• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

„Toyota“ hibridiniuose automobiliuose yra akumuliatoriaus aušinimo problema. Viduriniai elementai verda

pagal Andžej Biaigo
2024.06.17, 11:21
Elektromobiliai
A A
0
toyota hibridinis automobilis baterija

Sugedusios „Toyota“ hibridinio akumuliatoriaus ląstelės. Atkreipkite dėmesį į raudonais taškais pažymėtas įtampas ir teisingas įtampas (be taškų). EV Clinic / X

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„EV Clinic“ yra Kroatijos įmonė, teikianti elektrinių ir hibridinių automobilių, įskaitant akumuliatorius ir elektros variklius, priežiūros paslaugas. Ji noriai dalijasi informacija apie tai, kas negerai veikia elektrifikuotose pavarose. Bendrovė mano, kad „Toyota“ hibridiniai automobiliai yra geresni už dyzelinius, tačiau paprastai jie suprojektuoti blogai, nes pakanka vieno nesėkmingo važiavimo, kad elementai pakuotės viduryje išsikrautų. Šiuo atveju rida nesvarbi.

„Toyota“ hibridų trūkumai pagal juos remontuojančią tarnybą

Pradėkime nuo įspėjimo: EV klinikoje automobiliai nagrinėjami tada, kai jiems jau nutinka kažkas blogo, todėl normaliam žmogui aprašymų tonas gali pasirodyti pernelyg pesimistiškas. Laidojimo biuro darbuotojas, kalbantis apie savo darbą, taip pat nebus įmonės siela, nebent atsitiktų, kad jis dalyvautų laidotuvėse.

toyota hibridinio automobilio schema

Įmonė teigia, kad reguliariai aptarnauja „Toyota“ hibridinius automobilius ir kad jų akumuliatoriai yra „labai blogai suprojektuoti“, nes BMS stebi 5-6 elementų rinkinius, yra tik 2-3 temperatūros jutikliai ir nenumatytas aušinimo ar oro srauto trūkumas. Be to, oro įsiurbimo angos gali užsikimšti. Dėl to nukenčia pakuotės viduryje esantys elementai, kuriuos užtenka vieno važiavimo netinkamomis sąlygomis, kad jie „iškeptų“.

Užsikimšęs oro kanalas ir perkaitęs akumuliatoriaus elementas
Užsikimšęs oro kanalas ir perkaitęs akumuliatoriaus elementas esant imituojamai apkrovai, kai iškrovos metu įtampa buvo mažesnė už leistiną ir beveik sukeitė polius vietomis. EV Clinic / X

„Toyota“ naudojami nikelio-metalo hidrido elementai yra daug mažesnės talpos nei ličio jonų, tačiau tai kompensuojama didesne sauga. Perkaitę jie praranda talpą (EV Clinic teigia, kad „Toyota“ hibridiniuose automobiliuose esantys akumuliatoriai labai greitai sugenda), tačiau juose nėra degių elektrolitų, todėl užsidegimo tikimybė nedidelė. Automobiliai nerodo jokios didelės talpos praradimo klaidos, tiesiog vairuotojas pastebi, kad automobilis nebėra toks ekonomiškas kaip anksčiau.

toyota hibridinis automobilis baterija
Sugedusios „Toyota“ hibridinio akumuliatoriaus ląstelės. Atkreipkite dėmesį į raudonais taškais pažymėtas įtampas ir teisingas įtampas (be taškų). EV Clinic / X

Šią problemą galima iš dalies išspręsti. Paprasčiausias sprendimas – vasarą vėsinti apatinę salono dalį, kad kuo daugiau šalto oro į konteinerį patektų iš keleivių salono. Kitas būdas, pailginantis elementų tarnavimo laiką, – kas 50 000 km išardyti pakuotę ir išvalyti oro kanalus. Tačiau tikėkitės, kad nuvažiavus 150 000 kilometrų, o ne daugiau kaip 200-250 000 kilometrų, kai kurie elementai bus užvirę, daugiau nei pusę jų gali tekti pakeisti. Laimei, dalys yra palyginti pigios, o remontas nesudėtingas.

"Toyota's hybrid batteries never break down."
"Don't listen to EV Clinic, they find fault with everything."
"Batteries last over 500,000 km in all Toyotas."
"The warranty is 10 years" (they forget to mention 180k km).
"They are some amateurs."
The owners didnt learned to hear… pic.twitter.com/12DqUmXlS3

— EV Clinic (@evclinic) June 7, 2024

EV klinika nuolat pabrėžia, kad hibridai – tai blogiausių vidaus degimo ir elektrinės pavaros savybių derinys. Hibridinių automobilių baterijos yra mažos, todėl jie turi pasiimti daug energijos regeneracinio stabdymo metu. Savo ruožtu šios didelės galios jie turi atsisakyti greitėdami. Dėl to jos greitai degraduoja. Tuo tarpu gamintojai nustato panašias akumuliatorių kainas kaip ir daug kartų didesnių elektrinių automobilių pakuočių

Skaitykite  Naujas „Polestar“ modelis Europoje – ar laukti Lietuvoje?
Žymos: hibridiniai automobiliaiiš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliaitoyota
Dalintis64DalintisSiųstiDalintis11

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.