• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Kiek elektromobilio elektros energijos oro kondicionierius sunaudoja spūstyje? Laboratorinis testas

pagal Andžej Biaigo
2024.08.09, 12:00
Elektromobiliai
A A
0
vyras vairuoja tesla elektromobili oro kondicionierius elektros energija

Auto Bild nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Visų vairuotojų atostogų kančia – karštą dieną įstrigti milžiniškoje spūstyje greitkelyje. Tokiomis sąlygomis oro kondicionierius tampa tiesiog būtinas. Tačiau ką daryti, jei spūstyje atsitiktinai tenka sėdėti už elektromobilio vairo? Ar pagrįstai baiminatės, kad aušinimo sistema akimirksniu ištuštins akumuliatorių? Mes jau žinome, nes kažkas pagaliau išdrįso tai išbandyti.

Nepriklausomai nuo pavaros tipo, šiuolaikiniai automobiliai yra tikri „šilumos burbulai“. Dėl įstrižų langų ir puikios izoliacijos salonas labai greitai įkaista. Sprendimas? Oro kondicionierius! Bet ar jo naudojimas elektromobiliu spūstyje nėra tiesus kelias į skaudų nuotolio praradimą?

Elektromobilių salono vėsinimas yra šiek tiek kitoks, nes tokiuose automobiliuose nenaudojamas diržu varomas oro kondicionieriaus kompresorius, o energija imama tiesiai iš akumuliatoriaus. Todėl kiekviena aušinimui sunaudota kilovatvalandė yra mažiau energijos vairavimui…. Ar yra ko bijoti? Turėtumėte tai patikrinti!

ADAC patikrino, kiek elektros energijos sunaudoja elektrinio automobilio oro kondicionierius

Vokietijos automobilių klubas ADAC nusprendė ieškoti atsakymo į šį klausimą. Norėdamas išsiaiškinti, kiek energijos sunaudoja oro kondicionierius, jis nuvežė „Tesla Model Y“ į Landsbergo prie Lecho esantį tyrimų centrą. Ekspertams suteiktoje klimato kameroje buvo imituojamas aštuonių valandų eismo kamštis karštą dieną. Kameroje buvo nustatyta 35 laipsnių C. temperatūra, o „Tesla“ akumuliatoriaus įkrovos lygis bandymo pradžioje buvo 60 proc.

Ultravioletinės lempos imitavo saulės spindulius ir įkaitino kabiną iki 30-45 laipsnių Celsijaus, o priekinio stiklo išorinė pusė įkaito iki 60 laipsnių Celsijaus. Oro kondicionierius, nustatytas 20 laipsnių pagal Celsijų, nesugebėjo palaikyti nustatytos temperatūros, tačiau visą bandymo laikotarpį salone buvo ne daugiau kaip 25 laipsniai pagal Celsijų.

Po aštuonių valandų „Tesla“ pagaliau buvo išlaisvinta iš laboratorijoje imituotos spūsties. Per tą laiką ji sunaudojo apie 12 kWh energijos, t. y. 16 proc. gamyklinės baterijos talpos. Kas valandą iš akumuliatoriaus buvo prarandama 2 proc. energijos, o tai atitinka maždaug aštuonis nuvažiuotus kilometrus. Aušinimui vidutiniškai reikėjo 1,5 kW galios.

Oro kondicionavimo elektriniame automobilyje bandymo išvados stebina

Visiškai įkrautą „Tesla Model Y“ galima aušinti daugiau nei keturias paras stovint. Tai sensacingas rezultatas, nes vidaus degimo varikliu varomame automobilyje oro kondicionierius per valandą sunaudotų nuo vieno iki pusantro litro degalų, o tai atitinka 10-15 kWh. „Tesla“ nesuvartojo 15 kWh net per aštuonias bandymo valandas.

ikraunamas tesla model y elektromobilis

Šis pavyzdys puikiai parodo, kad elektromobilių ventiliacija yra daug efektyvesnė. Papildomas privalumas? Jie neišskiria teršalų, kai aušinami stovint. „Nėra pagrindo nerimauti dėl oro kondicionieriaus gedimo ar įstrigimo elektromobiliuose ilgai stovint spūstyse“, – daro išvadą ADAC atstovas.

Piko valandomis tik elektromobiliai (ir kai kurie hibridiniai automobiliai, nors ir ne visą laiką) tyliai ir be išmetamųjų teršalų laukia, kol kelias vėl bus pravažiuojamas. ADAC atliktas bandymas parodė, kad oro kondicionavimo sistema elektromobiliuose yra daug efektyvesnė nei vidaus degimo varikliu varomuose automobiliuose, ir tai gali būti dar vienas argumentas kai kuriems apsvarstyti galimybę persėsti į elektromobilį.

Žymos: ADACelektromobiliaioro kondicionierius
Dalintis68DalintisSiųstiDalintis12

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.