūs: šie automobilių modeliai tik apsimeta ekonomiškais

Patikimiausi šiuolaikiniai varikliai: kurie tikrai tarnauja ilgai?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz