BMW plečia ribas elektromobilių pasaulyje, tačiau susiduria su iššūkiu – kaip atkurti svaiginančią vairavimo patirtį, kuri būdinga kultinei M serijai. Būsimasis elektrinis BMW M3 žada sulaužyti šį principą, sujungdamas pažangiausias technologijas su senovinio žavesio doze, įskaitant garsinį profilį, primenantį benzinu varomus pirmtakus.
Nauja BMW M automobilių era
BMW M serijos automobiliai buvo pagrindinis entuziastų, trokštančių didelio našumo vairavimo įspūdžių, koziris. Tačiau pasauliui pereinant prie elektrinio mobilumo, BMW inžinieriams svarbiausia išsaugoti tai, kas daro M serijos automobilius ypatingus.
Būsimasis elektrinis M3, priklausantis BMW „Neue Klasse“ platformai, žada pateikti jaudinantį šiuolaikinių elektrinių automobilių charakteristikų ir tradicinių M savybių – galingo pagreičio, tikslaus valdymo, o dabar ir gerai pažįstamo variklio garso – derinį.
Atkurti galios garsą
Vienas didžiausių iššūkių didelio galingumo elektromobilių gamintojams – variklio garso, kuris yra pagrindinis vairuotojo ir automobilio emocinio ryšio elementas, nebuvimas. Dabartiniuose BMW elektra varomuose modeliuose naudojami futuristiniai akceleracijos garsai, kuriuos sukūrė legendinis kompozitorius Hansas Zimmeris. Tačiau naujajame elektriniame M3 BMW pasirinko kitokį požiūrį.
Prototipe, pavadintame „Nadine“, naudojamas sintezuotas garsas, kuris tiksliai atkartoja dabartiniuose M automobiliuose su S58 varikliu skleidžiamą tipinį tiesinio šešių cilindrų variklio garsą. Šis sprendimas atitinka BMW tikslą suteikti pažįstamą, bet futuristinį įspūdį.
Bandymai ties riba
Naujausias elektrinio M3 prototipas neseniai buvo išbandytas ant užšalusių ežerų Švedijoje, kur BMW inžinieriai vertino jo valdymą ant prasto sukibimo paviršiaus. Automobilio valdymas ties riba ir slydimas posūkiuose yra svarbiausia M automobilių patirties dalis, ir BMW nori, kad elektrinis M3 nebūtų išimtis.
Prototipe gali būti keturių variklių sąranka su atskirais kiekvieno rato pavaros blokais, užtikrinančiais tikslų valdymą ir manevringumą. Tokia konfigūracija naujajam M3 EV galėtų suteikti išskirtinį sukibimą ir valdymo galimybes, todėl jis taptų vertu tradicinio M3 įpėdiniu.
Ko tikėtis iš elektrinio M3
- Galingų eksploatacinių savybių: Tikėtina, kad M3 EV turės kelis variklius, kurie užtikrins neįtikėtiną pagreitį ir valdymo tikslumą.
- Pažįstamas garsas: Sintezuotas šešių cilindrų variklio garsas – tai nostalgiškas BMW paveldo ženklas, sustiprinantis vairavimo patirtį.
- Pažangus valdymas: Bandymai ekstremaliomis sąlygomis užtikrins, kad automobilis pasižymės tokia vairavimo dinamika, kokios tikimasi iš M automobilio.
- „Neue Klasse“ platforma: Ši nauja platforma žada pažangiausias technologijas ir didesnį efektyvumą būsimiems BMW modeliams.
BMW elektrinis M3 tampa revoliuciniu automobiliu, kuris užpildo atotrūkį tarp tradicinių našių automobilių ir elektrinės ateities. Įdiegdami pažįstamus garsus ir sutelkdami dėmesį į tą patį jaudulį ir valdymą, kurį mėgsta M entuziastai, BMW nustato naują standartą našiems elektriniams automobiliams.
Ką manote – ar elektromobiliai turėtų atkartoti tradicinių variklių garsą, ar atėjo laikas visiškai naujiems potyriams? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!