• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Aštriai apie elektromobilius: „Investavimas neturi prasmės“

pagal Andžej Biaigo
2024.03.07, 13:00
Elektromobiliai
A A
0
Toyota Pirmininkas Tetsuo Ogawa

Pirmininkas Tetsuo Ogawa. „Toyota“ Global nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Toyota“ skeptiškas požiūris į elektromobilumą nėra naujiena, tačiau šios markės JAV padalinio prezidentas yra dar kritiškesnis nei jo kolegos iš Japonijos ar Europos.

„Toyota Motor North America“ generalinis direktorius mano, kad 2030 m. elektromobiliai sudarys apie 30 proc. JAV rinkos. Tai tik pusė tikslo, kurio dar neseniai siekė JAV aplinkosaugos agentūra EPA.

Todėl „Toyota“ ketina vadovautis ne iš viršaus nuleistomis gairėmis, o paklausa. „Dėl elektrinių automobilių procentinės dalies markės gamoje pirmiausia spręs klientai“, – aiškina Tedas Ogawa interviu „Automotive News Europe“.

„Žinau, kad EPA iš naujo svarsto, koks turėtų būti reguliavimo lygis. Tačiau mūsų atspirties taškas yra klientų poreikiai. Pavyzdžiui, 2030 m. taisyklėse teigiama, kad daugiau nei pusė naujų automobilių rinkos turėtų būti elektriniai, tačiau mūsų dabartinis planas yra apie 30 proc.“ – Ogawa sakė. „Mes laikomės reglamentų, tačiau klientų poreikiai yra svarbesni.“ – jis pridūrė.

Paklaustas, kaip bendrovė ketina laikytis taisyklių, jis paaiškina, kad sprendimas galėtų būti vadinamieji išmetamųjų teršalų kreditai, t. y. mokesčiai už reikalavimų nesilaikymą, arba pirkimas iš kitų gamintojų, kurie laikosi griežtesnių reikalavimų.

Ogawa sako, kad tai vis tiek pigesnis variantas nei „švaistyti“ pinigus investicijoms į elektrines transporto priemones, kurios nebus parduodamos. „Iššvaistytos investicijos yra blogiau nei pirkimas už kreditą“, – aiškino direktorius.

Laikas parodys, ar „Toyota“ iš tiesų turės griebtis „emisijų pirkimo“ JAV rinkoje, ar EPA sušvelnins savo esamus planus. Nes balsų, kad tai labai tikėtina, nuolat daugėja.

Skaitykite  Naujas „Polestar“ modelis Europoje – ar laukti Lietuvoje?
Žymos: elektromobiliaitoyota
Dalintis339DalintisSiųstiDalintis59

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.