• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 14 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

„Porsche“ atsisako EV plano: grįžta prie hibridų

pagal Andžej Biaigo
2025.05.22, 12:30
Elektromobiliai
A A
0
„Porsche” Nuotrauka

„Porsche” Nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Porsche“ oficialiai sumažino savo ambicingus elektromobilių (EV) tikslus, pripažinusi, kad pirminis planas iki 2030 m. pasiekti 80 proc. visiškai elektra varomų transporto priemonių pardavimų nebeįgyvendinamas. Per paskutinį metinį akcininkų susirinkimą generalinis direktorius Oliveris Blūmas (Oliver Blume) pristatė pakeistą strategiją, kuri apima labiau subalansuotą požiūrį – vidaus degimo variklių, hibridinių modelių ir elektromobilių derinimą.

EV planai kertasi su realybe

Kai „Porsche“ pirmą kartą paskelbė apie 80 proc. elektromobilių tikslą, jis buvo laikomas vienu agresyviausių elektrifikavimo planų automobilių pramonėje. Tačiau rinkos sąlygos pasikeitė. Blume teigė: „Porsche“ yra viena iš pirmaujančių automobilių pasaulyje: „Mūsų produktų strategija vis dar leistų mums tai pasiekti. Atsižvelgiant į rinkos pokyčius, tai nėra realu.”.

EV diegimas tiek pasaulio, tiek regiono mastu buvo lėtesnis, nei tikėtasi. Praėjusiais metais „Taycan“ pardavimai sumažėjo, o „Porsche“ kaip vieną iš priežasčių nurodė reikšmingą modelio atnaujinimą, tačiau taip pat pripažino, kad elektromobilių dinamika lėtėja plačiau.

Hibridai kaip strateginis posūkis

Atsakydama į tai, „Porsche“ dvigubai daugiau dėmesio skiria hibridinėms technologijoms. Iki 2030-ųjų „Panamera“ ir „Cayenne“ ir toliau bus siūlomi tiek vidaus degimo, tiek elektriniai variantai. Be to, kuriamas naujas visureigio modelis, kuris iki dešimtmečio pabaigos gali būti su hibridine ir vidaus degimo jėgaine.

„Mes buvome žingsniu priekyje rinkos pokyčių“, – sakė Blume. „Pereinamasis laikotarpis tikriausiai bus daug ilgesnis, nei manyta iš pradžių.“

Tokia pragmatiškesnė kryptis užtikrina, kad „Porsche“ išliktų konkurencinga ir kartu reaguotų į klientų pageidavimus. Visiškai elektrinis 718 vis dar kuriamas, tačiau „Porsche“ dabar svarsto hibridinių variantų galimybę net ir iš pradžių planuotuose elektromobilių modeliuose.

Visų rinkų iššūkiai

„Porsche“ plaukia neramiais vandenimis pagrindinėse rinkose. Kinijoje pardavimai smarkiai sumažėjo, nes vietiniai pirkėjai renkasi vietinius prekės ženklus. JAV „Porsche“ susiduria su dideliais muitais, nes neturi vietinės gamybos, o Europoje besikeičiančios taisyklės apsunkina ilgalaikę strategiją.

Šie iššūkiai privertė „Porsche“ restruktūrizuoti savo veiklą ir šiuo metu planuoja per metus parduoti 250 000 automobilių – mažiau nei anksčiau, kai jų buvo parduodama daugiau nei 300 000. Tai taip pat apima darbo jėgos mažinimą ir verslo filosofijos keitimą: fokusas į pelningumą, o ne į apimtis.

Skaitykite  Be šio sertifikato kiniškas elektromobilis bus tik kiemo puošmena

Hibridinių ir hibridinių automobilių sambūvis 2030-aisiais

Priešingai nei kai kurie automobilių gamintojai, skubantys pereiti prie visiškai elektrinių automobilių, „Porsche“ planuoja išlaikyti vidaus degimo variklius kartu su hibridiniais ir elektriniais automobiliais. Įmonė toliau pertvarko savo kultinį dviejų turbinų V8 variklį, kad jis atitiktų „Euro 7“ standartus, taip užtikrindama jo gyvybingumą ir kitą dešimtmetį.

EV tempai lėtėja

  • EV infrastruktūra įvairiose rinkose išlieka nenuosekli
  • Baterijų medžiagų sąnaudos vis dar nepastovios
  • Didelės kainos ir susirūpinimas dėl įkrovimo stabdo pagrindinių vartotojų įsitvirtinimą
  • Dauguma „Porsche“ klientų vis dar teikia pirmenybę ICE vairavimo dinamikai

Šių veiksnių visuma paskatino persitvarkyti. „Porsche“ nebesiekia aklai didinti elektros energijos kiekio, o investuoja į jėgainių įvairovę.

Nauja subalansuota vizija

Atnaujinta „Porsche“ strategija rodo realistiškesnį ir lankstesnį požiūrį į mobilumo ateitį. Siūlydama elektromobilių, hibridų ir vidaus degimo variklių derinį, bendrovė siekia išlikti konkurencinga ir pelninga – be priverstinio elektrifikavimo, kol rinka dar nepasirengusi.

Kaip manote – ar daugiau markių turėtų pasekti „Porsche“ pavyzdžiu ir subalansuoti elektromobilių ir hibridinių variklių kūrimą? Praneškite mums komentaruose.

Žymos: elektromobiliaihibridiniai automobiliaiporsche
DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

TOP 10 dyzelinių automobilių, kuriuos vis dar verta pirkti

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

TOP  10 naudoti automobiliai iki 5000 eurų Lietuvoje

Patikimiausi šiuolaikiniai varikliai: kurie tikrai tarnauja ilgai?

TOP 7 naudoti miesto visureigiai iki 7000 € – ką rinktis Lietuvoje?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz