• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 22 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

P. Vileišio ir Sluškų gatvės po rekonstrukcijos: pirmosios gatvės Lietuvoje, pertvarkytos pagal dviračių gatvės principą

pagal Andžej Biaigo
2023.10.19, 9:52
Eismas
A A
0
dviraciu gatve zenklas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pernai Vilniuje pradėta P. Vileišio ir Sluškų gatvių rekonstrukcija artėja prie pabaigos – pagrindiniai darbai bus užbaigti iki šių metų galo, tad gyventojai, dviratininkai ir pėstieji, nevaržomai šiomis gatvėmis galės judėti jau ateinantį pavasarį.

Po rekonstrukcijos gatvės atgims kitu pavidalu – tai bus pirmosios gatvės Lietuvoje, pertvarkytos pagal dviračių gatvės principą, kuris reiškia, jog dviratininkas čia nebus tik svečias, o lygiavertis eismo dalyvis automobiliui.

Tokį pokytį nutarta įgyvendinti atsižvelgiant į gatvių plotį ir eismo intensyvumą. Atlikus analizę paaiškėjo, jog šiose gatvėse įprastas tinkamo pločio dviračių takas nebūtų tilpęs. Taip pat atsižvelgta į dviratininkų ir automobilių, kaip eismo dalyvių santykį – automobilių srautas čia nedidelis, o dviratininkų – augantis kasmet.

Primename, kad sąvoka „Dviračių gatvė“ Kelių eismo taisyklėse atsirado Vilniaus miesto savivaldybės iniciatyva 2022 m. birželio 1 d., kai dar 2020 m., sekant gerąja kitų Europos šalių (Belgijos, Nyderlandų, Vokietijos, Latvijos ir kt.) praktika, prašymas buvo perduotas Susisiekimo ministerijai.

Kaip vyks eismas?

Automobilių vairuotojams didelių pokyčių nebus – kaip ir iki rekonstrukcijos, gatvėse automobiliai ir toliau galės judėti abiem kryptimis, tik dabar važiuojamąją dalį dalinsis su dviratininkais.

Todėl visiems eismo dalyviams gatvėse bus leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 30 km/h greičiu. Dviratininkai galės važiuoti laisvai, nebūtinai viena eile ir kuo arčiau dešiniojo krašto. Juos bus draudžiama lenkti išvažiuojant į priešpriešinę eismo juostą

Keliaujant automobiliu iš esmės galios tos pačios taisyklės – vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto, P. Vileišio ir Sluškų dviračių gatvių atveju, vienu ratu važiuoti raudonu asfaltu, kitu – centrinės salelės trinkelių juosta.

Apie rekonstrukciją

Rekonstruojamose P. Vileišio ir Sluškų gatvėse – tiek kairėje, tiek dešinėje gatvės važiuojamosios dalies pusėse – išlaikomos fiksuoto 2 metrų pločio asfalto (su raudonos  spalvos pigmentu) dangos juostos. Važiuojamosios dalies centre bus kintamo 1,00–1,50 m (įskaitant įleistus gatvės bortus) pločio užvažiuojama trinkelių, aprėmintų įleistais gatvės bortais, dangos salelė. Toks sprendimas atkreips vairuotojų dėmesį dėl keliamų vibracijų, važiuojant didesniu nei projektinis greičiu.

Skaitykite  Dėmesio vairuotojams! Vilniuje savaitgalį – eismo ribojimai ir procesijos

Centrinė važiuojamosios dalies salelė nebus ištisinė – pertraukiama ties intensyviai naudojamais įvažiavimais į gretimas teritorijas, taip pat, salelės pertraukimai bus suformuoti tose vietose, kur yra itin sudėtingas inžinerinių tinklų išsidėstymas. Motorinio transporto greitis, be centrinės salelės, bus mažinamas dar įrengiant iškiliąsias sankryžas, iškiliąsias pėsčiųjų perėjas ir iškiliąsias trapecines greičio mažinimo priemones.

Šaligatvis bus arčiau upės, kaip ir visoje krantinėje, plotis svyruos 1,5 – 3,0 m., rytinėje gatvės dalyje atsiras naujas LED apšvietimas. Tuo tarpu vakarinėje važiuojamosios dalies pusėje numatytas tako plotis – 1,5-3,0 m., o rytinėje važiuojamosios dalies pusėje – apšvietimas.

Bus išsaugoma gatvių istorija

2022 m. vykdant rekonstrukcijos darbus ties Sluškų g. 7 (apie 200 m. atkarpoje) buvo rastas saugotinas akmenų grindinys, todėl buvo reikalinga parengti tvarkybos darbų projektą. Po kompromiso paieškų ir sprendinio derinimo su Kultūros paveldo departamentu, buvo nuspręsta išsaugoti rastą akmeninį grindinį, integruojant jį į dviračių gatvės sprendinį – akmenimis grindžiant centrinę ir šonines saleles, tarp jų klojant sendinto tipo betonines trinkeles be nuožulų eglute.

Žymos: dviračių gatvėSluškų gatvėvilnius
Dalintis8DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz