• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 6 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Kinai vėl nustebino. Tai bloga žinia dabartiniams elektromobilių savininkams

pagal Andžej Biaigo
2024.07.26, 12:49
Elektromobiliai
A A
0
Kinijos bendrovės "Geely" ličio-geležies-fosfato akumuliatoriaus "Short Blade" komponentai

Kinijos bendrovės „Geely“ ličio-geležies-fosfato akumuliatoriaus „Short Blade“ komponentai

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Naujasis Kinijos akumuliatorius turės įtakos ne tik būsimų, bet ir dabartinių elektromobilių kainoms. Viskas dėl revoliucinės technologijos, kurios nebuvimas sumažins iki šiol parduotų elektromobilių vertę. Net milijono kilometrų ilgaamžiškumas, įkrovimas iki 80 proc. per mažiau nei 17 minučių ir toks atsparumas ugniai, kokio dar nematėme. Tai ne ateitis – tai ličio-geležies-fosfato akumuliatorius „Short Blade“ iš Kinijos grupės „Geely“.

„Geely“ yra vienas iš tų Kinijos konglomeratų, kurie Europoje yra gana gerai žinomi – jai, be kita ko, priklauso „Volvo“, „Polestar“ ir „Lotus“. Į grupės portfelį taip pat įeina tokie prekių ženklai kaip „Lynk & Co“, „Zeekr“ ir LEVC (Londono taksi), be to, „Geely“ bendradarbiauja su daugeliu subjektų, turinčių didelį pripažinimą elektromobilių pasaulyje.

Dabar, padedama CATL, „LG Energy Solutions“ ir „Farasis Energy“ (didžiausių pasaulyje akumuliatorių tiekėjų), grupė sukūrė „Short Blade“ akumuliatorių, kuris tiesiogine to žodžio prasme keičia žaidimo taisykles, ir šis teiginys nėra perdėtas. Kažko tokio saugaus ir kartu tokio efektyvaus dar nepasiūlė joks gamintojas.

Kinijos revoliucija. Naujas akumuliatorius padės kovoti su stereotipais?

Visų pirma naujasis akumuliatorius išsiskiria išskirtiniu patvarumu. Ką tai reiškia? Akumuliatorius turėtų „pergyventi“ visą likusį automobilį ir prarasti savo efektyvumą tik nuvažiavus 1 milijoną kilometrų. Ir tai tik pirmasis iš privalumų. Kokie yra kiti? Dėl didelio energijos tankio akumuliatorius užima nedaug vietos, o jo konstrukcija yra lanksti, kad tilptų į įvairias formas.

Gamintojas pabrėžia, kad akumuliatorius praėjo griežtus saugos bandymus. Jis atlaikė ekstremalias sąlygas, pavyzdžiui, ilgalaikį panardinimą į jūros vandenį (korozijos poveikis), laikymą itin žemoje temperatūroje, korpuso šveitimą šiurkščiu paviršiumi, 26 tonas sveriančio ritinio spaudimą, ugnies poveikį ir, be to, vienu metu buvo pradurtas aštuoniais metaliniais kirstukais.

"Geely" platforma, pritaikyta iš tinklo įkraunamam hibridiniam varikliui (PHEV)
„Geely“ platforma, pritaikyta iš tinklo įkraunamam hibridiniam varikliui (PHEV)

„Geely“ gali pasigirti tvirta membrana, dideliu šiluminiu stabilumu ir elektrodų savaiminio sulydymo technologija, kuri apsaugo nuo trumpojo jungimo, pvz., eismo įvykio metu. Dėl šios priežasties akumuliatorius neužsidega net ir pradūrus – aliuminio sluoksnis automatiškai susilieja su akumuliatoriaus membrana, sudarydamas izoliacinį sluoksnį, kuris neleidžia staigiai išsiskirti šilumai. Tai buvo išbandyta, pavyzdžiui, šaudant į akumuliatorių iš karinio šautuvo (5,8 x 42 mm šovinys).

Skaitykite  Naujas „Polestar“ modelis Europoje – ar laukti Lietuvoje?

„Geely“ skaičiuoja, kad akumuliatorius veiks 50 metų

Kinai užtikrina, kad akumuliatorius veikia 3500 įkrovimo ciklų, todėl net ir kasdien visiškai įkraunant akumuliatorių, juo būtų galima be problemų naudotis beveik 10 metų (šiandien standartinė garantija yra aštuoneri metai). Tačiau „Geely“ apskaičiavo, kad naudojant standartinėmis sąlygomis, t. y. nuvažiuojant 20 000 km per metus, akumuliatorius tarnaus 50 metų.

O dabar apie tai, kas geriausia – „Short Blade“ akumuliatorius yra ne ateities technologija, o produktas, kurį galima naudoti šiandieniniuose elektromobiliuose. Po tokių sėkmingų bandymų ir tokių optimistinių eksploatavimo trukmės vertinimų „Geely“ neketina delsti – naujųjų akumuliatorių komplektas jau gali būti skirtas paskelbtam nebrangiam visureigiui „Galaxy E5“.

Elektromobilumo srityje daroma pažanga pradžiugins ne tik elektromobilių be naujų technologijų savininkus – juk atnaujinant negalima įkelti visiškai naujos baterijos, o tai neabejotinai sumažins tokių automobilių vertę.

Žymos: elektromobiliaielektromobilių akumuliatoriaielektromobilių baterijos
Dalintis674DalintisSiųstiDalintis118

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.