• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Naudotų elektromobilių baterijų patikimumas – ar verta nerimauti?

pagal Andžej Biaigo
2025.02.14, 11:30
Elektromobiliai
A A
0
ikraunamas elektromobilis hibridinis automobilis ikroviklis

user6702303 / Freepik nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pagrindinės priežastys, dėl kurių potencialūs pirkėjai nesiryžta pereiti prie elektromobilių, dažnai įvardijamos susirūpinimas dėl akumuliatorių ilgaamžiškumo ir didelių keitimo išlaidų. Tačiau naujausioje „Pickles Auction House“ ataskaitoje atskleista, kad elektromobilių akumuliatoriai laikosi kur kas geriau, nei įprasta manyti, nes dauguma jų net po kelerių metų naudojimo išlaiko daugiau nei 90 % savo talpos.

Geresnis nei tikėtasi akumuliatoriaus veikimas

„Pickles Auction House“ ataskaitoje, kurioje nuo 2023 m. spalio mėn. išbandyta 250 elektromobilių, nustatyta, kad:

  • Senesni nei ketverių metų ir nuvažiavę daugiau nei 120 000 km elektromobiliai išlaikė 93 % akumuliatoriaus talpos.
  • Jaunesni nei dvejų metų automobiliai, kurių kilometražas siekė iki 20 000 km, išlaikė 97-98 % talpos.
  • Dvejų-ketverių metų senumo elektromobilių, nuvažiavusių nuo 20 000 km iki 80 000 km, akumuliatoriaus būklė išliko 94-95 %.
  • Tyrime buvo lyginami tokie prekių ženklai kaip „Tesla“, „Hyundai“, BYD ir „Polestar“. Pažymėtina, kad dvejų metų senumo „Tesla“, nuvažiavęs 42 000 km, išlaikė 93 % baterijos talpos, o trejų metų senumo „Hyundai“ elektromobilis, nuvažiavęs 29 000 km, išlaikė 99 % baterijos talpos.
byd elektromobilis visureigis
BYD elektromobilis

Akumuliatorių keitimo rodikliai yra mažesni, nei manote

Nors elektromobilių akumuliatorių baterijų degradacija yra neišvengiama, duomenys rodo, kad visiškai pakeisti akumuliatorių tenka retai. Remiantis „Recurrent Auto“ 2024 m. gegužės mėn. tyrimu, tik 2,5 % po 2016 m. pagamintų elektromobilių prireikė pakeisti akumuliatorių. Šis skaičius išaugo iki 13 % iki 2015 m. pagamintų transporto priemonių, o tai atspindi per pastarąjį dešimtmetį patobulėjusią akumuliatorių technologiją.

Bryce’as Gatonas, 2011 m. „Mitsubishi i-MiEV“ savininkas, pasidalijo savo patirtimi:

„Šį automobilį vairuoju jau daugiau nei dešimtmetį. Jis vis dar važiuoja su originaliu akumuliatoriumi ir gerai veikia“.

Akumuliatorių garantijos suteikia papildomą garantiją

Siekdami palengvinti rūpesčius, dauguma elektromobilių gamintojų siūlo pratęstas akumuliatorių garantijas.

  • BYD: 8 metų/160 000 km garantija
  • Tesla: 8 metų/160 000-192 000 km garantija, priklausomai nuo modelio
  • Nissan: Pasak „Nissan“ nacionalinio elektrifikavimo ir mobilumo vadovo Beno Warreno, akumuliatorių tarnavimo laikas dažnai viršija aštuonerių metų garantiją.

Tačiau kai kurie pramonės ekspertai pastebi, kad tam tikros baterijos gali sugesti dar nepasibaigus garantijai, ypač maždaug po šešerių metų. Tokios bendrovės kaip „Infinitev“, atnaujinančios elektrinius ir hibridinius akumuliatorius, siūlo prieinamas alternatyvas jų keitimui ir priežiūrai.

catl akumuliatorių elementai
CATL akumuliatorių elementai

Ateitis: Transporto priemonės į tinklą ir transporto priemonės į namus (V2G ir V2H)

Be akumuliatorių būklės, elektromobilių akumuliatorių naudingumą didina ir tokios naujovės, kaip transporto priemonės ir tinklo (V2G) bei transporto priemonės ir namų (V2H) technologijos.

  • V2G leidžia elektromobilių savininkams per didžiausios paklausos laikotarpius grąžinti sukauptą energiją į tinklą.
  • V2H suteikia galimybę elektromobiliais aprūpinti namus elektros energija ekstremalių situacijų metu arba įprastiniam naudojimui.

V2G technologiją naudojantis elektromobilio savininkas Francis Clarke’as pabrėžė jos pelningumą:

„Mano automobilio akumuliatoriaus talpa penkis kartus didesnė nei įprasto namų akumuliatoriaus. Įkraudamas iš saulės energijos dienos metu ir iškraudamas piko metu, per dvi valandas per elektros energijos šuolį uždirbau daugiau kaip 500 eurų.“

2024 m. gegužę „Mitsubishi“ tapo pirmuoju gamintoju Australijoje, kuris savo būstinėje Pietų Australijoje įrengė dvikrypčio įkrovimo infrastruktūrą, taip atverdamas kelią platesniam V2G technologijos diegimui.

Nors susirūpinimas dėl elektromobilių akumuliatorių būklės išlieka, duomenys rodo, kad šios baimės iš esmės yra nepagrįstos. Atsižvelgiant į akumuliatorių technologijų pažangą, tvirtas garantijas ir vis labiau integruojamą dvikryptį įkrovimą, elektromobilių naudojimas tampa praktiškesnis ir patikimesnis nei bet kada anksčiau.

Ar pasitikėtumėte naudotu elektromobilio akumuliatoriumi? Pasidalykite savo mintimis ir patirtimi žemiau esančiuose komentaruose!

Žymos: elektromobiliaielektromobilių akumuliatoriaielektromobilių baterijos
Dalintis27DalintisSiųstiDalintis5
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz