Kinijos gamintojas „Nio“ pristatė ambicingą naujieną Europos rinkai – „Nio Firefly“ elektrinį hečbeką. Šis modelis turėtų būti gerokai pigesnis už „Renault 5“ ir dar nepasirodžiusį „Volkswagen ID.2“, o britai jį galės įsigyti jau šį rudenį. Ar tai taps naujuoju jaunimo favoritų?
Neįtikėtinai žema kaina ir konkurencinis planas
Kinijoje „Firefly“ kainuoja vos 119 800 juanių – tai apie 8000 eurų. Europos kainos dar neatskleistos, tačiau pirminiais vertinimais šis elektromobilis bus maždaug 1,5 karto pigesnis už pagrindinius konkurentus.
Modelis jau gaminamas su vairu dešinėje pusei – tai rodo, kad pirmieji pirkėjai bus Jungtinėje Karalystėje. Toks gamintojo sprendimas leidžia manyti, kad „Nio“ rimtai nusiteikusi įsitvirtinti Europoje, ypač tarp jaunesnio amžiaus pirkėjų.
Kompaktiškas, bet funkcionalus: dizainas ir matmenys
Automobilio ilgis – 4003 mm, plotis – 1781 mm, aukštis – 1557 mm, o ratų bazė – 2615 mm. Dviejų spalvų kėbulas, 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai ir stogo aptakas kuria jaunatvišką ir sportišką įvaizdį.
Net ir būdamas mažas, „Firefly“ turi dvi bagažines – priekinę ir galinę. Priekinėje – vadinamoje „frunk“ – telpa 92 litrai, o daiktai joje gali būti organizuoti naudojant daugiasluoksnę laikymo sistemą.
Interjeras: minimalistinis, bet technologiškai pažangus
Salono stilių apibūdina paprastumas ir šiuolaikiškumas: didelis multimedijos ekranas, skaitmeninis prietaisų skydelis bei tvarkingas valdymo mygtukų išdėstymas ant vairo. Gamintojas siekia suteikti modernumo pojūtį be perteklinio technologijų pertekliaus.
Toks dizainas atitinka šiuolaikinę EV tendenciją – mažiau mygtukų, daugiau ekrano. Ar tai patiks europiečiams – parodys laikas.
Techniniai duomenys ir nuvažiuojamas atstumas
Kinijos rinkoje „Firefly“ gali nuvažiuoti iki 418 km vienu įkrovimu. Jei panašūs rodikliai bus patvirtinti pagal europinį WLTP standartą, tai bus vienas ilgiausią nuotolį siūlančių elektromobilių savo kainų kategorijoje.
Tokie parametrai už itin žemą kainą gali stipriai paveikti visą rinką – tiek konkurentus, tiek klientų lūkesčius.
Ar šis modelis pasieks Lietuvą?
Kol kas oficialios informacijos apie prekybą Lietuvoje nėra, tačiau „Nio“ plėtra Europoje ir „Firefly“ kaina leidžia manyti, kad toks modelis tikrai sulauktų susidomėjimo mūsų šalyje. Turint omenyje valstybės paramą elektromobilių pirkėjams, tai galėtų tapti proveržiu mažų EV segmente.
Ši informacija taikoma Jungtinei Karalystei. Lietuvos kainos ir pasiūla gali skirtis.
Išvada
„Nio Firefly“ žada sujungti patrauklią kainą, šiuolaikišką dizainą ir praktiškumą viename mažame elektromobilyje. Jei jo savybės pasiteisins realiomis sąlygomis, tai gali būti viena iš ryškiausių naujienų Europos rinkoje 2025 metais.
Ar jau domėjotės šiuo modeliu? Parašykite komentaruose savo nuomonę!