• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 3 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

5 mitai apie elektromobilius, kuriais tiki daugelis vairuotojų

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.04.20, 10:15
Elektromobiliai
A A
0
hibridinis automobilis visureigis elektromobilis ikraunamas

senivpetro / Freepik nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Daugelis vairuotojų vis dar laikosi atgyvenusių įsitikinimų apie elektromobilius ir formuoja nuomonę, kuri neatitinka šiandienos pažangos. Kai kurie mano, kad šios transporto priemonės negali toli nuvažiuoti, kad jas reikia ilgai įkrauti arba kad jos per brangios. Kiti mano, kad elektromobiliams trūksta galios arba kad įkrovimo stotelių yra nedaug. Kadangi technologijos sparčiai tobulėja, verta atidžiau pažvelgti į šias prielaidas prieš atmetant idėją važinėti elektra. Ar šie nuogąstavimai tikrai pagrįsti?

Elektromobiliai neturi pakankamo nuotolio

Nors daugelis žmonių mano, kad elektromobiliai negali toli nuvažiuoti vieną kartą įkrautais automobiliais, naujausi pasiekimai gerokai padidino jų nuvažiuojamą atstumą. Šiandien populiariausi elektromobiliai lengvai nuvažiuoja daugiau nei 300 km, kol juos reikia įkrauti, todėl kasdienės kelionės į darbą ir net savaitgalio išvykos yra visiškai įmanomos.

Automobilių gamintojai ir toliau tobulina baterijų technologijas, suteikdami vairuotojams daugiau laisvės ir pasitikėjimo. Dabar elektromobilių savininkai gali prisijungti prie draugų kelionėse, dalyvauti bendruomenės renginiuose ar tiesiog važinėti reikalais nesijaudindami, kad pritrūks energijos.

Ši pažanga padeda suburti žmones, leisdama visiems dalytis nauja patirtimi be jokių apribojimų. Augant elektromobilių bendruomenei, vis daugiau vairuotojų sužino, kad jiems nereikia atsisakyti patogumo ar ryšio, kad galėtų naudotis švaresnio transporto privalumais.

Elektromobilio įkrovimas trunka per ilgai

Didėjant elektromobilių veikimo spinduliams, dar vienas dažnas susirūpinimas kyla dėl to, kiek laiko užtrunka juos įkrauti. Daugelis vairuotojų įsivaizduoja, kad prie įkroviklio tenka laukti valandų valandas, ir jaučiasi palikti nuošalyje, kol kiti išvažiuoja į kelią.

Tačiau dauguma žmonių elektromobilius įkrauna namuose, dažnai per naktį, kaip ir telefoną. Kasdien važiuojant į darbą ir tvarkant reikalus, baterija būna paruošta kiekvieną rytą – daugiau jokių ankstyvų kelionių į degalinę.

Įkrovimas namuose per naktį reiškia, kad jūsų automobilis kiekvieną rytą bus paruoštas – daugiau jokių kelionių į aplinkkelius, kad prieš prasidedant dienai prisipildytumėte degalų.

Ilgesnėse kelionėse greitųjų įkrovimo stotelių nuolat atsiranda greitkeliuose ir miestų centruose. Šios greitojo įkrovimo stotelės daugumos akumuliatorių baterijas gali papildyti maždaug per 30 minučių. Įkrovimo laikas vis ilgėja, nes atsiranda naujų technologijų.

Skaitykite  Ką turi žinoti įmonės, planuojančios pereiti prie elektromobilių?

Elektromobilių savininkai pastebi, kad įkrovimas natūraliai įsilieja į jų kasdienybę, todėl jie tampa bendruomenės, kuri priima pokyčius, nariais.

Elektromobiliai yra per brangūs

Nors daugelis žmonių vis dar mano, kad elektromobilių kaina yra didelė, tikrovė yra kitokia. Per pastaruosius kelerius metus elektromobilių kainos tapo daug prieinamesnės.

Dabar gamintojai siūlo įvairių modelių – nuo biudžetinių miesto automobilių iki prabangesnių variantų. Daugelis bendruomenių pradėjo pastebėti, kad, pasinaudojus vyriausybinėmis lengvatomis ir mažesnėmis eksploatavimo išlaidomis, elektromobiliai gali tilpti į įprastą šeimos biudžetą.

Vairuotojai taip pat sutaupo degalų, techninės priežiūros ir net tam tikrų mokesčių, todėl bendra nuosavybės kaina yra stebėtinai konkurencinga.

Nuomonė, kad elektromobiliai skirti tik turtuoliams, nyksta, nes vis daugiau šeimų mato, kad kaimynai renkasi įperkamus modelius. Tobulėjant technologijoms ir plečiantis gamybai, elektromobiliai tampa praktišku pasirinkimu visiems žmonėms.

Elektromobiliai nėra tokie galingi kaip dujiniai automobiliai

Kai kurie žmonės vis dar mano, kad elektra varomi automobiliai negali prilygti savo galingumu benzininiams analogams. Šis mitas vis dar gajus, tačiau tikrovė visai kitokia. Elektromobiliai pasižymi momentiniu sukimo momentu, todėl greitėjimas yra sklandus ir stebėtinai greitas. Daugelis vairuotojų stebisi, kaip greitai reaguoja elektromobiliai tiek miesto gatvėse, tiek greitkeliuose.

Tiesą sakant, kai kurie šiuolaikiniai elektriniai modeliai dabar įvairiose veikimo kategorijose lenkia tradicinius automobilius.

  • Elektromobiliai užtikrina didžiausią sukimo momentą nuo nulinių apsisukimų per minutę, todėl nuo važiuojamosios linijos greitai įsibėgėja.
  • Didelio našumo elektromobiliai, pavyzdžiui, „Tesla Model S Plaid“, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja greičiau nei per tris sekundes.
  • Elektros varikliams nereikia perjunginėti pavarų, todėl užtikrinamas nesudėtingas galios perdavimas ir tylesnis, labiau susietas vairavimas.

Vairuotojai atranda, kad galia ir priklausomybė eina koja kojon su elektriniu mobilumu.

Nėra pakankamai įkrovimo stotelių

Veikimas nėra vienintelis rūpestis, kurį žmonės kelia dėl elektromobilių – dažnai kyla diskusijų ir dėl įkrovimo stotelių prieinamumo. Daugelis vairuotojų nesiryžta persėsti į elektromobilius, nes baiminasi, kad neturėdami kur įkrauti, liks be vietos, kur įkrauti.

Tačiau realybė sparčiai keičiasi. Miestuose ir prie pagrindinių greitkelių sparčiai plečiasi įkrovimo infrastruktūra. Daugelyje bendruomenių automobilių stovėjimo aikštelėse, prekybos centruose ir darbo vietose įrengtos viešos įkrovimo stotelės, todėl rasti vietą, kur įkrauti automobilį, yra kaip niekada paprasta.

Skaitykite  Ar jau laikas persėsti į elektromobilį? Infrastruktūra keičiasi sparčiai

Elektromobilių savininkai dažnai bendrauja internetu, dalijasi žemėlapiais ir patarimais, kad padėtų vieni kitiems rasti stoteles. Gamintojai ir vyriausybės toliau investuoja į šio tinklo plėtrą, palaikydami vienybės ir pažangos jausmą.

Elektromobiliai nuėjo ilgą kelią, paneigdami daugelį juos supusių mitų. Šiandieniniai elektromobiliai siūlo įspūdingą veikimo nuotolį, trumpesnį įkrovimą ir įvairias kainas, atitinkančias skirtingus biudžetus. Jie pasižymi geromis eksploatacinėmis savybėmis ir naudojasi sparčiai augančia įkrovimo infrastruktūra. Kadangi vis daugiau vairuotojų atranda tiesą, tampa aišku, kad elektromobiliai yra ne tik praktiški – jie yra įdomus, prieinamas ir tvarus pasirinkimas ateities transportui.

Žymos: elektromobiliai
Dalintis2DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz